Prikolica, naletna zavora - da ali ne?

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ker je z izposojo fotrove prikolice vedno več težav (predvsem zaradi tega, ker ko jo potrebujem jaz jo takoj naslednji dan potrebuje nekdo drug) in bi jo lahko s pridom uporabljal tudi za posel (v avto ljudi, na prikolico pa mašine&orodje) sem začel razmišljati o nakupu svoje.

Malo sem gledal kaj in kako in prišel do tega. V poštev pride varianta A8 oziroma AB8 (z naletno zavoro) in nekaj dodatne opreme - visoka cerada. Ker je pač namen nabaviti, me zanima, kaj se bolj "splača". Prikolice z naletno zavoro sicer še nisem vozil, tako da nimam pojma, kako se zadeva obnaša v praksi, predvsem ko je prikolica naložena?

Hvala za odgovore in lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
,,ja če boš vozil zelo naloženo vzemi z anletno ker ful dobro deluje naletna, vendar jo je treba vzdrževati, pa se bremze na avtu veliko manj trpijo
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Tudi jaz ti priporočam, da vzameš z naletno zavoro.
Glede same izbire proizvajalca - v Šentrupertu (pri Trebnjem) je tudi en proizvajalec, ki izdeluje prikolice in kljuke za na avto - Bartolj Marjan s.p. - po moje zna bit ob enaki kvaliteti oziroma malce boljši, malce cenejši. Vsaj vprašaj.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Obema hvala za informacije.

@mac77: koliko vzdrževanja zahteva naletna zavora? Nekaj v stilu kot je pisal patriot pred kratkim (torej menjava paken in mazanje zajle)?

@maurice: se bom pozanimal. Trenutno čakam, da mi odgovorijo iz TPV, bom pa povprašal tudi tam.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ja pakne,zajla pa včasih amortizer v rudi, drugo nimas, vendar moraš računat na nekaj večjo ceno prikolice, vendar če veliko uporabljaš se splača
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Bom videl kakšna bo razlika v ceni. Od težjih zadev pridejo v poštev briketi, kakšen pesek, zemlja ipd... ostalo skoraj ni omembe vredno. Gre se tudi za to, da recimo v avtu peljem ljudi, na prikolici pa stroje in orodje, ali pa kakšna nabava materiala, kjer teže ni veliko, je pa volumen.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Pol bi pa bila kakšna po meri narejena dobra. Ene dela eden tam nekje v podljubelju na desni strani je hiša če se pelješ na ljubelj.
Ima jih cel kup pred hišo 1x sem videl eno kul za prevoz vojaških psov.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
A res? Potem se vsi samo naprej peljejo?
bonk.gif

Je pač potrebno pred takim manevriranjem naletno zavoro blokirat. Menda vzame to celo 10s časa.
 

Bobek007

Drehher
22. jul 2007
303
0
16
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
z naletno zavoro težko rikverc voziš.
Ja če ne znaš rikverc vozit s prkolico
grin1.gif


Drugače pa ni nobene razlike za naprej ali nazaj. Ne rabiš naletne zavore nič blokirat al kaj drugega narest.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Ne potrebuješ izpita bke, poglej malo v drugi temi, je dobro razloženo. Z letošnjim letom so uvedli neke spremembe.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
39
TPV oglašuje tudi na avtonet-u.

Moja je stara 10 let, pa še zunaj je bila dosti, tako da z vzdrževanjem ni problema.

Za cerado se pozanimaj, če se ti ne splača sam narediti ogrodje in jo dat delat. Te tovarniške so bolj tako...

Počakaj še malo na celjski sejem. Sosed vem, da je dobil znaten popust...

Če je nad 750kg imaš vsako leto registracijo-cca. 100€.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
,registracija je res posebej, je pa prednost to da jo lahko vlečeš z bilokaterim avtom ker imaš posebej tablico in
prometno, te do 750 kg pa imajo samo tehnični pregled
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Bobek007 pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
z naletno zavoro težko rikverc voziš.
Ja če ne znaš rikverc vozit s prkolico
grin1.gif


Drugače pa ni nobene razlike za naprej ali nazaj. Ne rabiš naletne zavore nič blokirat al kaj drugega narest.
Ne vem kakšno prikolico imaš ti, ampak pri moji je tko, da bolj rineš v rikverc bolj bremza.
Da to odblokiraš pa izgleda tako, da gre kolega ven, stisne ročko in voznik zapelje rikverc, in blokada drži dokler voziš rikverc, če pa greš kakih 5cm naprej se pa blokada izključi. in če hočeš še mal nazaj kolega ponovi proceduro.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
Tega že 15 let (za tolk vem jaz, najbrž še več) ni več. Naletne imajo zadaj en vzvod, ki se mu reče ruckmatic sistem in ko avto porine amortizer nazaj se naletna odblokira. Kdaj pa kdaj tudi nagaja, recimo če bi polno prikolico rinil v rikverc v kakšen hud klanec. Ne smeš sunkovito speljat ker ti bo zabremzala.

Pomoje naletno ja, če boš večkrat vozil polno naloženo kot napolprazno. Oziroma če bi imel večino časa vsaj ene 700 kil zadaj potem bi si jo že omislil. Za gajbice krompirja in 3x letno drva ali pesek peljat pa je ne rabiš. Razlike je tako ali tako mogoče 400€, verjetno še manj. Če te moti da jo je treba registrirat pa kupiš tako s 750kg skupne in z naletno.