mtl o grobu se deloma strinjam,
tukaj si ga pa pihnil: "saj v prvem delu nosi še garancijo na dele"
garancijo na dele nosi podjetje, ki izdeluje ta del
ne mehanik, ne prodajalec, ampak izdelovalec dela
mehanik in prodajalec samo posredujeta pri čimprejšnji rešitvi reklamacije s čimmanj zapleti za samo stranko-lastnika vozila
v kolikor prodajalca in mehanika, preko katerega je šel del, odrežeš, ostaneš sam praktično - oziroma na varianti, ki jo je imel Andy z gumami iz tuje spletne trgovine
zavedati se je treba, da se kar nekaj reklamacij reši iz komercialnih razlogov, kar razume tudi izdelovalec oz. dobavitelj (tovarna) ki je ta kos izdelala - in če kupiš za 1.5 mio eur zavor, potem ni problem rešiti reklamacij za 3000 eur, četudi neupravičeno, kajne?
imam izkušnje glede reklamacij iz prve roke iz dveh podjetij - lahko ti tudi zaupam, da je največji vzrok napak v procesu servisiranja človek / mehanik / in ne material
imaš vse od neuporabe moment ključa pri menjavi zobatega jermena pa do zategovanja amortizerjev na vrhu s pnevmatsko pištolo.
Večina delov je nekako narejena, da prenese boga in pol, kar se kaže vsakodnevno v praksi (motor teče samo še s polovico zobatega ipd.)
na trgu so prisotni tudi resnični ponaredki, npr sem imel v rokah naftni filter (4 mikrone naj bi bil) iz Indije, ki je mel notri navaden bombaž, jermenico glavne gredi, ki je imel gumi obroč not nalepljen namesto gume skozi in skozi v sredini itd.
V času tuninga sem imel priložnost razdret 1.8T projekt, ki je šel v maloro zaradi fejk bosch motorsport 044 bencinske črpalke, kupljene na ebayu. Sploh BOSCH kose na veliko kopirajo, tudi injektorje, kompletno s škatlo itd.
Tukaj test prave in fake 044:
INFO