rabljen VW Sharan / Seat Alhambra

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Mi smo štirje, tako da imata oba zadaj popoln luksuz. V bistvu jaz sedim sedaj precejkrat zadaj, če žena vozi, ker je Superb zadaj res prostoren.
To jamranje se je zgodilo na 15km dolgi poti (ne na zgornji fotki, to je bilo že x let nazaj), ko smo peljali še eno osebo. Sploh ni bila zabasana. V glavnem, je imela srečo, ker še par minut bi trajalo, pa bi ustavil, da gre peš. Vse ima neko mejo...

Loooool.
No, to si pa upam trdit, da enostavno sam sebi lažeš in utemeljuješ svojo izbiro.
Namreč za Pathfinderja staviš cene pri nepooblaščencu ali pod kozolcem, za VW pa pišeš cene na pooblaščencu oz. še to ne vem iz kje jih vlečeš. Ker veriga 1.500 EUR? Za kateri motor? Set namreč stane od 150 EUR pa do nekje 300 EUR.
1.500 EUR kvečjemu morda popravilo, ko je že veriga preskočila. Ampak zgoraj sem ravno zato namerno z velikim napisal, da OB USTREZNEM VZDRŽEVANJU. In če žvenketanje ob hladnem zagonu ne pove, da je nekaj hudo narobe, potem si pač sebi pripiši za stroške.

Hvala za info glede 180KM, sem ti jo že sam zgoraj napisal.
DSG v teh garah prav nič ne crkuje po tekočem traku, ker so vsi z mokro sklopko. Razen ne vem, če obstaja 1.4TSI v Sharanu. Seveda pa napake se bodo (sploh s km) zgodile. Leta in km naredijo svoje. Toliko slišiš o tem, ker je pač DSGjev v Sloveniji veliko. Potem pa dodaj še loleke, ki serjejo po DSGjih, pa ne razlikujejo med različnimi tipi DSG menjalnikov in si tam.
Dieselgate? A dela? Če je bil fiks narejen pač dela. Če je EGR riknil po fiksu, ga je že prejšnji lastnik zamenjal. +zate. Še kaj? Poraba? Če te vse to moti, greš do tunerja in ti rukne pred fiksom FW gor. Boš pa zastrupljal svoje froce. Verjetno pa manj kot z garo od Pathfinderja.

pathfinder je bil servisiran delno pri krulcu, recimo tisti senzorji zadaj..amortiozer je bil on line nakup, ploščice..ate, ferodo..pač neki tega. sprednji ležaj on line.
vw je bil peljan na pooblaščenca, strošek po preskoku ketne..avto je imel 55kkm.. drastična kilometraža.
drugi vw je dal fix gor. po tistem bremze primejo veliko pozneje, light show na armaturki je zahteval 3 ali 4 obiske servisa, menjan tudi comp. avto žre več, regeneracijo delal non stop in takrat ko ni treba. šraufa ga drugače kozolčar.
aja, na golfu je šla tut neka ključavnica havbe..k da je volga..itd itd

multivan, 140km, 2014..dsg fuč. če cuka se izogni je bil nmasvet, tudi tvoj bi rekel. torej imava 2014 in dsg v 140, k serje, pa 180 k serje..pa kaj nama ostane?

aha..audi, q5..nevarnost samovžiga zaradi predgretja olja..premium vagen.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Softi, če si ti 195, pa mulci imajo že 35 nogo (s tem da imaš očitno več kot tri), nimaš kaj iskat z Sharani in podobnimi.Vito/Viano Lang, pa bo.
 
Nazadnje urejeno:
vprašaj kaj te zanima. imel sem 25dci 126kw

aha nisi mel 2.5 di turbo motorja. Ti so namreč zelo radi šli na višjo raven bivanja. zato sem te spraševal kakega si mel. Ta tvoj je verjento mel motorje od masterja. Vglavnm sem vesel zate, da nsi mel z njim večjih stropkov, sitnostiin da si bil z njim zadovoljn

ti želim srečno, zdravo in uspešno 2019
 
  • Všeč mi je
Reactions: softi

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
softi
Sem ti že par strani nazaj napisal, zakaj tvoj pathfinder ni primeren, ampak si trmast in vidiš samo svoj primer, ki ga vsiljuješ vsem.
Ti rabiš 7 zicev občasno, jaz jih potrebujem dnevno. Kdo misliš, da je bolj kompetetnten za razpravo o 7-sedežniku.

Trenutno imam sicer še 2 generacijo Galaxyja. V drugi vrsti konstantno pripeti otroški sedeži, do 3-je vrste se dostopa skozi prtljažnik. Tudi pri nas se vedno otroci grebejo, kdo bo sedel zadaj. V 2 in 3 vrsti se sedi popolnoma enako. Pri zadnji izvedbi je malo slabše zarad potopnih sedežev, ampak ne toliko, kot nabijaš - testirano.

Edini pomislek, ki gre v prid kombiju, je varnost. Če pride do naleta v rit, si rajši ne predstavljam, kaj se bo zgodilo s tretjo vrsto.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Sploh pa ne razumem več foruma. Že tako je malo tem, kjer bi lahko kaj pametnega prebral o avtih, ki jih sam potrebujem (smo pač zelo majhna interesna skupina), potem pa pride forumski pepček in mori s svojimi frustracijami, drugi pa namesto, da bi ga zignorirali, se vsi ukvarjamo z njim in tema gre v 3pm.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
softi
Sem ti že par strani nazaj napisal, zakaj tvoj pathfinder ni primeren, ampak si trmast in vidiš samo svoj primer, ki ga vsiljuješ vsem.
Ti rabiš 7 zicev občasno, jaz jih potrebujem dnevno. Kdo misliš, da je bolj kompetetnten za razpravo o 7-sedežniku.

Trenutno imam sicer še 2 generacijo Galaxyja. V drugi vrsti konstantno pripeti otroški sedeži, do 3-je vrste se dostopa skozi prtljažnik. Tudi pri nas se vedno otroci grebejo, kdo bo sedel zadaj. V 2 in 3 vrsti se sedi popolnoma enako. Pri zadnji izvedbi je malo slabše zarad potopnih sedežev, ampak ne toliko, kot nabijaš - testirano.

Edini pomislek, ki gre v prid kombiju, je varnost. Če pride do naleta v rit, si rajši ne predstavljam, kaj se bo zgodilo s tretjo vrsto.

si rekel sharan ima lažji dostop..do kam? do tretje vrste? lažji od pathfinderja..žal ne. path ima večjo luknjo, edina prednost so drsna vrata.
galaxy 2 generacije je kot espace, luknja med sežei zadaj in hodiš čez prtljažnik. ko prideš do potopnih oz stisnjenih skupaj, prideš do težav.
če imaš vsakodnevno potrebo po 7 sedežih in se voziš s tem okol super, jaz ne vem a bi zmogel.

path ni ultimativno vozilo s sedmimi sedeži. pika. ne trdim in ne bom da je. je pa več placa kot v sharanu, lažji vstop, boljše sedenje. o zanesljivosti itd ni govora.
če gledamo enoprostorce s sedmimi, grand espace. ali kombi. vse ostalo je za dnevno muka. zdržat se da pa marsikaj.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Sploh pa ne razumem več foruma. Že tako je malo tem, kjer bi lahko kaj pametnega prebral o avtih, ki jih sam potrebujem (smo pač zelo majhna interesna skupina), potem pa pride forumski pepček in mori s svojimi frustracijami, drugi pa namesto, da bi ga zignorirali, se vsi ukvarjamo z njim in tema gre v 3pm.

pepček ti je mama...če se ti voziš z 20 let staro gajbo in notri otroke na zadnji šajbi je to tvoj problem. eni damo neki za varnost otrok, da ne omenjam drugega.

noben ti nič noče, pomislek je bil ali nekdo s tremi otroci res potrebuje vw jajca s sedmimi sedeži od katerih sta dva bolj ali manj neuporabna. lahko pač ignoriraš, ker ti veš da je sharan top of the top in to je to. daš 20-22k za 2014, nove so prodajal za 32 in si srečen. enostavno.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
softi
Sem ti že par strani nazaj napisal, zakaj tvoj pathfinder ni primeren, ampak si trmast in vidiš samo svoj primer, ki ga vsiljuješ vsem.
o.

sem pogledal tvoje prispevke..v nobenem nič pametnega..pač nabijanje v 3pm kako je galaxy iz antike to to. potem pa vprašanje, bi rad videl kako dam tri sedež..sem ti napisal kako..pa si tiho. vtakn si nekam antična jajca, pa sodobna nemška jajca in ne ser po temi kjer ti ni treba srat.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Si pač preneumen, da bi dojel napisano, trolaj dalje s svojimi jajci od pathfinderja, v katerega niti treh otroških sedežev normalno ne moreš dat v 2-go vrsto.

