rx 8?

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6610993&show=1

a so ti avti res tako zanič da so paktično zastonj?
malo premišljujem da bi vzel tako zadevo.poleg dizla na daljše relacije bi to dal ženi za v službo 25km dnevno in zase za vikend uporabo.kolikor vidim iz slik gre zadaj komot otroški sedež pa v prtljažnik kaka vrečka fasnge.pri teh zadevah me kratek servisni interval ne moti.pač bom 2x letno na 5k km menjal minerlano olje in ga med intervalom tudi liter dolil.tudi poraba 10litrov mi ne predstavlja nek hud problem za tako malo kilometrov letno.
ali ima avto še kako veliko hibo?kako tvegano je vzeti wankel z 130k km
confused-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Če se ne motim, je menjava motorja vsakih cca. 60k km, pride pa okoli 6k eur. Po spominu je treba vročega (po tiščanju) takoj ugasnit. saj to pripomore k daljši življenjski dobi motorja.
grims-1.gif
Resno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
kako tvegano je vzeti wankel z 130k km
confused-1.gif

Če je drugi motor je tveganje precejšnje, če je pa to že tretji motor potem bi znal delat pa še enih 30k km!
cheer.gif


(a enim res ne potegne zakaj bi bil nek izvenserijski avto firme ki že tako slovi po dragih rezervnih delih cenejši kot obični klio istega letnika)
17758-icon_confused.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
sicer ne vem kaka je razlika med motorjem v rx7 ampak tam so prvi motorji delali preko 200k milj.
gre v rx8 za slabši motor?kjer jaz vidim velik problem je to da po vsej verjetnosti v slo noben ne zna wankla pošrafat kot se zagre.
je pa veliko postov predvsem takih ljudi ki wankla tudi vozili niso.a nismo na suxu oziroma alterju imeli uporabnika z rx7
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
340
31
28
Kolega je imel zadevo, ravno 192 konjsko. Ni dirkač, pa ni 10l porabe ni videl, če se prav spomnim je mešana bila 12l. Meni je všečna, ni pa za višje postave. Prodal jo je nekaj let nazaj za drobiž. En drugi ima enak model še danes, mislim, da je samo 1x menjal motor
smile-1.gif
, ampak je menjaval tudi Ottojeve, tako da smatram bolj kot ne za user error. Poglej (pred)zadnji Fifth Gear, če še nisi.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Rx7. Ampak zato ker jo je napili na neke nore konje. Kakor se spomnim je bil avto v dobri kondicji. Se je potem prodala v Španijo za kar dober denar.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tud sam sem jih gledal, ker mi je avto estetsko zelo všeč pa tudi peljale so se fenomenalno (glej topgear npr.).

Za 6k€ kot je zgoraj blo napisano dobiš dva komplet motorja pripravljena na serijsko moč + turbo ne pa enega original.

Olje je pa res problem ja....od kar je Vseved na suxu branil mazdo prot fauvejevcem, so oni dobli dizl motorje, ki požrejo več dragega Arala, kot ga RX8.
hysterical-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
mah tisto mineralno olje če bi ga moral menjati na 1000km me ne bi motilo.ker z avtom bi se delalo na mesec nekje 800km
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Rx7 tudi ni bil biser, lahko seveda motor zdrži 200k km samo vprašanje kaj od original motorja sploh ostane. Rotorji dobijo luft, kompresija pade in potrebna je generalka. Realno se to zgodi med 50-100k km če je motor vzdrževan!!!

Seveda generalka na wanklu ni ravno vsakodnevni proces in dvomim da bi kdo znal to naredit pri nas. Enako so deli dragi (verjetno samo original).

Sicer pa tole recimo da ni bistveno, tako na hitro sem pogledal in dobil da koštajo zadnji zavorni diski (neoriginal) 700EUR+! Skratka komplet zavore bodo prišle 2000 EUR!
grims-1.gif
(in enako je z vsemi ostalimi deli)

Torej če kupiš tak avto kupiš strošek. Če odmislimo da motor razen extra tehnike ne ponuja ene dnevno uporabne zadeve (nič navora v spodnjih vrtljajih, ogromna poraba, poraba olja) je nakup takega vozila bedarija. Verjetno te ceneje pride vzdržavanje kakšnega 20 let starega ferarija ali pa podobne "eksotike".

Je pa avto tehnično poseben, ampak potem ga kupiš v stilu oldtimerja ne pa za daily drive.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Rx7 tudi ni bil biser, lahko seveda motor zdrži 200k km samo vprašanje kaj od original motorja sploh ostane. Rotorji dobijo luft, kompresija pade in potrebna je generalka. Realno se to zgodi med 50-100k km če je motor vzdrževan!!!

Seveda generalka na wanklu ni ravno vsakodnevni proces in dvomim da bi kdo znal to naredit pri nas. Enako so deli dragi (verjetno samo original).

Sicer pa tole recimo da ni bistveno, tako na hitro sem pogledal in dobil da koštajo zadnji zavorni diski (neoriginal) 700EUR+! Skratka komplet zavore bodo prišle 2000 EUR!
grims-1.gif
(in enako je z vsemi ostalimi deli)

Torej če kupiš tak avto kupiš strošek. Če odmislimo da motor razen extra tehnike ne ponuja ene dnevno uporabne zadeve (nič navora v spodnjih vrtljajih, ogromna poraba, poraba olja) je nakup takega vozila bedarija. Verjetno te ceneje pride vzdržavanje kakšnega 20 let starega ferarija ali pa podobne "eksotike".

Je pa avto tehnično poseben, ampak potem ga kupiš v stilu oldtimerja ne pa za daily drive.

Nobene posebne generalke ne potrebujes, ker je dejansko blok in rotor vse kar potrebujes. Nobenih drugih "vrtljivih" delov ni ki bi delali nepotrebne stroske.
In menjava le tega je cenovno precej ugodna.

Diske za RX8 dobim za 300 eur jutri ce bi hotel.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
če te prav zastopim pri generalki potrebuješ le rotor in njegovo ohišje?
oboje se dobi za 300€.seveda ne pri nas
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.132
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
http://www.ebay.co.uk/itm/MAZD...=item1c2bcb9d3d

no tale komplet se mi ne zdi drag.za mojga dizla pride zadeva dražja.
komplet rebuild engine pa pride 1300€

Potem se pa oproščam, sem kliknil na prvi link ki mi ga je ponudilo in dobil cene kot sem omenil!
tongue-1.gif


Če so cene take kot omenjaš potem ja avto "samo malo" dražji za vzdrževat od klasike. Za drugi avto v družini čisto ok torej!
cheer.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
mah še vedno me bremza to da verjetno nihče ne zna šraufat zadeve kot se spodobi.bi šel na sevis tudi v A ali IT samo ko avo počepne mi ni ravno do tega da se ga nalaga pa vozi daleč na servis ker bom dal več za prevoz kot pa popravil.kolk mi gre včasih na ku.rac to da smo manjši kot povprečno mesto in iz tega razloga ni modela ki bi znal zadevo poštimat,podoben problem sem imel že z A menjalnikom