rabim nasvet in to dober glede nakupa vozila

baldrick

Fizikalc
27. mar 2012
951
24
28
Eno leto star avto je sel od hise stran sedaj iscem nekaj drugega glavni razlog da sem prodal ta avto je glasnost ki me je motila.

ker je poplava avtov taka da ne vem kaj in kako tu na forumu je pa kar nekaj poznavalcev potrebujem nasvet.

moje zelje so:
-tih avto dobro zvocno izoliran oz hudo zvocno izoliran nocem slisat vetra ne gum ne motorja skratka nicesar ce zelim glazbo ali se pogovarjat po hfree telefonu naj bo to kot doma v fotelju,
-udoben in prostoren karavan najraje,
-dizel motor 2.0 navzgor,
-zmerna poraba, sicer letno delam 60k avtobahna, mestne je nekaj pač kar se mora,

do sedaj se mi je dopadel toyota avensis iscem neko bolj primerno razlicico. Mercedes odpade na celi liniji ni ti to za s klaso nimam e mi ni c nikoli vec.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Kaj te je pri C-ju motilo poleg tega da očitno ni dosti izoliran?
Kar sem oz. vozim se mi zdi da ima to Audi zelo dobro poštimano, recimo v primerjavi s Passatom in A4 je Audi neprimerno tišji oz. izoliran, je pa res da ti iščeš verjetno en razred višje tako da kak A6 recimo probaj dobiti na test...

Za “domači” fotelj pa žal kot si napisal težka bo, tak občutek bo verjetno pri oznakah S, BMW 7, Audi A8...
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Zakaj pa sam ne izoliras avto? Lahko se boljse naredis z boljsimi materiali, kot ga tovarna da. Jaz sem berlingota izoliral skoraj v celoti (plastiko do zadnjih kolotekov se nisem dal dol), in zmetal nekaj cez 500e na izolacijo, v bistvu se sam vec ne vem koliko sem porabil, ker jo je bilo toliko, in sem z vsako drugo placo kupoval. Izolacijo sem dal za vsak svoj namen, npr za koloteke pri nogah posebej narejena in akusticna za vrata. Ce vozim 100 km/h hrupa prakticno ni, nad to hitrostjo se pa s strehe slisi sum, ki se ga prej ni slisalo, ker je drugje bil prisoten hrup. Sicer bi dal se en sloj izocije sam pol je problem natakniti tapeto. Uglavnem koncni rezultat je vrhunski, sicer lahko primerjam z golf 7, ki sem ga vozil, je moj berlingo veliko bolj tisji. Ce ne gledas na stevec, izgubis obcutek koliko hitro gres, pa tudi malo sem pretiraval, ker je zdaj resevalce zelo problem slisati, tudi ce radio ugasnem. Je pa lep obcutek ko vrata zapiras, se cuti, da so bolj masivna, ni vec kovinskega zvoka, sploh pri drsnih vratih. Edino na prtljazna vrata sem dal zvocno izolacisjko peno, namesto samolepilnih plosc, ker so ze sama po sebi tezka in nisem zelel se dodatne teze. Tako da ce zelis super tih avto, se splaca dodatno izolirati.
 

baldrick

Fizikalc
27. mar 2012
951
24
28
problem je bil v vratih oknih konstantni vetrni piš okna zaprta 100% gume okoli vrat so celo menjali v sklopu garancije ni pomagalo nic da geem pa nov avto rastavljat pa ga izolirat sam mi pa na pamet ne pride. Posledično sem imel hude glavobole ter pojavlja se mi je hitrejša utrujenost od vožnje. sem sel za foro probat citroena space tourerja v mestni voznji avto lepo vozen tih na AC se z mojo nisva mogla pogovarjat. Prvi izvoz in je sel nazaj povem prodajalcu rece pejte in kupite MB on je zagotovo tisji. Nič bom še sprobat Mondeota tega novega da vidim.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
pri 200 km/h boš vedno v hrupnem avtu. tudi tesla je pri 200 km/ h glasna pa se motor sploh ne sliši. Takega avta kot ga ti ipčeš še niso napravili in ga tudi nikoli ne bodo.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Citat:
Uporabnik baldrick pravi:
Eno leto star avto je sel od hise stran sedaj iscem nekaj drugega glavni razlog da sem prodal ta avto je glasnost ki me je motila.

