prtljažnik za kolesa pri oplu?

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Vau
cool-1.gif
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
353
83
tam ko se terc po tori rola
Zadeva je domiselna in praktična. Samo 500-1000 evrov, kolikor stane, pa raje vgradim vlečno kljuko in dokupim nosilec koles za na kljuko. Ob prodaji avta ti nosilec ostane... Če pa avto misliš imeti 10+ let in veliko prevažaš kolesa...se pa definitivno splača doplačati to opcijo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ksz, ruzak za kolesa (Thule Clip On High) pride 245EUR pri Potokarju. Brez kljuke, prenosljiv (širok nabor vozil). Uporaben pa ravno toliko (IMHO) kot ta sistem pri Oplu.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.871
113
Clip on je shit. Oziroma pogojno uporaben, nikakor pa ni primerljiv in z enim zaresnim nosilcem za kljuko. Če imaš srečo zakriva luči (tudi tisti na kljuki jih, ampak to rešujejo dodatne luči), nosi pol manj od pravega nosilca, prtljažnih vrat ne moreš odpret ko je naložen,....pravilno (tako da ni pleh "popajsan") zmontirat ga v najboljšem primeru zna samo tisti, ki ga je naredil. Poleg tega da imaš kolesa nekje na nebu (ne na riti, ne na strehi, ampak nekje vmes najmanj meter od tal). Pa seveda bistveno: okvir kolesa mora biti prave oblike da gre sploh gor.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Čisto dobra alternativa tem izvlečljivim pri Oplu.
Pa moje videnje... Ya 1x ali 2x letno prepeljati kolo ni računice montirat te s kljuko... Kljuka te s papirji stane vsaj 400EUR (recimo pri pasatu je fabrško vgrajena 800 EUR+) potem pa še nosilec sam...
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
1x ali 2x letno peljati kolesa - jih daš na streho.
Ko pa si nekajkrat tedensko na kolesu, pa je oplova izvedba optimalna. Če so izpolnjeni pogoji, da ti ustreza model iz oplove ponudbe in si sam redno na kolesu, potem je po moje to optimalno. Seveda pa zadeva ni univerzalna in ni idealna za vse pogoje.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Se strinjam. Lani sem dvakrat peljal kolesa. Enkrat sem si sposodil kar prikolico, da sem jih naložil, drugič pa nek prtljažnik za na vrata (od takrat ima avto pač 1 cm2 manj barvane površine). Oboje je bila zasilna rešitev in za take, ki to rabijo tudi večkrat na teden je podobno, kot da bi se v službo vsak dan vozil s kolesom 20 km daleč. Saj se da, ampak ne prav vse dni.
Za tiste, ki rabijo prevoz koles velikokrat, je investicija v oplov sistem še kako smiselna... Vsaj po slikah sodeč.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Meni streha ni opcija. Si previsok, da ne omenjam šumov zračnega upora. Poleg tega spodoben prtljažnik (prečni univerzalni nosilci, nosilci kolesa) koštajo isto kot nahrbtnik. Govorim o Thule. ČangŠlang varijante so verjetno cenejše.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.871
113
Saj to je shit. Najprej imaš normalen avto (limo ali karavan) in kupiš vse za na streho. Potem zamenjaš za enoprotstorca in nabaviš drugo varianto, čeprav strešne nosilce še vedno rabiš zaradi kufra na strehi. Potem kupiš 25 kilski bicikel ali moped, ki ga ni mogoče prevažat drugače kot na pravem nosilcu na kljuki. Na koncu imaš v garaži tri komplete (vse za na steho, vse za na kljuko in še kaj vmes). Prodajat se ne splača, vsakega od njih pa si v določenem trenutku "nujno" rabil.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Meni streha ni opcija. Si previsok, da ne omenjam šumov zračnega upora. Poleg tega spodoben prtljažnik (prečni univerzalni nosilci, nosilci kolesa) koštajo isto kot nahrbtnik. Govorim o Thule. ČangŠlang varijante so verjetno cenejše.

Thule model Hang-On za na kljuko je poceni in zelo efektivna rešitev. Imam za 2 in za 4 kolesa doma, oba skupaj manj kot katerikoli od teh s polico...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Na 7 let star avto ne grem montirat kljuke. Prevelik strošek (kljuka, strokovna vgradnja, homologacija), ni ekonomsko upravičeno. Streha sem rekel kaj in kako, torej nahrbtnik. Za 2x letno...
Drugače pa ob novem vozilu kljuka in nosilec...
 

R0berto

Zelenc'
30. jan 2014
9
0
1
Ljubljana
Izvlečni nosiliec za bicikle pri Oplu je OK zadeva in hitro nared za montažo biciklov. Ker pa žal v tem primeru ne moreš imeti vlečne kljuke, sem raje namesto vgrajenega nosilca kupil tale Mont Blanc prtljažnik: http://www.montblancgroup.com/...er-tow-voyage-2 in vgradil Bosal skrito kljuko.
Zadeva sicer ni kot Thule, je pa poceni in vseeno gre za priznanega proizvajalca (mislim da so tudi Švedi - enako kot Thule) Bosal kljuka pa je z dobavo, montažo, elektroniko in homologacijo okrog €400,00. Za skupaj cca €700,00 dobiš kljuko in prtljažnik za 4 kolesa. Montaža prtljažnika na kljuko je enostavna, ravno tako je enostavno namestiti kolesa, ki se dajo tudi zelo dobro fiksirati.
 

bojan1974

Zelenc'
23. nov 2015
4
0
1
Da malo obudim temo
smile-1.gif


Ta izvlečni nosilec pri Opel Astri ST je verjetno potrebno naročiti že ob nakupu avtomobila ali pa je slučajno še kakšna možnost za naknadno vgradnjo?
A pozna kdo, če kakšni drugi nosilci pridejo v poštev za 2 kolesa zadaj?
Verjetno je potem potrebna še vgradnja kljuke. Kakšen nasvet glede tega?
Hvala!
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Potrebno je naročiti ob nakupu - vsaj tako je bilo pri navadni Astri par let nazaj (preveril pri uvozniku oz. tovarni).

Ostalih opcij imaš polno. Nekaj koristnega branja: http://mahmtb.com/kam-bi-dal/

Imaš tudi take, ki se zapnejo za streho avta in ne rabiš kljuke. Vsaka zadeva ima svoje pluse in minuse glede uporabnosti, praktičnosti in stroškov.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.552
927
113
Nosilec Flex-Fix je potrebno naročit ob nakupu. Naknadno ne bo šlo - mogoče edino, če bi iz kakega razbitega pobral potrebne dele (ne vem pa, če je izvedljivo v primeru rezervnega kolesa).