Renault clio IV poraba in izkusnje

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Jaz ga vozim kot drugi avto. Za alter udelezbo v prometu je tak avto treba vozit z zaletom, da se biti hiter ampak je na trenutke naporno in zahteva malo več kot težko desno nogo. Poraba prvih 125k je 7.5.
 

slr

Pripravnik
30. jun 2008
183
2
18
Jaz imam 0,9 tce 90 konjev pa gre sigurno bolje kot 1,2 ni pa to poezija kot je nekdo napisal. Ker je 3 valjni motor ima malo bolj čuden zvok, hladen tudi čudno ropota. Pospešek je še vedno okol 12 sek končana okoli 180 km/h poraba pri normalni vožnji 6,0 l pozimi 6,2l/100 km. Imam prevoženih 25.000, letno naredim 8000 km in pokvarilo se še ni nič. Je v redu za peljat in nikakor ni smrtno nevaren kot je nekdo napisal saj se da brez problema peljati 150 po avtocesti. Preglednost nazaj je slabša zato imam parkirne senzorje. Kvaliteta izdelave je tudi slabša, ker sem imel nekaj čričkov (rešil WD 40). Pri hitrostih nad 130 kmh je v kabini kar malo glasno. Imam pa dynamic opremo, ki ima že kar dosti. Pohvalil bi prostoročno zaklepanje, media nav, tempomat. Pogrešam 6. prestavo in še kakšen sodoben asistenčni sistem, kot ga ima konkurenca. Vizuelno mi je bil najbolj všeč v tem avtomobilskem razredu (sploh modri z GT line opremo je lep). Kupil sem testnega za 11.990,00 eur + naslon za roko + parkirni senzorji oboje naknadno vgrajeno. Vsekakor je potrebno avto prej vsaj malo preizkusiti na testu, nekomu bo všeč drugemu ne bo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Tudi sam si za v trgovino vzamem 1.2 malčka 75konjev. Seveda se v tak avto vsedeš z razumevanjem njegovih zmogljivosti. Recimo na qvtocesti tempomat na 120 in se voziš mirno, po navadnih cestah pa kak traktor še prehitiš, ostalega pa niti ne poskušaš, ker je potreben zalet daljši kot dolžina prazne ceste.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brilliance
I

Izbrisan uporabnik #488

Aha, torej če dohitiš vozilo pred seboj, ne prehitiš, ampak cijaziš za njim...
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Tako, tako, nic prehitevanja. Kdo vam bo blendu, ko se cijazite 120 na prehitevalnem.....
evil.gif
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.984
769
113
Ko tole prebiram se vprašam kako sem preživel celih 5 let s Clio II 1.2 16V.
smile-1.gif

Pa na avtocesti sem tu pa tam tudi kakega prehitel. Pa enkrat ali dvakrat sem se navzdol pelu tudi čez 170km/h, vsaj tko je na števcu kazal .
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Schime pravi:
Ko tole prebiram se vprašam kako sem preživel celih 5 let s Clio II 1.2 16V.
smile-1.gif

Pa na avtocesti sem tu pa tam tudi kakega prehitel. Pa enkrat ali dvakrat sem se navzdol pelu tudi čez 170km/h, vsaj tko je na števcu kazal .
smile-1.gif

Zato so bili zastoji zadnja leta na AC
evil.gif


Na alterju ne moreš normalno vprašat za vozilo, tu so sami nadstroji in nadšoferji.

Še zdaj imam pred očmi topic, ko je nekdo spraševal za nek renault (scenic al megan) in mu je stroka tu na alterju povedala, da naj ne vzame avta s stistim motorjem, ker ni dovolj močen, da bi iz garažne hiše speljal.

Pa gori ko je en v tem topicu pisal o teži, da je clio iv druga teža in konfekcija naprav 1,2,3

Clio IV ima, vsaj naš (980kg) , enka jih je imela 930, dvojka 990, trojka 1150...

Tolko o tem, da so "star" motor vtaknili v nodoben tank.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Tudi s 45ps se je dal normalno shajat, pa bojda nekoč tudi brez tople vode in elektrike...

