Jebali vas nazivi ...
Samo komplicirali bi in vzpodbujali zapravljanje denarja. Pa je lahko zelo prpeprosto.
Če nekdo uči prvi razred OŠ, uči prvi razred OŠ. In plačan naj bo za učenje prvega razreda OŠ. Če se zzraven trudi še z recimo interesnimi dejavnostmi ipd, za to dobi nekaj zraven (iz temu namenjenega proračuna šole). Ker je želja po dodatnem zaslužku z intresnimi dejavnstmi več, kot je razopložljivega denarja,, pač tekmujejo med sabo, čigav program bo šel skozi (boljši in od tistega, ki zna več, seveda, in tu je motivacija, da učitelji "delajo na sebi"). Skratka: vsi učitelji (poenostavljen primer) razrednega puka naj bodo torej plačani za osnovno delo (torej samo redni pouk, brez interesni dejavnosti in podobnega dodatnega dela) plačani enako (ne glede na starost in ostalo), za vse dodatne dejavnosti se postavi proračune (fiksne), iz katerih lahko tisti učitelji, ki uspejo (pri ravnatelju, seveda) s svojim "programom", kasirajo ekstra denar.
Ne pa, da manager (v tem primeru pač ravnatelj) nima vpliva na to, kako mu stroški dela rastejo, ker je nek plačni sistem, po katerem (poenostavljeno) se lahko prav vsi učitelji zgrebejo v najvišji možni razred, ob tem pa vsi oprvavljajo enako delo, kot že leta. In potem je količina opravljenega dela enaka, ampak ker vsi splezajo do recimo svetnika, je masa plač nenormalno višja. Bolano.
Samo komplicirali bi in vzpodbujali zapravljanje denarja. Pa je lahko zelo prpeprosto.
Če nekdo uči prvi razred OŠ, uči prvi razred OŠ. In plačan naj bo za učenje prvega razreda OŠ. Če se zzraven trudi še z recimo interesnimi dejavnostmi ipd, za to dobi nekaj zraven (iz temu namenjenega proračuna šole). Ker je želja po dodatnem zaslužku z intresnimi dejavnstmi več, kot je razopložljivega denarja,, pač tekmujejo med sabo, čigav program bo šel skozi (boljši in od tistega, ki zna več, seveda, in tu je motivacija, da učitelji "delajo na sebi"). Skratka: vsi učitelji (poenostavljen primer) razrednega puka naj bodo torej plačani za osnovno delo (torej samo redni pouk, brez interesni dejavnosti in podobnega dodatnega dela) plačani enako (ne glede na starost in ostalo), za vse dodatne dejavnosti se postavi proračune (fiksne), iz katerih lahko tisti učitelji, ki uspejo (pri ravnatelju, seveda) s svojim "programom", kasirajo ekstra denar.
Ne pa, da manager (v tem primeru pač ravnatelj) nima vpliva na to, kako mu stroški dela rastejo, ker je nek plačni sistem, po katerem (poenostavljeno) se lahko prav vsi učitelji zgrebejo v najvišji možni razred, ob tem pa vsi oprvavljajo enako delo, kot že leta. In potem je količina opravljenega dela enaka, ampak ker vsi splezajo do recimo svetnika, je masa plač nenormalno višja. Bolano.