Citat:
Uporabnik ClAy pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
S cliotom 1.2 16v se boš pa težko spodobno vozil z blokado na 4500... tam nekje se šele prebudi. Sicer pa kdo ve kaj je narobe. Tistim prvim letnikom so crkovale predvsem vžigalne tuljave in olja so precej popili.
Pri 1.2 16v ali 8v je razlika občutna. Tudi o kvaliteti samih motorjev. Doma ima foter letnik 1999 1.2 8V prevoženih 92.000 km. Do sedaj menjane samo svečke 1x in šobe 1x, jermen in pumpa (68.000 km) 8v ima optimum (za neko bolj na easy vožnjo) nekje pri okoli 2500 obratov, 16v pa pri 3500. Tako da se je meni tudi čudno zdelo ko sem prvič vozil 16v model. Po mojem mnenju so 1.2 8v mašine bile dosti bolj "odzivne". Sam nisem pristaš visokih obratov, seveda je pa to marsikdaj neizogibno pri kakšnem prehitevanju ali naglem pospeševanju. Pri tem modelu 16v je prav zanimivo, da gre vedno kaj narobe, ko imam prekleto navado, da v drugi brzini pohodim gas in se ponavadi kaj crkne. Drugače pa glede olja nimam komentarjev, na vsakih 5.000 km, smo ga mogoče morali malo nalit.
No sam sem imel pred zdajšnim cliotom 1.2 16v cliota z 1.2 8v. Prodal sem ga pa pri točno teh km, kot jih ima zdaj tanovi. Lahko ti povem, da je na starem avtu crknilo vse kar pač lahko crkne. Ko sem pol avta zamenjal ga je kupil sodelavec in se je z njim b.p. vozil do zdaj (3.5 leta), ko spet vse crkuje. Servise sem delal na predpisanih 15kkm. Tanovi ima zdajle 116kkm in ni crknila še ena sama stvar. Olja ne spije niti štamprle. Servisiram ga na predpisanih 30kkm. Mislim, da so novejši clioti precej precej boljši, kot so bili recimo letniki 2001 ali 2002. Kar se pa vožnje tiče je 8v precej bolj prijeten, če nisi preveč dinamičen. Meni osebno 16v odgovarja, ker več ali manj tiščim gas do konca