Kot prvo so šli na 800 kubov mašine, lažje večji corner speed, drugačen stil vožnje ipd..
Drugo so gume...Spremenili so pravila, razvajen mišelin je bil navajen gume narest v petek oz celo soboto in jih pripeljat na vse EU dirke! Letos tega niso smel počet, in se jim je vse sesulo, bridgestone je pa itak lociran tolk daleč od večine dirk, da tega že prej ni mogu počet in se je zanašal na podatke od prejšnjih let in nanje to ni vplivalo.
Ker so menjali mašine in pravila glede velikosti tanka, so nekateri zadeli bolj (duče) nekateri pa manj (yamaha). Japonci so bli konzervativni, popolnoma vsi so mislili da bo dučetu na prvi dirki zmanjkalo benza, ker je bil tolk hitrejš/močnejši tank pa zelo zelo omejen (ne vem točno kolk l...18?).
Tko da je podobno kot bi pri F1 zlo konkretno spremenili pravila, kar pa ne počnejo prav pogosto saj so političo zelo trdi.
Aja...2 proizvajalca gum ma pa lahko v garaži sam Rossi....pač avtoriteta in zakaj jih ne bi imel? Ravno to me moti pri stonerju....je bil na robu joka, ko so dal Briđstonke Rossiju, ker ve da je pušil eno prednost. Livio suppo je lepo povedal, kako se osvoji naslov prvaka v MotoGP.....preko Rossija. Vedli so, da z istim materialom (gume, moč ipd.) ne bo šlo tko da so šli na nož in seveda...druge gume.
PS. Boxi pri yamahi bodo čist deljeni tko da neke izmenjave podatkov ne bo, kar se tiče gum, pač malo manj zategnjeno k pri F1.