Kot rečeno s 75 ps v cliu se da shajat, je pa na avtocesti naporno vozit 130+, je treba imeti zalet, avto se dere in ves čas v ogledalu spremljat kako se boš hitrejšim umikal ne da bi ti bilo potrebno zmanjšat na 100 kmh kolikor se jajcajo na voznem pasu. Ker rabiš spet 1km in kup dretja do 130. To ne pomeni da avto ni za avtocesto ampak da na avtocesti lažje shajaš če se parkiraš na vozni pas in drajsaš z ostalimi 100-120.

Po drugi strani pa je 0.9 tce še 100x bolj tečen za vozit. Enim je pa super. Vsak naj sam sproba, vsaka avtohiša ima oba za testirat, se dogovoriš za termin probaš če je zate al ne.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Daj sposodi si enega gnilega clia 1 1.4 s 75ps in se za primerja vo pelji še s cliom 4 z enako ps. Ps in kile niso vse. In 75 ps se lahko pelje tako ali drugače. Enka je bila v primerjavi s štirico raketa. Kot honda.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Mah to je bv primerjat

Tudi navaden 1.2 v cliotu 1 se zdi, da veliko več da od sebe, kot pa novejši 16v motor. To je vse do takrat, ko mora dejansko kaj dat od sebe. Takrat je pa tema. 8v motorji imajo pač več navora v nižjih obratih in je samo lažen občutek, da so rakete.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Razlika je kje so ti konji izmerjeni, na glavni gredi ali na kolesu.
Računajte da je poleti še klima prožgana potej je teh 75 konjičev zelo bogih.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik jello pravi:
Daj sposodi si enega gnilega clia 1 1.4 s 75ps in se za primerja vo pelji še s cliom 4 z enako ps. Ps in kile niso vse. In 75 ps se lahko pelje tako ali drugače. Enka je bila v primerjavi s štirico raketa. Kot honda.

vozil enko, mislim da je bla 1.2, vozil clio grandtour s turbom, kaj ti naj rečem...

če se normalno voziš, je z vsemi povsem enako, s to razliko da ima štirka tempomat...
priden.gif


aja, vozil sem tudi renault 21 (meli pri hiši), 1.4 motor, mislim da je to ista osnova, zelo lepo se je vozil za tak avto, nobenih takšnih težav na AC pri prehitevanju

pa se mi je zdelo, da je 21ka najbolj letela od naštetih
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ker je mrtev, ker nima navora, prehitevanje je podoben podvig kot sem ga nekoč doživljal z fiat uno-m
grin1.gif


je kr treba planirat pa zalet vzet
smile-1.gif
tak vem da ne boš priznal, ampak avto res ni za na AC

pač ne znaš vozit, kaj naj ti rečem drugega

normalno, da če daš gas pri 120, da avto ne poleti, ampak potrebuje malo več časa

jaz se z njim normalno vozim v LJ, hiša-parking LJ, ura 15 normalno, če ni zastojev, vožnja lepa konstantna

se vidi, da si še zelen na cesti in se ne znaš zliti s prometom

če na naši AC voziš lepo konstantno okoli 120, imaš minimalno kaj za prehitevat

če se pa zaganjaš, kot napeljuješ, potem pa gas bremza vožnja

tako da res ne vem, kaj naj ti "priznam", avto je udoben in se čisto lepo pelje in je narejen za normalno vožnjo

ko se je kupoval clio IV sem izrecno rekel, osnovni motor (niti v sanjah dizl), brez kakršnekoli turbine, ker se bomo normalni vozili

in priznam ti, celo na morje smo se 1x peljali z njim...

ko sem peljem po AC z drgumi avtomobili se čisto enako peljem, tudi ko prehitevam ne pohodim plina do daske, ker AC ima prehitevalni pas in ni bojazni, da bi ti kdo pripeljal nasproti...

