Pristajanje letal med nevihto

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik zabar pravi:
Preden limaš, si poglej še poste od prej al je tok težko!!! Ja?
bonk.gif

A sedaj misliš, da bom gledal 10 minutno kompilacijo, če je "inkriminirani" posnetek morda vmes?
In kaj natančno te moti? Posnetka ti ni treba gledati v celoti, če si zadevo že videl - nihče te ne slili. Ampak, glede na to, da se imaš čas usajati, ti časa verjetno ne primankuje.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
ksz
Ta je bil najbližje crashu, se je s krilom podrgnil ob tla. Baba za volanom, bogve kdo ji je dal izpit ???

Tale je, glede na nenaden sunek vetra, dobro rešila. ....
Ni bilo nobenega nenadnega sunka vetra v trenutku pristanka. Tako je ugotovila preiskovalna komisija, po tem, ko je analizirala podatke črne skrinjice in merilnikov vetra na letališču.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.432
2.784
113
Dej ne blodi, no. Kaj pa je, malo iz veselja nagnila letalo al kako si ti predstavljas.... Kake gluposti pribijas.
 

zabar

fotograf
20. mar 2011
975
0
16
Kot prvo sta bila pred tvojim postom samo 2-3, ki sta prikazovala posnetek pristanka, kot drugo, ni bila kompilacija, ampak čisto isti posnetek kot tvoj in kot tretje, če bi te to zanimalo, bi si pogledal in ne bi kar nekaj limam u tri pm, da bi frajer izpadel kot tvoj šef Majer!
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Dej ne blodi, no. Kaj pa je, malo iz veselja nagnila letalo al kako si ti predstavljas.... Kake gluposti pribijas.
Iz neznanja, neizkušenosti, slabe ocene vremenskih razmer, pomankljivih navodilih za pristajanje, napaka v sistemu delovanja aviona, prezgoden preklop iz flight mode v ground mode..... kdo bi vedel kaj od tega več in kaj manj? Ampak nobenega sunka vetra merilne naprave niso takrat zaznale.
Da ni bilo sunka vetra je uradno poročilo komisije, ki je razkovalo incident. Sej na netu si lahko prebereš detaljno poročilo.
edit

http://www.bfu-web.de/cln_005/...rosswindlanding,templateId=raw,property=publicationFile.pdf/Report_08_5X003_A320_Hamburg-Crosswindlanding.pdf
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik zabar pravi:
Kot prvo sta bila pred tvojim postom samo 2-3, ki sta prikazovala posnetek pristanka, kot drugo, ni bila kompilacija, ampak čisto isti posnetek kot tvoj in kot tretje, če bi te to zanimalo, bi si pogledal in ne bi kar nekaj limam u tri pm, da bi frajer izpadel kot tvoj šef Majer!

A imaš ti resne težave, da povsod mešaš politiko?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.432
2.784
113
Kje pa so te naprave, ki naj bi zaznale, da sunka ni bilo?
Kaj pa je povtocilo taksen nagib, ce ne sunek vetra?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.396
1.263
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Dej ne blodi, no. Kaj pa je, malo iz veselja nagnila letalo al kako si ti predstavljas.... Kake gluposti pribijas.
Iz neznanja, neizkušenosti, slabe ocene vremenskih razmer, pomankljivih navodilih za pristajanje, napaka v sistemu delovanja aviona, prezgoden preklop iz flight mode v ground mode..... kdo bi vedel kaj od tega več in kaj manj? Ampak nobenega sunka vetra merilne naprave niso takrat zaznale.
Da ni bilo sunka vetra je uradno poročilo komisije, ki je razkovalo incident. Sej na netu si lahko prebereš detaljno poročilo.
edit

http://www.bfu-web.de/cln_005/...rosswindlanding,templateId=raw,property=publicationFile.pdf/Report_08_5X003_A320_Hamburg-Crosswindlanding.pdf

Lažeš.

V prilogi 2 in 3 so podatki 2 meilnih naprav, obe ne beležita hipnih podatkov, temevč min in max vrednost zadnjih 10 minut ter povprečje zadnjih 2 minut. Ta čas pristanka so bile vrednosti 18-47 vozlov ter 33 vozlov.

