razvoj in preizkušanje SLKja

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik lager pravi:
Masovna proizvodnja ima svoje prednosti pred maloserijsko v tem da lažje prineseš vloženo investicijo notri. Recimo primer golf 6, ima verjetno ( sklepam ) kar nekaj skupnih delov z 5ko. In ker majo pri VW bolj sistematično konstruiranje v bistvu samo dodelujejo predhodnike.. kot 911. S tem da si lahko potem privoščijo več denarja za raziskave in testiranja. Ogromni stroški potem pridejo z samo izdelavo, ja ti lahko nabavljaš dele pri nekem dobavitelju toda ti deli so standardni in maš veliko možnosti da ne boš potem optimiral konstrukcije ''slovesu primerno'' .. druga stvar je pa izdelovanje na novo skonstruiranih delov, tu je pa največja investicija orodje, se pravi npr. globoki vlek pločevine, tlačno brizganje plastike.. tukaj večinoma razne firme izdelujejo za ta velika podjetja ( Hella ) in je treba te stroške pokriti. To je pa lažje če ti veš da boš prodajal na veliko, hitreje in bolj varno prineseš notri vložek. Recimo da VW prinese notri že po xy prodanih G6 ferrari pa šele po 5*xy prodanih 458. Lep primer je Veyron, na začetku so imeli -3.000.000 € izgube od vsakega prodanega sedaj ko jih štancajo kot neumne pa se cifra manjša...

@Doctorz: Če ti je znan Studentroadster projekt.. svaka čast dečkom ( in deklini ) da so skupaj spravili kar so, pa je to v osnovi 406. Torej podvozje, motor, menjalnik, el .napeljava. to je ogromno enih preračunov in jebanja z informacijami, pa iskanja sponzorjev itd. Da ne omenjam homologacije in zagotavljanja osnovne varnosti. Pa je imela to FS čez, ki dobro denarno stoji, tudi sponzorji niso bile ravno trafike.
Zdej pa ti spravit skupaj superšportnika, ki bo konkuriral firmam z toliko zaposlenimi kot ima ljubljana prebivalcev.. ni problem z nabavo motorja in menjalnika, problem je vse ostalo naredit tako da bo motor polno izkoriščen..
Rečem svaka čast za modeliranje in zagon, ampak brez strokovnega znanja in ustreznih sredstev bo enostavno zelo težko.

G6 je bolj slab primer, ker so glede na 5ko šparali, predvsem pri podvozju, ker ima 5ka zadnjo premo bolj sofisticirano (kot Focus, ker so kupili inženirja od Forda), a te preme niso znali dovolj poceni naredit, zato je bil avto za njih predrag in so pri 6ki zaradi zaslužka šli korak nazaj.