---------------

alterašu sem pa glede na njegove želje odvsetoval 1.2, ker je pač bolj dinamičen

467716-post_slo.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
1.4 energy motor s 75ps v cliotu I in II je bil v resnici še najbolj primerljiv s kasnejšim 1.4 v cliotu II, ki je imel 98 ps. In potem 1.2 tce v cliu III. Ja vsi trije so bili v primerjavi z današnjim 75ps rakete. 160 si se peljal z lahkoto. Danes ti pa to uspe samo še s pomočjo vetra u rit in gravitacije. Pa da ne bo kdo spet iz tega potegnil da rabiš v cliu 200ps da se kam premakne. Pol slovenije se naokoli čisto spodobno prevaža v cliotih s 75ps.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Sem se z clio 2 z tem motorjem vozil vsaki dan 230 km po avtocesti. V kakih 2 mesecih sem naredu 10k km, potem sem ga zamenjal za megana. Avto cesta sploh ni bla problem. Med 110 in 130 brez problema. Bolj mi gre pri teh jajčkih na jetra regionalke, posebej če je malo hriba gore - dole. To je muka. V kakem ovinku 30 km/h in 2. prestava, potem pa traja da prideš do dovoljene omejitve (90). Pa čez kak kilometer ponovi vajo. To mi je bolj živce pilo kot AC
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Sam sem zelo defenziven voznik, po AC večinoma kruzam 110 na voznem pasu, tako da ne nabijaj o alter dinamikih, ker ne gre za to. Gre za lahkotnost v vožnji in ta motor v IV je podhranjen in težko slediš prometu. Sem imel Punta II 1.2 s 60km in se je dalo (dokler nisi prižgal klime), vozil Grande Puntota z 1.4 78km, to je pa že ob ugasnjeni klimi živa žalost. Pač avti se večajo, Clio že od III ni več malček, svoje doda tudi teža in 20 let star motor mu ne pristoji več. Ampak eni boste tudi čez 20 let šraufali ta motor na Cliota X.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Jaz nimam nobenih težav (no, nimamo), avto ima 55k km in se prav noben ne pritožuje glede motorja. Težko slediš prometu? daj ne nabijaj, kolk let maš izpit al so ti ga šenkali?

In kaj si naj z motorjem 2.0 v clio IV? orgazem, ko bo potegnil na AC od 115-130 in potem spet nazaj...

Mimogrede, 2002 sem kupil C3 1.1, še zdaj je pri hiši. Še šibkešja zadeva, po celi Evropi sem se vozil, po avtocestah (ne moreš verjet), nikoli nisem pogrešal močnejšega motorja.

Avti se večajo in tudi zmogljivosti avtomobilov so vedno večje, OMEJITVE PA SO po celi Evropi ŽE DESETLETJA ENAKE (pustimo Nemčijo in AC). In AC bodo lepo posipali z radarji.

Pametnjakoviči o naših AC:

Sploh gledate kaj in kdo vozipo njej? večina na MOBITELIH, preostanek na tempomatih!

In potem s nastavi tmepomat na 125 in tudi prehiteva s 125, z avtom, ki ima 200PS+, ja tak je to.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Meni se čedalje bolj zdi, da je bilo šenkano samo na tvoji strani-diploma iz prava, ker z razumom nisi mogel priti do nje.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Verjetno si ti bolj pameten od ljudi v Renaultu, ki nimajo pojma.

Pač alter scena. Če nimaš pojma o vožnji in ne znaš vozit in to rešuješ z zmogljivejšim vozilom, je to pač tvoj problem in odraz, da si ovca in te drugi vodijo.

Clio IV 1.2 motor, s tem avtom ni prav nič narobe, normalno se bo lahko vsak z njim vozil, ni pa to dirkalnik za nabiranje pik.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
normalno se lahko pelješ tud s kolesom, če smo že pri tem.

odpiralec teme je spraševal kako je ta avto na AC, ti o tem nimaš pojma ker ga vozi mama al kdo že, pa 1x si se peljal na morje z njim, torej ne bluzi.

je razlika če se pelješ 1x na leto v umag, al pa če maš namen delat dnevne relacije po AC, in če tebi v tem avtu ni neudobno pri 130 kmh in 4000+ obratih, pol priporočam da greš na pregled za sluh, in dnevno se izpostavljat temu res ni za priporočat, za 1x letno v kanegro pa ni panike ja, itak že v plitvicah sendviče s pariško lupaš pa si uhe spočiješ
wink-1.gif