http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2
Dobrih 13 litrov povprečna poraba za 192 KM model pri Nemcih...
Ni ravno za kratke vožnje in voznika anti-talenta na mehaniko:
http://www.hondaforum.si/viewtopic.php?f=8&t=61913
No da se jaz nekaj povem iz lastnih izkušenj... samo na eni generaciji nazaj.
Glede življenjske dobe motorja je tako, da je povprečna življenjska doba teh motorjev okoli 100.000km zato vsi govorijo o nekakšni "generalki". Motor se popravlja (dela generalka) pač takrat, ko je nekaj narobe z njim, kot je npr. slaba kompresija ali ko je vodno tesnilo zanič. Zato ljudje delajo generalke. So motorji ko naredijo krepko čez 100.000km in drugi, ki ne dosežejo niti 10.000km. Odvisno od vzdrževanja in tuninga. Ponavadi high power motorji ne zdržijo dolgo.
Glede vzdrževanja je pa tako... menjava olja naj bi bila bolj pogosta.. jaz delam na vsake 3.000km. Problem je v tem, ker se bencin raztaplja v olju (se lahko voha, ko potegnete palčko za olje ven) in so posledično mazalne sposobnosti tega manjše. Zato se pa uporablja navadno mineralno ali pol sintetično olje, katerega cena ni visoka. Klasično menjava oljnega filtra, bencin filtra... glede svečk so pa posebne svečke narejene samo za Wankla (platinum) katere so drage na servisu, se jih pa zato da zelo poceni dobit iz Anglije (ca. 50EUR). Menjava hladilne tekočine na letni bazi. Kaj drugega pa že več ni. Nekega "velikega" servisa tukaj ni, ker ni zobatega jermena. No vse stvari se pa tukaj skrijejo oziroma so zanemarljive v primerjavi s ceno bencina.
Še nekaj glede vožnje oziroma o samem motorju. Nikoli gnat hladnega, prav tako se moraš zavedat da, ko avto stoji in dela na prostem teku se motor ne hladi ampak akumulira toploto (se greje). Zato je bolj smiselno preden se misli avto ugasnit, 5-10min prej bolj počasi vozit, da se motor ohladi na normalno delovno temperaturo in ko parkirate ugasnete. Glede ugašanja je pa tako, da eni (tudi jaz) ugašajo na način, da zavrtijo motor višje v obrate in ko se spusti gas se avto ugasne. Razlog je v tem da pri povišanih obratih in zaprti loputi (spuščen gas) elektronika ne dovaja goriva oziroma kolikor goriva je se ostalo v motorju le-tega "zmeče" motor ven, da motor ni zalit z bencinom oziroma je naslednji start mirnejši. To se nekoliko bolj pozna pri mrzlem motorju, če avto prestaviš na primer in se motor se ne segreje do konca. Vsake toliko časa pa je tudi dobro motor zavrtet visoko v obrate oziroma ga segret (gnat), ko se voziš, ker se s tem na nek način motor "cisti". Pri umirjeni mestni vožnji se v motorju nabirajo saje zaradi nepopolnega zgorevanja tako bencina kot olja, ki se brizga v motor zaradi mazanja glavnega tesnila rotorja. Ponavadi se te saje nabirajo na površini rotorja, ki se lahko odluščijo in privedejo do tega da se zagozdi glavno tesnilo rotorja in enostavno poči ter s tem poškoduje motor (ponavadi potreben nov motor ker se poškoduje rotor in ohišje). Za preprečevanje nabiranja teh saj je priporočljivo zavrtet motor v višje obrate vsake toliko časa in pa čiščenje z vodo oziroma paro (zlivaš vodo počasi v motor... ja tudi to sem že naredil ). Glede tega da pa pije olje je pa tako... pije kolikor se motor žene. Pri polni obremenitvi bi ga nanj šlo nekje 1l na 100l goriva.... samo jaz v tem intervalu menjave olja ne rabim nekaj dolivat, itak menjam olje... no meni ne žre tako grozno, kot drugi pravijo... res pa je, da je v Rx8 RENESIS motor, ki je malenkost drugačen od 13B-REW, ki ga imam v Rx7.
Ja kot lahko zaključim Wankel motor ravno ni za vsakega...