ker je poplava avtov taka da ne vem kaj in kako tu na forumu je pa kar nekaj poznavalcev potrebujem nasvet.

moje zelje so:
-tih avto dobro zvocno izoliran oz hudo zvocno izoliran nocem slisat vetra ne gum ne motorja skratka nicesar ce zelim glazbo ali se pogovarjat po hfree telefonu naj bo to kot doma v fotelju,
-udoben in prostoren karavan najraje,
-dizel motor 2.0 navzgor,
-zmerna poraba, sicer letno delam 60k avtobahna, mestne je nekaj pač kar se mora,

do sedaj se mi je dopadel toyota avensis iscem neko bolj primerno razlicico. Mercedes odpade na celi liniji ni ti to za s klaso nimam e mi ni c nikoli vec.

http://www.auto-decibel-db.com

http://elevatingsound.com/the-top-30-quietest-cars-a-cabin-noise-test-by-auto-bild/
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik baldrick pravi:
skoda ni karavan in dizel.

Napisal si najraje karavan zato sem mislil, da to ni ravno pogoj. Dizel pa res ni ampak je po porabi primerljiv. Pojdi in probaj. Lexus je vrhunsko izoliran.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.725
6.734
113
pri taščici
Dizel, karavan, pa tih in za nek normalen denar bo res tezko.
Enkrat je mtl pisal o debeljsih sipah ki dodatno ubijejo zvok. Ne vem pa koliko je drugega zvoka potem. Probaj dobiti kaj takega na test.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Citat:
Uporabnik baldrick pravi:
problem je bil v vratih oknih konstantni vetrni piš okna zaprta 100% gume okoli vrat so celo menjali v sklopu garancije ni pomagalo nic da geem pa nov avto rastavljat pa ga izolirat sam mi pa na pamet ne pride. Posledično sem imel hude glavobole ter pojavlja se mi je hitrejša utrujenost od vožnje. sem sel za foro probat citroena space tourerja v mestni voznji avto lepo vozen tih na AC se z mojo nisva mogla pogovarjat. Prvi izvoz in je sel nazaj povem prodajalcu rece pejte in kupite MB on je zagotovo tisji. Nič bom še sprobat Mondeota tega novega da vidim.

Ne rabis sam, lahko tudi peljes k avtoakustiki, pa ti v enem dopoldnevu zrihtajo. Kot sem rekel, tovarnisko ne pricakuj kaj dosti, da ne bos spet razocaran.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik baldrick pravi:
problem je bil v vratih oknih konstantni vetrni piš okna zaprta 100% gume okoli vrat so celo menjali v sklopu garancije ni pomagalo nic da geem pa nov avto rastavljat pa ga izolirat sam mi pa na pamet ne pride. Posledično sem imel hude glavobole ter pojavlja se mi je hitrejša utrujenost od vožnje. sem sel za foro probat citroena space tourerja v mestni voznji avto lepo vozen tih na AC se z mojo nisva mogla pogovarjat. Prvi izvoz in je sel nazaj povem prodajalcu rece pejte in kupite MB on je zagotovo tisji. Nič bom še sprobat Mondeota tega novega da vidim.

se bojim da boš glede na zahteve moral pogledat MB E klaso
 

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Znan problem C klase W205. Pri višjih hitrostih je lahko zelo glasen piš vetra - ne pri vseh, kolikor sem seznanjen. Vsekakor moteča zadeva.

Izdali so tudi servisno navodilo za menjavo prednjih stekel l z t.i. akustičnimi stekli pod garancijo seveda, pri kupcih, ki to zahtevajo.