Pa še citat in zaključka poročila: "This serious landing incident took place in the presence of a significant crosswind"

Edino mesto, kjer je omenjeno da ni bilo sunkov vetra, je stavek: "The aircraft manufacturer simulated and calculated the incident, and concluded that there had been no significant gusts during the de-crab procedure." Ampak: to so podatki proizvajalca (ki je po tem incidentu lepo popravil procedure za prisatjanje v bočnem vetru v manualu) in de-crab procedure se konča, ko se letalo poravna. Nagnilo se je šele po tem, ko so bila leva kolesa že na tleh.

Lufthansina navodila seveda bazirajo na navodilih proizvajalca, in če bis e jih posadka držala, bi bilo še huje: "The BFU is of the opinion that if the crew had followed the company's flight operations instruction "This lateral stick input must be reduced to zero at first main landing gear touchdown", it would have resulted in an even greater left wing-down attitude in the particular circumstances of this landing." In potem: "The aircraft manufacturer cancelled this in the next revision".
Itd, itd ...

Zdaj greš pa nazaj na ignore listo (evo, enkrat se pomatram in preberem kaj pišeš, pa je že popolna bedarije). No ja, saj spet dolgo ne bom.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še citat in zaključka poročila: "This serious landing incident took place in the presence of a significant crosswind"
"At the time of the decrab-procedure there was no significant gust. "

Tak, zdaj če ti prilepiš citat, kjer trdijo, da _je_ bil sunek, potem imaš ti prav. Sicer pa si eni točko v minusu, ker trdiš, da je bil sunek, citiraš pa le del, kjer trdi ravno, da ni bil.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.432
2.784
113
Tam kjer trdijo, da ga ni bilo, ga pac ni bilo. Ko je pa dotaknil pisto je dobil sunek. Pa saj pise. Cesa ne zastopita s sinticem? Dobili so mocan sunek vetra in super resili situacijo.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.859
2.154
113
V sami nevihti ne pristajamo ali vzletamo, so pa včasih ob bližnjih nevihtah pogoji oteženi. Bolj kot stalen, močan nesunkovit veter je nevaren 'windshear' nizko nad tlemi, kjer lahko dejansko izgubiš efektivno krmiljenje. V sumljivih in čudnih okoliščinah se pač na tleh ali na varni višini počaka tistih nekaj minut, da takšni pogoji minejo - ali pa odleti na alternacijo.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Tam kjer trdijo, da ga ni bilo, ga pac ni bilo. Ko je pa dotaknil pisto je dobil sunek. Pa saj pise. Cesa ne zastopita s sinticem? Dobili so mocan sunek vetra in super resili situacijo.
Če piše, se lahko citira.
Tako, kot sem jaz citial stavek, kjer piše, da ni bilo sunka, ko ga je obrnilo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.396
1.263
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še citat in zaključka poročila: "This serious landing incident took place in the presence of a significant crosswind"
"At the time of the decrab-procedure there was no significant gust. "

Tak, zdaj če ti prilepiš citat, kjer trdijo, da _je_ bil sunek, potem imaš ti prav. Sicer pa si eni točko v minusu, ker trdiš, da je bil sunek, citiraš pa le del, kjer trdi ravno, da ni bil.

Če bi si prebral vse skupaj (oročilo namreč), bi ugotovil, da je stalno govora o bočnem vetru z močnimi sunki in da je posebej izpostavljeno, da je le proizvajalec letala trdil, da ni bilo sunka, pa še to le za časovno območje pred samim dogodkom (de-crab), ne pa v trenutku dogodka (ko je bil de-crab že končan in letalo prktično poravnano z osjo steze).

In ker nsio našli drugega vzroka kot veter (spet: preberi poročilo, mnenje proizvajalca je namreč v nasprotju z mnenjem komisije, šteje pa le mnenje komisje), je pač kriv veter (in napačna navodila proizvajalca in posledično letalske družbe za procedure pristanka v bočnem vetru). Logično, da se Airbus poskuša oprati, ko je pa iz vsega jasno, da so zaj ...

Skratka: iz poročila je razvidno, da je bil nepsoredni vzrok za nastanek incidenta bočni veter (ni nujno, da gre za sunek, lahko je bil tudi dovolj močan konstanten bočni veter), vzroke za to, da je bil inciden tako hud, pa je treba iskat pri proizvajalcu letala (in ne pri pilotih, razen dejstva, da bi lahko morda čakali na izboljšanje razmer). Na prvo se ne da vplivat, na drugo se da.