Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Letos proti koncu zime sem šel na Koroško v hribe in sem z 4 kolesnim pogonom + letne gume (sicer dober profil) prišel po hribu (zasnežena in poledenela cesta) tako gor kot dol, medtem ko sta 2 kolega obstala sredi hriba - pogon spredaj + zimske gume, rešile so ju verige.
Aja, govora je o dobrem 4 kolesnem pogonu (Subaru Outback), ne nekih približkih ala. Quattro, x-Drive, 4 motion etc...
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
jaz ti lahko povem izkušnjo ene 2-3 leta nazaj.
A8 (02 L), 4.2. Letne gume, na snegu so zadnje gume kopale (!), prednje se vrtele čisto nežno, ampak avto se ni premaknu.
pa to je blo na ravnem, ne na klancu.
Z vklopljenim ESPjem in gasom do daske se je pa počas začel premikat.
Ja že že,ampak ti nimaš Subaruja,a veš?
Ne moreš primerjat nek kvazi wannabe Audijev 4x4 pogon s Subarujevim ultra super 4x4 pogonom!
Če bi imel takrat Subaruja,bi istočasno potegnil za sabo še počitniško prikolico,in to v klanec!
Pa ti je jasno, da ti dve zadevi nea greta skupaj?Citat:
Uporabnik ovca pravi:
jaz ti lahko povem izkušnjo ene 2-3 leta nazaj.
A8 (02 L), 4.2. Letne gume, na snegu so zadnje gume kopale (!), prednje se vrtele čisto nežno, ampak avto se ni premaknu.
pa to je blo na ravnem, ne na klancu.
Z vklopljenim ESPjem in gasom do daske se je pa počas začel premikat.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Peljalo se pa je počasi, z reduktorjem, brez zaleta, avto nenaložen (2 osebi). Ponekod je katero kolo zdrsnilo, ampak so preostala naredila svoje.
Potem je tole pares pogon ki kljubuje fiziki! Po drseči podlagi se ponavadi vozi z najvišjo možno prestavo ker je takrat navor nižji oz. sprememba navora, ki privede do zdrsa najmanjša. Reduktor in 1. prestava deluje če voziš v štandgasu (pa še tam je občutno več možnosti zdrsa kot pa vožnja v višji prestavi), ko daš ti gas na 2k rpm imaš na kolesih tak navor da še na asfaltu malce trga gume.
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Pa amerikanci vsi vozijo all season gume pa se še niso pobili.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Glej, jaz ti pač povem mojo izkušnjo. Odkrito rečeno, sem bil tudi sam presenečen, ker nisem pričakoval takšne razlike. Sicer sem imel za vsak slučaj v prtljažniku tudi verige.
Bil pa je svež, moker sneg, spodaj je bilo po kosih poledenelo. Peljalo se pa je počasi, z reduktorjem, brez zaleta, avto nenaložen (2 osebi). Ponekod je katero kolo zdrsnilo, ampak so preostala naredila svoje. Ni bil nek hudi hrib, ni pa bil hribček.
Če se spomnim enega videa, kjer je bila primerjava teh pogonov, pa verjamem, da Quttro, xdrive in podobni počepnejo.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
To je to !