Quatto, xdrive... Gume

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Katere gume priporocate za 10.000 km na leto. Na tako malo kilometrino se ne splaca imeti 2h kompletov gum, ker guma prej postane stara/trda kot pa se porabi profil. Raje zimske ali raje letne(+ verige) za cez celo leto? Kako se 4 kolesni pogon z letnimi gumami obnese v snegu?
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Ko je čas it gor gre , ko pa je čas za dol pa tudi gre....samo od sebe
grims-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Letos proti koncu zime sem šel na Koroško v hribe in sem z 4 kolesnim pogonom + letne gume (sicer dober profil) prišel po hribu (zasnežena in poledenela cesta) tako gor kot dol, medtem ko sta 2 kolega obstala sredi hriba - pogon spredaj + zimske gume, rešile so ju verige.

Aja, govora je o dobrem 4 kolesnem pogonu (Subaru Outback), ne nekih približkih ala. Quattro, x-Drive, 4 motion etc...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik marjan pravi:
Kako se 4 kolesni pogon z letnimi gumami obnese v snegu?

Malenkost bolje kot 2 kolesni pogon
smile-1.gif
recimo malo lažje spelješ iz zasneženega parkirišča,to je pa tudi vse! Ne serji ga z letnimi gumami po snegu,če že šparaš,si raje kupi poceni 5 let stare napol zlizane zimske gume,bo 100x bolje šlo po snegu,preizkušeno!

https://www.youtube.com/watch?v=mfuE00qdhLA
 

bste

Pripravnik
4. maj 2009
118
3
18
Podpulfrca
Citat:
Uporabnik marjan pravi:
Katere gume priporocate za 10.000 km na leto. Na tako malo kilometrino se ne splaca imeti 2h kompletov gum, ker guma prej postane stara/trda kot pa se porabi profil. Raje zimske ali raje letne(+ verige) za cez celo leto? Kako se 4 kolesni pogon z letnimi gumami obnese v snegu?

Tukaj: https://www.youtube.com/watch?v=mfuE00qdhLA pravijo, da ne najboljs.

TestiRali so s Fordom Kugo (4x4 in 2x4 pogon s kombinacijami letnih in zimskih gum).
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Letos proti koncu zime sem šel na Koroško v hribe in sem z 4 kolesnim pogonom + letne gume (sicer dober profil) prišel po hribu (zasnežena in poledenela cesta) tako gor kot dol, medtem ko sta 2 kolega obstala sredi hriba - pogon spredaj + zimske gume, rešile so ju verige.

Ma ja,ni šans!
4x4 z letnimi gumami nikoli ne pride po snegu ali ledu višje kot 4x2 z zimskimi. Vprašanje je tudi kakšen je klanec,ali si ga prevozil z zaletom. Če si tudi nazaj dol vozil z letnimi gumami,to že ni mogel biti strm klanec,ampak bolj nek klanček...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Glej, jaz ti pač povem mojo izkušnjo. Odkrito rečeno, sem bil tudi sam presenečen, ker nisem pričakoval takšne razlike. Sicer sem imel za vsak slučaj v prtljažniku tudi verige.
Bil pa je svež, moker sneg, spodaj je bilo po kosih poledenelo. Peljalo se pa je počasi, z reduktorjem, brez zaleta, avto nenaložen (2 osebi). Ponekod je katero kolo zdrsnilo, ampak so preostala naredila svoje. Ni bil nek hudi hrib, ni pa bil hribček.

Če se spomnim enega videa, kjer je bila primerjava teh pogonov, pa verjamem, da Quttro, xdrive in podobni počepnejo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Pri zaviranju vsak avto zavira na vsa 4 kolesa, ko pride do situacije ko se je treba ustaviti ti tisti štirikolesni pogon in letne gume ne bodo nič pomagale, krivec boš v vsakem primeru ti zaradi neustrezne opreme.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Peljalo se pa je počasi, z reduktorjem, brez zaleta, avto nenaložen (2 osebi). Ponekod je katero kolo zdrsnilo, ampak so preostala naredila svoje.

sprasujem se.gif


Potem je tole pares pogon ki kljubuje fiziki! Po drseči podlagi se ponavadi vozi z najvišjo možno prestavo ker je takrat navor nižji oz. sprememba navora, ki privede do zdrsa najmanjša. Reduktor in 1. prestava deluje če voziš v štandgasu (pa še tam je občutno več možnosti zdrsa kot pa vožnja v višji prestavi), ko daš ti gas na 2k rpm imaš na kolesih tak navor da še na asfaltu malce trga gume.

Primerjat nek subarujev pogon z nekim quattrom ali pa nekim xdrivejem je pa kot primerjava kislega kivija proti sladkemu kakiju ali pa grenki banani. Kot prvo subaru nima enega pogona ampak več različnih tipov/generacij pogonov, enako quatro in celo BMW. In quattro pogon je glede na istočasne generacije tehnično precej boljši od subarujevega.

Ontopic: pozimi zimske gume, poleti letne. Letne gume pozimi na 4x4 so v bistvu totalen bullshit. Dejansko ima 4x4 pogon zaradi specifik prenosa navora lahko še slabše lastnosti na drsečih gumah kot pa 2wd.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.087
6.933
113
pri taščici
Jaz bi dal zimske (ali pa all season) za celo leto. Sploh če pozimi ne moreš odložiti vožnje po snegu.
Quatro ti na ravnem v ovinku ne bo nič pomagal. Če bo bočna sila prevelika boš šel naravnost.
Sorodnik ima na Q alpin 2 se mi zdi,
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
jaz ti lahko povem izkušnjo ene 2-3 leta nazaj.
A8 (02 L), 4.2. Letne gume, na snegu so zadnje gume kopale (!), prednje se vrtele čisto nežno, ampak avto se ni premaknu.
pa to je blo na ravnem, ne na klancu.
Z vklopljenim ESPjem in gasom do daske se je pa počas začel premikat.
smile-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
jaz ti lahko povem izkušnjo ene 2-3 leta nazaj.
A8 (02 L), 4.2. Letne gume, na snegu so zadnje gume kopale (!), prednje se vrtele čisto nežno, ampak avto se ni premaknu.
pa to je blo na ravnem, ne na klancu.
Z vklopljenim ESPjem in gasom do daske se je pa počas začel premikat.
smile-1.gif

Ja že že,ampak ti nimaš Subaruja,a veš?
Ne moreš primerjat nek kvazi wannabe Audijev 4x4 pogon s Subarujevim ultra super 4x4 pogonom!
grims-1.gif

Če bi imel takrat Subaruja,bi istočasno potegnil za sabo še počitniško prikolico,in to v klanec!
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno: