No ja, malo za šalo malo zares - ko sem sam prodajal katrco, sem tudi prevrtel kilometre. Ko sem šel na "plac", so pametnjakoviči težili, da je bila sigurno sesuta in barvana, ker je za te kilometr (230.000) preveč lepa. Ne zaradi kilometrov, zaradi izgleda je nisem prodal, ker ni nihče verjel da je avto cel.
In sem lepo prevrtel na 130.000 in prodal bp. Pa kupca sploh nisem našponal, saj je bila zrihtana v nulo, pa povedal sem mu da je menjano tesnilo glave, veriga in šponar in je bil vesel. Tudi čez čas se je pohvalil da dela ko urca.
Ko sem pa sam kupoval rabljen avto, sem se pa zapičil ravno v 19-ko iz oglasa, ki je imela največ kilometrov. Vse so imele čudovitih 92.000 in okoli, le ta model je rekel da ima nekaj preko 140.000. sem šel pogledat in kupi. sedaj jih imam preko 260.000 in dela ves čas bp. Glede na delovanje in izgled ji nihče ne prisodi toliko kilometrov.
Hočem povedati samo da v mojem primeru, ko tudi sam šraufam, kilometri niso na prvem mestu. Bremze, končnike, ležaje in podobno lahko menjaš pri 100 ali 200 tisoč prevoženih, motor pa lahko dokaj dobro oceniš v kakem stanju je. Praviloma je motor z veliko km vožena na relacijah v boljšem stanju kot "mestni" motor. In če je zato še cena malo bolj ugodna, raje vzamem tak avto pa imam prvi servis pokrit (praktično na vseh kištah, ki smo jih kupili sem menjar zavore in jermene takoj po nakupu).
P.S. - torej je moj nasvet da avto prodajaš tak kot je. Mogoče bo malce dlje trajalo, ne bo pa brezveznega navala oz. vse kar bo bo od dilerjev, ki bi radi zaslužili in bodo zbijali ceno na polovico zastavljene.