Razbiti M3 saga

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Glej folk ne govorite na pamet če ne poznate zadev. JA tudi se zakopavajo stvari v gozdu.
Zaj nevem kak to amaterji pri vas delajo. Samo tu okoli je par "majstrov", ki so že tudi sedeli zaradi tega. Pa je zakopanega tolko, da so že tudi kako stvar pozabli kaj in kam so zakopali.
Pa ja, to so lokalni luzerčki, ki šparajo dele, če jih bodo še kdaj rabili za enak avto. So tudi pri nas eni taki lokalni maherji bili, ki so imeli dele zazidane v skladišču. Take hitro polovijo, ker dokaze hranijo. Profiji, ki danes kradejo avte, poberejo dele za točno določenega naročnika, ostanke istih hip zmeljejo in sprešajo, pri tem pa imajo veliko vlogo avtoodpadi (pa ne zakopavajo pod zemljo :bonk: ).
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Ali pa poberejo robo sredi noči na licu mesta. Sem se eno jutro na poti v službo peljal mimo enega tako oskubljenega avta. Na klocnih in z manjkajočimi strateškimi deli.

OT: potem so tu še pacienti, ki ti vinjeto izrežejo. To se menda redno dogaja na Gozdu pod Kriško goro.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Pa ja, to so lokalni luzerčki,
:valjamse:
To bo ja.

Drugač pa vidim da nisi najbolj na tekočem. Profiji majo tudi zaloge, kjer dobiš vse razen računalnikov. Danes naročiš, jutri prevzameš. Kje imajo "skladišča" pa vsake tolko v cajtngu prebereš ko je racija in gre kdo malo piano špilat.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.813
113
40
MB
Oz je urna postavka tolk visoka, da se ti ne splača. Sej tle je največja razlika, ura "storitve". Pri nas motor ven/not v delovniku, pa boš računal kaj 200-300€ (pa si drag). Že en švaba dvoomm da pod jurja trzne.

zadnjič gledal car wizarda na yt, imel v delavnici golfa R, 120 usd na uro računa delo za evropejce :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.722
113
jah, glede na standard je to pri nas 50€, s tem da je on kao znan pa lupi rajo, pri nas bi to moralo stat 30€ ...pa stane toliko?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Rajo lupijo uradni servisi v ZDA. 120 eur na uro je bilo že 20 let nazaj. Za Yugota je bila uradna servisna ura 70 USD tekom 1980ih.
Menjava žarnice v ZDA na Toyoti je okrog 110 dolarjev, za Mercedeza 200 plus.
Zato se tam pokvarljiva rabljena gara prodaja skoraj zastojn, popravlja pa kilometre stran od uradnih servisov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Menjava baterije v detektorju dima 140$.

Dober handyman privat, lahko zasluži tudi 300k na leto v USA.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Si že kdaj kaj takšnega rihtal al si samo youtube mehanik?
ce ti je kaj znano, kako delujejo materiali in konstrukcije, bos vedel, da ko je enkrat kovina deformirana, jo nemors z piganjem, svasanjem in nategovanjem spravit do teh lastnosti, kot je bilo original.

Sploh ko vidis kekce, ki pri totalkah rezejo dol strehe in druge nosilne dele konstrukcje in jih varijo nazaj.
Ni fora v tem, da bo avto razpadu, k ga bos vozu, ampak k se bo enkrat tak avto zaletel, bo _precej_ vecji deathtrap, kot ce bi bil taksen, kot je prisel z fabrike. Pa lahko avtokleparji bluzijo kar hocejo, dejstva so dejstva in mimo fizike zal ne gre. Jaz se v tak avto knowigly ne usedem, kaj sele kupim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Najbolji

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
ce ti je kaj znano, kako delujejo materiali in konstrukcije, bos vedel, da ko je enkrat kovina deformirana, jo nemors z piganjem, svasanjem in nategovanjem spravit do teh lastnosti, kot je bilo original.