Največja tvoja beda je pa v tem, ker misliš, da ti znesek avta določa nekaj....
Preberi vse svoje poste na forumu, pa boš videl svoje ogledalo. Naziv pepček si pa tudi dobil parkrat, ali ne?
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Si pač preneumen, da bi dojel napisano, trolaj dalje s svojimi jajci od pathfinderja, v katerega niti treh otroških sedežev normalno ne moreš dat v 2-go vrsto.

a si prebral kaj sem napisal? a razumeš, da pač path ima več placa zadaj od sharana, tretja vrsta.. a ti bereš kaj je napisano, al sem se obregnil v tvoj sveti gral?
ne boš verjel, grand espace je zakon, edini enprostorec, ki ima plac za potnike in kaj več kot zobne ščetke.

zdej pa v jok pa na drevo..
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Prva stvar, ki je pomembna pred prostorom v 3-tji vrsi, je druga vrsta. Tukaj lahko s tvojim predlogom zaključiva. Jokal si pa ti po forumu že dovolj za oba.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
In grand espace ni zakon. Ne star, nov pa še manj. So francoska jajca, ki se jih bom izogibal vedno.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Prva stvar, ki je pomembna pred prostorom v 3-tji vrsi, je druga vrsta. Tukaj lahko s tvojim predlogom zaključiva. Jokal si pa ti po forumu že dovolj za oba.
v 2 vrsto spraviš marsikaj, nikakor pa ne treh otroških sedežev na random. izbrane serije pa gredo skup. celo v oktavijo al passata jih je prjatu tlačil. in passat je pametnejši nakup od sharana, če si 5 članska družina.
seveda pa vsak izbira po svoje
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
v 2 vrsto spraviš marsikaj, nikakor pa ne treh otroških sedežev na random. izbrane serije pa gredo skup. celo v oktavijo al passata jih je prjatu tlačil. in passat je pametnejši nakup od sharana, če si 5 članska družina.
seveda pa vsak izbira po svoje
Pač imaš takšne, ki kupijo otroške sedeže in potem avto in takšne, ki kupijo avto in potem otroške sedeže. Kdo ima prav? Vsak zase verjetno :).
pathfinder je bil servisiran delno pri krulcu, recimo tisti senzorji zadaj..amortiozer je bil on line nakup, ploščice..ate, ferodo..pač neki tega. sprednji ležaj on line.
vw je bil peljan na pooblaščenca, strošek po preskoku ketne..avto je imel 55kkm.. drastična kilometraža.
drugi vw je dal fix gor. po tistem bremze primejo veliko pozneje, light show na armaturki je zahteval 3 ali 4 obiske servisa, menjan tudi comp. avto žre več, regeneracijo delal non stop in takrat ko ni treba. šraufa ga drugače kozolčar.
aja, na golfu je šla tut neka ključavnica havbe..k da je volga..itd itd

multivan, 140km, 2014..dsg fuč. če cuka se izogni je bil nmasvet, tudi tvoj bi rekel. torej imava 2014 in dsg v 140, k serje, pa 180 k serje..pa kaj nama ostane?

aha..audi, q5..nevarnost samovžiga zaradi predgretja olja..premium vagen.
Iz tega je lepo vidno, da mešaš jabolka in hruške. Online set za verigo za 1.2TSI je se mi zdi 130 EUR. To, da je preskočil zob je izključno problem lastnika, sem že zgoraj napisal. Je verjetno slišal verigo, ampak mu je bilo vseeno. Poleg tega je VW večino teh stroškov (če je bilo vse ok z avtom in redno vzdrževan) pokril preko kulance. Poleg tega za to verigo vlačiš ven 10 let stare probleme. Novi jih namreč že od 2015 nimajo več.

Glede tistega tvojega 140KM DSG kaput problema. Ja, jebiga no, se zgodi, a ne? Sem že zgoraj napisal. Najbolje, da še jaz napišem kaj o Nissanu (Pathfinder 2.5dCi), dizlu in avtomatikih, ko je šlo vse skupaj v večna lovišča in potem 100x napišem, kako je pa vse Nissan sranje. Ti si imel pač srečo, znanec me je klical kaj lahko naredi, ker mu je menjalnik riknil točno v Pathfinderju. Strošek je rekel 7 jurjev. Ne vem pa kako je potem rešil. Pa ni bilo kulance, kar pri VW bi zelo verjetno bila, ČE JE BIL AVTO REDNO SERVISIRAN. In recimo pri Pathu v tej kombinaciji je verjetnost, da bo avtomatik shodil občutno, občutno višja kot pri DSG6.
Evo, ravno danes sem vozil Passata B8 1.6TDI z DSG7. Pri 150 jurjih je avtomatik delal popolnoma brezhibno, pa si ga vseeno ne bi upal priporočat nikomur. In ni bil prvi tak.

In to da bremze primejo kasneje zaradi fix-a: prosim te no. Po moje sem imel blizu jurja avtov v rokah s fiksom, pa mi tudi en ni potožil o tem. So mi pa potožili o ostalih zadevah, ki si jih navedel. Če bi sam imel tak avto, vem kaj bi naredil.

