R Clio-slabo gretje

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Kaj bi lahko bilo narobe da mi v avtu slabo greje.tudi ce se vozim npr 30 km, mi piha samo malo mlačno. Je mogoče zanič termostat?
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Kater klijo
wink-1.gif
. Če je nov diesel, se mi zdi, da že po defoltu slabo grejejo. Tako mi je rekel lastnik. 1.5 cdi al kak je oznaka. Če je starejši, al termostat, al pa peečka.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Fino je da so naredili samo enega cliota in vsi vemo za katerega gre.
Imaš v avtu mogoče kazalec temperature motorja? Koliko kaže če ga imaš?
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
se oproščam, sem cist pozabil napisat.
redface-1.gif

clio je še prvi model l.95, žal nimam števca za temperaturo.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Bliže smo že. Imaš merilnik temperature? Motor predvidevam da je 1.4 .
A se pozna če avto deluje na mestu, se kaj dvigne temperatura vpihanega zraka?
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
mašina je 1.2 merilnika temperature pa žal nimam.
se dvigne temperatura zraka če avto stoji na mestu.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Najverjetneje potem res termostat ne opravlja funkcije. Poskusi še to - po vožnji, ki naj ne bo preveč "šparovna" in seveda vklopljenem gretju - ventilatorju kabine odpri haubo in potipaj cevi - debelo, ki gre iz ohišja termostata v hladilnik, tanko ki gre iz ohišja termostata v kabino na radiator ter tanko, ki je poleg druge in vrača vodo iz kabine nazaj (ali v expanzijsko posodo ali pa v motor, odvisno od modela). Če so mlačne in približno enake temperature, potem je vzrok v termostatu. Če sta prvi dve vroči, tretja pa mlačna, je zabit radiator v kabini.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
hvala lepa, bom probal popoldne ko pridem iz šihta pa poročam.
za pomoč pa itak sledi 5*
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Najverjetneje potem res termostat ne opravlja funkcije. Poskusi še to - po vožnji, ki naj ne bo preveč "šparovna" in seveda vklopljenem gretju - ventilatorju kabine odpri haubo in potipaj cevi - debelo, ki gre iz ohišja termostata v hladilnik, tanko ki gre iz ohišja termostata v kabino na radiator ter tanko, ki je poleg druge in vrača vodo iz kabine nazaj (ali v expanzijsko posodo ali pa v motor, odvisno od modela). Če so mlačne in približno enake temperature, potem je vzrok v termostatu. Če sta prvi dve vroči, tretja pa mlačna, je zabit radiator v kabini.

ce mi je uspel potipat taprave cevi, potem nj bi bil zabit radiator v kabini
frown-1.gif
 

MojcaG

Pripravnik
2. sep 2007
319
5
18
>ce mi je uspel potipat taprave cevi, potem nj bi bil zabit radiator v kabini pa sem upal da bo termostat ker je cenej

Ko sem še sama imela starega cliota (l.93, 1,4), se mi je zgodilo enako. Malo grelo, ko je avto stal, kasneje ne več. Peljala na servis, so me potolažili, da bodo spucali zabite cevi. Avto je bil tam dobro uro (ali nekaj več), koliko me je stalo, ne vem več, ni bil pa nek velik denar
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Tisti dve cevi je treba sneti, sprati radiator ter na novo doliti antifriz. Spomni mi, magari preko ZS, da poiščem stare poste z navodili kako zadevo rešiš, razen če boš k mehaniku peljal. Če nisi daleč od LJ, ti lahko tudi jaz ugodno zrihtam, le pri tem mrazu to ni možno.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Mi imamo doma cliota l.94 in je bila zgodba enaka. Iz hladilne tekočine je po petih letih nastala brozga. Mehanik je spral sistem nalil novo hladilno in sedaj je že 10 let mir.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Ja vozilo je potrebno redno servisirat, potem pa ni teh problemov.Upam stavit, da hladilna tekočina že dooooolgo ni bila menjana.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Škodi ravno ne(destilirana voda namreč), vendar po mojih izkušnjah je glavni krivec renojev antifriz, ki je preagresiven. Pri vseh avtih, kar sem jih dal skozi roke (ne samo mojih) in antifriz ni bil menjan, je bila težava z gretjem in tudi vsi so slej ko prej (po cca 8 do 10 letih) menjali tesnilo glave. Kjer je bil antifriz prej menjan ali menjan celo večkrat, teh težav ni bilo. Sigurno sem že desetim čistil sistem, ker ni grelo in seveda zamenjal antifriz, pri moji 19-ki pa sistema še nisem čistil, ker greje bp, in to pri 15 letih starosti in nekaj preko 266000 prevoženih kilometrih. Se mo pa dozdeva da bo počasi zaradi puščanja olja treba le menjati tesnilo glave.
 
Nazadnje urejeno:

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Bilo kakšna voda škodi, ker pride do oksidacije (rjavenja).Niso vsi bloki motorjev iz aluminija. Kvaliteten antifriz preprečuje rjavenje(en čas).Če se pa nabira rja (regulator itd), pa veste kaj se zgodi.Zato je potrebno hladilno tekočino tudi menjavat.
 

mateja26

Zelenc'
14. jan 2009
1
0
1
Pozdravljeni,

vse to, kar ste opisali, sem že naredila, pa še mi vedno ne greje. Imam Cliota, l. 98, motor 1.2.
Zamenjala sem že vse mogoče, ampak zgleda da je zafilan radiator v kabini. Greje mi samo, ko imam narejeno na 1 stopnjo, na večih pa začne pihati še samo mrzlo. Glede na to, kak je zunaj mrzlo, pa še ta presneti sneg, mi šipe kar zamrzujejo sproti, zebe me pa kot cucka
smile-1.gif

KAJ ŠE SE DA NAREDITI?????
Lp, Mateja
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ce imas temperaturo po kazalcu normalno je lahko zrak v sistemu,ventil ki spusca vodo v radiator ali pa zabit radiator.