"24.10.2015 10:01
© Copyright Daimler AG Seite 1/2
Wind-, bzw. Umströmungsgeräusche im Bereich der Türen
Themen-Nummer GI72.10-P-061763
Version 3
Konstruktionsgruppe 72.10 Vordertür
Stand 23.10.2015
Gültigkeit TYP 205
Änderungsgrund Hinweis entfernt.
Beanstandung:

Wind-, bzw. Umströmungsgeräusche im Bereich der Türen.
Ursache:

Umströmungsgeräusche, Reifengeräusche.
Durchschallende Störgeräusche werden als zu laut empfunden.

Abhilfe:

1. Türeinstellung überprüfen. Dabei zusätzlich den Übergang der Türen zur A-Säule, siehe Bild 1, überprüfen ggf.
durch Einstellung der Türen in -y- anpassen.

2. Blende Außenspiegel auf Parallelität und richtigen Sitz prüfen, siehe Bild 2, ggf. einstellen.

3. Rippe an Dichtung Spiegeldreieck gemäß Pfeile, siehe Bild 3, auf Knickstellen überprüfen ggf. erneuern.

4. Schäumling auf 30mm ablängen und an Bordkantenzierstab vorne links und rechts entsprechend Kreis, siehe Bild
3 und Bild 4 anbringen.

5. Probefahrt durchführen. Bei unverändertem Geräuschniveau: weiter mit Schritt 6.

6. Mit einem geeigneten Klebeband Fugen im Bereich der vorderen Türen, Außenspiegel, Windschutzscheibe, Motorhaube,
siehe Beispiel Bild 5, Bild 6, Bild 7 abkleben. Probefahrt durchführen.

7. Bei unverändertem Geräuschniveau: Verbau der vorderen Seitenscheiben mit Code 851 (Akustikpaket).

Anhänge

Datei Beschreibung

Bild 1.JPG Bild 1
Bild 2.JPG Bild 2
Bild 3.JPG Bild 3
Bild 5.JPG Bild 5
Bild 6.JPG Bild 6
Bild 7.JPG Bild 7
Bild 4.JPG Bild 4

24.10.2015 10:01
© Copyright Daimler AG Seite 2/2

Teile

Teilenummer ES1 ES2 Bezeichnung Menge/
Anzahl

Hinweis EPC

A 205 725 23 00 Seitenscheibe Tür links 1 X
A 205 725 18 00 Seitenscheibe Tür rechts 1 X

Arbeitsnummern/Schadensschlüssel
Arb.-Nr. Arbeitstext Zeit Schadensschlüssel
Hinweis
72A01 39
72N01 39
WIS-Referenzen
Dokument-Nummer Titel Hinweis Zuordnung
AR72.10-P-1900LW Kurbelfenster an der Vordertür
aus-, einbauen
Abhilfe"
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
A je tako moteč hrup? Čudno da se to dogaja pri mercedesu, ki je le neko ime. Tak avto pa ima tudi ceno verjetno že proti 50k€?
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Imaš zoprno kombinacijo želja, saj nimaš denarja za višjo klaso avtomobila (vsaj glede na napisano), želiš dizla (pogost bolj hrupen od bencina) in se boš pretežno vozil s hitrostmi med 100 in 150 km/h, kjer je šum vetra konkretno večji kot pri nižjih hitrostih. Ok, pa še karavan.

A je pogoj nov avto?

Če ni, oz. se lahko malo stegneš, potem izbiraj med A6 Avant, MB E karavan ali Bmw 5 karavan. Pazi, da boš imel dober avtomatik s kar najmanj vrtljaji pri avtocestnih hitrostih in preveri, če ima avto dodatno vgrajena protizvočna stekla (Merc ima to opcijo proti doplačilu recimo, za ostale ne vem). Ne bi škodil tudi V6 dizel proti 4 cilindrašem, samo je izbira bolj ozka.

Še boljše glede hrupa bo seveda še rang višje, ampak tak rabljen avto je jama brez dna.

Rang nižje...C klase nočeš, A4 ni nič posebnega glede hrupa. Bmw 3 klasa je baje precej tiha z dobrim dizel motorjem...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
ksz

Lexusi veljajo za najtišje avte.. sploh GS pa LS.
Ne moreš pa od dizla pričakovati, da bo tih kot bencinar ali hibrid, sploh kakšen srednji razred vozila. Traktor je pač traktor...