Sploh ko vidis kekce, ki pri totalkah rezejo dol strehe in druge nosilne dele konstrukcje in jih varijo nazaj.
Ni fora v tem, da bo avto razpadu, k ga bos vozu, ampak k se bo enkrat tak avto zaletel, bo _precej_ vecji deathtrap, kot ce bi bil taksen, kot je prisel z fabrike. Pa lahko avtokleparji bluzijo kar hocejo, dejstva so dejstva in mimo fizike zal ne gre. Jaz se v tak avto knowigly ne usedem, kaj sele kupim.


Dobro vem kako delujejo materiali in dobro vem kje je treba odrezat in zvarit skupej, zato sem te vprašal če si kdaj kaj takšnega delal.

Dejstvo je, da če ti dam dva ista avta enega zraven drugega.. Eden razbit, drugi original.. Neboš nikoli pogruntal kateri je kateri.. Trust me, še največji poznavalci so se tko nategnil, da še dans peče ;) Ti bi verjetno bi izbral lih napačnega :) In se z z veseljem usedel not misleč da je nekaramboliran :)
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Dobro vem kako delujejo materiali in dobro vem kje je treba odrezat in zvarit skupej, zato sem te vprašal če si kdaj kaj takšnega delal.

Dejstvo je, da če ti dam dva ista avta enega zraven drugega.. Eden razbit, drugi original.. Neboš nikoli pogruntal kateri je kateri.. Trust me, še največji poznavalci so se tko nategnil, da še dans peče ;) Ti bi verjetno bi izbral lih napačnega :) In se z z veseljem usedel not misleč da je nekaramboliran :)
Seveda, na oko neboš nikol videl. Boš pa videl, razliko, ko se bo tak avto enkrat nekam konkretno zaletel, ko bo avto in vozniki precej slabše odnesl, kot sicer.
Tak da prosim ne bluzit, kako je tak avto enak, ker ni. Nisi delal crash testov, da lahko to trdiš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Seveda, na oko neboš nikol videl. Boš pa videl, razliko, ko se bo tak avto enkrat nekam konkretno zaletel, ko bo avto in vozniki precej slabše odnesl, kot sicer.
Tak da prosim ne bluzit, kako je tak avto enak, ker ni. Nisi delal crash testov, da lahko to trdiš.
Video, ki to potrjuje:

Je pa tukaj potrebno ločit dve zadevi, če imam jaz prave informacije:
- tovarna predvidi menjavo določenih delov karoserije (tudi delov, ki se v trčenju deformirajo) pri poškodbah. Recimo se zamenja komplet sprednji deformirajoči deli z novimi in se jih le prišraufa na ostali del karoserije. Če je to izvedeno ustrezno, je to praktično isto varen avto, kot bi bil nov.
- ker pa je prvi način običajno dražji, se svinje odločajo za popravilo tega, raztegovanje, švasanje, itd. Takšen avto je seveda nočna mora pri ponovni nesreči

Jaz iz besed Romexa razberem, da je v tej drugi kategoriji in z veseljem nateguje druge. Žalostno.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
V prvem delu tvojega prispevka imaš prav.

V drugem se pa motiš, ne spadam v to kategorijo, znam pa naredit tudi to...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Ni problem, če znaš to narediti. Problem nastane, ko se tak avto proda kot nov in novi kupec ne ve, da je bilo to tako narejeno.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.243
4.801
113
V USA znajo marsikaj popravit, ampak se velikrat ne splaca, ker je delo predrago.

Ni samo problem cene popravila, večina v USA se jih boji morebitnih odškodninskih tožb, če bi do česa prišlo in oni niso dobro opravili delo,
zavarovanja so pa draga, ali delajo enostavna popravila, ali pa pa drage predelave vozil, kjer lahko vračunajo dobro opravljeno delo
in visoko zavarovalno premijo...


Drugače pa avtoodpad ki je nazadnje gorel, je imel par let nazaj tudi mašino za mleti avte.... tako da tukaj niti ne rabiš dosti skrivat št šasije..

 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Spet trotl Alter na sceni. :)

Obstajajo ogromne razlike kaj in tudi kako se dela, skoraj vse v tej temi nima večjih poškodb šasije in se pri popravilu prav nič ne spremeni. Saj ne da uradni servisi tudi popravljajo avtomobile in proizvajalec dobavlja dele za popravilo. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX in McGiver