Koiikor sem uspel pogledati je vsa tale komplikacija zato, ker je to v bistvu ( v osnovnem namenu) motor čolna/barke, kjer pa mora dovod goriva ob ugasnjenem motorju 100% ostati zaprt, zaradi morebitnega izliva goriva v morje. Motor ima končno stikalo in po zaprtju goriva izključi napajanje motorja.
Če boš uporabil zgornji elektromagnetni ventil na obstoječi instalaciji, ti bo "držal" črpalko zaprto do naslednjega poskusa zagona ali izpraznitve akumulatorja (tuljava bo ves čas pod napetostjo), ker ne bo povratne informacije, da je ventil v končnem stanju.
Sam osebno bi za takle ventil na obstoječo instalcijo dodal še tipko, s katero bi ugasnil motor (ob pritisku na tipko vključiš napetost na tuljavi ventila, ko je motor ugasnjen pa jo spustiš in s tem prekineš napajanje na elektromagnetnem ventilu, dovod goriva v črpalko pa seveda ostane odprt.
Če iz slike vidim prav, pridejo v motorček tri žice, ena od njih je masa, druga plus za zapiranje, tretja pa verjetno povratna zanka, kdaj je motorček odprt/zaprt, ki v originalu prekine napajanje motorčka (to bi sedaj nadomeščala tipka), verjetno je v ozadju nekje skrit še rele, ki ob kontaktu sproži napajanje motorčka, izklopi pa ga povratna zanka z motorčka nazaj, kar bi bilo v tem primeru neaktivno, rele bi bil ves čas sklenjen, napajanje na tipki pa ves čas prisotno.
Če imaš možnost pa bo gotova najcenejša rešitev zajla in povratna vzmet ali pa trdi vzvod, ki ga po ugašanju potisneš v prvotni položaj. Prakično vsi stari traktorji imajo rešeno tako.