Kaj nama ostane? Meni nič, ker ne kupujem avtobusov. Zate pa ne vem. Sem ti že rekel zgoraj Hiace avtomatik, 5 let garancije in to je to. Potem pa menjaš.

Dejstvo pa je le eno: zadnjih 15 let so z vsako generacijo po moji oceni avtomobili manj zanesljivi, tudi stroški delov se vzpenjajo. Pri VSEH znamkah.

Ajd, sedaj imam pa res dovolj. Škoda časa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: softi

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
softi
Oprosti za žaljenje, ne vem, kaj me je pičilo.
Srečno in vse dobro v naslednjem letu....

nisem vzel kot žaljenje in se ne rabiš opravičevat.
vse kar sem hotel napisat je, da s 3 otroci mogoče enoprostorec ni best opcija, ker ima določene stroške višje, vožnjo pa slabšo. da kupovanje zicev na zalogo ni ravno racionalna odločitev. in na koncu, kako c shrana daš določen nabor potnikov.

vseeno mi ej kdo kaj vozi. sam sem imel ge z 22 dci, ki je šel dobro čez. tudi patha, ki ej šel dobro čez. a bo spet tvegal z ge ne vem, a neke resne pametne druge odločitve sam ne vidim.
če pa nekomu paše sharan..pa naj izvoli. sam sem ga gledal dvakrat resno in obakrat je padel da prostornosti za 7. novi galaxy je boljši, a pri ceni tega avta si daleč od ge in blizu kombijem, ki mogoče najbolje rešujejo azdevo. potem pa sam pridem do multivana in v in na koncu za velik denarja rečem v. pet minut pozneje pa stanovanje.

in tako v nov krog.

vse lepo in dobro tudi tebi. pa srečno na cesti.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Pač imaš takšne, ki kupijo otroške sedeže in potem avto in takšne, ki kupijo avto in potem otroške sedeže. Kdo ima prav? Vsak zase verjetno :).

Iz tega je lepo vidno, da mešaš jabolka in hruške. Online set za verigo za 1.2TSI je se mi zdi 130 EUR. To, da je preskočil zob je izključno problem lastnika, sem že zgoraj napisal. Je verjetno slišal verigo, ampak mu je bilo vseeno. Poleg tega je VW večino teh stroškov (če je bilo vse ok z avtom in redno vzdrževan) pokril preko kulance. Poleg tega za to verigo vlačiš ven 10 let stare probleme. Novi jih namreč že od 2015 nimajo več.

Glede tistega tvojega 140KM DSG kaput problema. Ja, jebiga no, se zgodi, a ne? Sem že zgoraj napisal. Najbolje, da še jaz napišem kaj o Nissanu (Pathfinder 2.5dCi), dizlu in avtomatikih, ko je šlo vse skupaj v večna lovišča in potem 100x napišem, kako je pa vse Nissan sranje. Ti si imel pač srečo, znanec me je klical kaj lahko naredi, ker mu je menjalnik riknil točno v Pathfinderju. Strošek je rekel 7 jurjev. Ne vem pa kako je potem rešil. Pa ni bilo kulance, kar pri VW bi zelo verjetno bila, ČE JE BIL AVTO REDNO SERVISIRAN. In recimo pri Pathu v tej kombinaciji je verjetnost, da bo avtomatik shodil občutno, občutno višja kot pri DSG6.
Evo, ravno danes sem vozil Passata B8 1.6TDI z DSG7. Pri 150 jurjih je avtomatik delal popolnoma brezhibno, pa si ga vseeno ne bi upal priporočat nikomur. In ni bil prvi tak.

In to da bremze primejo kasneje zaradi fix-a: prosim te no. Po moje sem imel blizu jurja avtov v rokah s fiksom, pa mi tudi en ni potožil o tem. So mi pa potožili o ostalih zadevah, ki si jih navedel. Če bi sam imel tak avto, vem kaj bi naredil.

Kaj nama ostane? Meni nič, ker ne kupujem avtobusov. Zate pa ne vem. Sem ti že rekel zgoraj Hiace avtomatik, 5 let garancije in to je to. Potem pa menjaš.

Dejstvo pa je le eno: zadnjih 15 let so z vsako generacijo po moji oceni avtomobili manj zanesljivi, tudi stroški delov se vzpenjajo. Pri VSEH znamkah.

Ajd, sedaj imam pa res dovolj. Škoda časa.

prjatu..na 55k nima kaj crknt..dejte nehat zagovarjat jetra, ki do 100k imajo kaj več servisa od olja in bremz. prosim.

btw
a v superba gresta dva sedeža in tretja oseba vmes?