Renault ne vžge

mr_

Guru
20. sep 2007
9.365
2.739
113
I.4 16v, '07. Vergla, ne kresne. Prvič zgodilo par dni nazaj, poskusil večkrat startat, v enem osmem poskusu krenil. Delal brez težav. Ni znakov, da bi samo en cilinder imel težave. Sicer pridem šele v torek do avtomobila, kaj se lahko pogleda?
Svečke mogoče? Nekje sem zasledil senzor gredi?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Malo še releje zmigaj pa potrkaj gor. Mogoče rele za pumpo pikno.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.365
2.739
113
Mal natančneje, kej je ta rele, pri pumpi ali kje drugje? Varovalke? Tolk mehanika nisem. :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Nimam pojma :) Nekje okoli motorja je ponavadi škatla z releji in tavlkimi varovalkami. Če se prav spomnim majo clioti na desni strani.
Drugač pa poslušaj, če se pumpa čuje ko daš kontakt te ni to problem. ČE se pa ne sliši je pa lahko al napajanje pumpe al pa pumpa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mr_

Bucko

Fizikalc
28. avg 2007
1.739
53
48
Prvo probaj z rezervnim ključem, mogoče je samo to problem. Drugo pa senzor na gredi...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.365
2.739
113
Med prazniki prišel pogledat sosedov 'mulc', sicer mehanik, zamenjal senzor gredi. Lepo vžge, je pa začel ugašati na minimumu. Diagnostika je kazala padanje napetosti proti 12V. 'Mulc' pravi, da naj bi bila težava z alternatorjem. Bo šel k mehaniku, pa da vidimo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Definitivno. Nesme tak padat.
Sosed naj cukne alternator ven in nesi obnovit.
 

H19ED

Guru
30. jul 2022
2.894
2.267
113
Če je zdrav alternator, mora filati med 13-14.5V. Če pade proti 12V ko avto laufa, potem je alternator pokvarjen. Če bi ti pa filalo več kot 14.5V, je pa ponavadi dioda alternatorja hin.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mr_