Preveč olja v motorju

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.705
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:


Glede tistega ko je temo odpr. Daj ne kompliciraj zaradi jebenih 7 deci olja preveč. Če je tak normativ in ga tolko vlijejo je to to.
Drugič pa vgasni motor in idi po minuti olje pogledat. Začuda bo na max.
dokler mi na servisu ne izdajo tega normativa z niihovim zigom je zame normativ med min in max. Ker ko bo kaj narobe, (v garanciji) bo tudi za njih to edini normativ. Ko bodo dobili v gatancijsko popravilo motor s pregec olja bodo rekli da si TI na(do)lil prevec olja in papa garancija. Pa čeprav soloh ne ves kje se havba odpre, kaj šele olje doliva
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.402
5.682
113
pa dobro kaj tu govorimo da so 5 litrov preveč naili?

pravilno preveri olje in bo tudi na maksimum. NNe pa takrat ko se iz vseh mogočih delov že steče v karter.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Nivo olja se preverja, ko vozilo stoji na ravni podlagi in za tem, ko motor miruje vsaj 5 minut, bolje pa 10.

Pri takem načinu kontrole je najbolje doliti tam 2 mm pod max. FERTIK. Ampak ja, pri menjavi vzame to nekaj časa, ker po dolitju je treba motor zagnati, da olje zaokroži, počakati teh 5 do 10 min in nato preverjati. In spet še malo doliti, počakati tistih dodatnih 5 min, spet preveriti, še malo doliti, pri tem paziti, da ne preveč, saj bi lahko šlo čez max...

Skratka med 2mm pod max. pa eventuelno točno do max, pa ne bo nobenih težav.
cheer.gif


Se pa v podatkih vozila najdejo točne količine, koliko olja gre, brez filtra, s filtrom ali pa čisto prvo polnjenje (torej, če bi se iz motorja res iztočilo vse, recimo pri generalni).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.658
113
Mas ja v autodati
smile-1.gif


Naceloma pa ko zamenjas z žnjtič sam olje....v fotrovga 5L kantica olja (autodata pravi 5,3L)...pa je tocno na MAX.....v mojga pa 3L pa je mm nad max (ne vem kolk hoče autodata)...

Zalaufam....ugasnem...preverim cez 5min in je mir do naslednje menjave cez 15kkm
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Autodata podatki niso zanesljivi. Tudi v fotrovega gre 3,8l do max. V pravih podatkih to tudi piše ---> 3,8l skupaj s filtrom. Piše tudi, da je za "suh motor", torej, če se izprazni čisto vse prekate (generalna) potrebnih 4,5l.
No, Autodata 2011 pa pravi 5l.
bonk.gif
In nič, v katrih pogojih.

Ali pa Peugeot 106 1.1 (jajček) naj bi imel 1.5 do 2l zavorne tekočine:

bonk.gif


Knjižica z navodili ima ponavadi dokaj natančno napisane podatke, a so tudi tam lahko napake. Vendar, če pogledaš knjižico + haynes + spletne "lube advisorje" in je povsod zapisana ista količina, potem ta skoraj zagotovo drži.
2353910-106.jpg
 

Priponke

  • 2353910-106.jpg
    2353910-106.jpg
    58,7 KB · Ogledi: 1.398

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Se bojim da na servisu lepo pogledajo tisto pod alinejo tri v rdečem okvirju, namesto pod alinejo dva (v priloženi sliki. Ja, v takem primeru pa gre konkretno nad max. Seveda to nikakor ne more koristiti in tudi jaz bi želel, da to lepo oredijo, kakor je bilo. Olja pa mi računajo toliko, kot piše pod drugo vrstico.
No, jaz bi vsekakor prinesel svoje olje, razliko od druge alineje pa do količine kupljenega olja pa odnesel.

Podatki so sicer za stari Fiat Punto MK2. In glej ga zlomka, gledal sem sosedov stari račun od pooblaščenega servisa Šilc iz Dolenje vasi pri Ribnici za 1.2 8V motor (količina vključno s filtrom = 2.8l). Se je lepo "zmotil", ter na račun napisal, pa tudi zakasiral 3.8l.
2353914-Polnjenja.jpg
 

Priponke

  • 2353914-Polnjenja.jpg
    2353914-Polnjenja.jpg
    69,8 KB · Ogledi: 1.428
Nazadnje urejeno:

luciano

Guru
3. okt 2011
1.856
879
113
MB
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:


Podatki so sicer za stari Fiat Punto MK2. In glej ga zlomka, gledal sem sosedov stari račun od pooblaščenega servisa Šilc iz Dolenje vasi pri Ribnici za 1.2 8V motor (količina vključno s filtrom = 2.8l ). Se je lepo "zmotil", ter na račun napisal, pa tudi zakasiral 3.8l .

Lep prihodek serviserja.
frown-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Bajkman, imaš morda na razpolago podatek za Kia Sportage 1.7 Crdi?
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Napiši še letnico in oznako motorja, pa moč, in se potrudim pogledati v Autodati + na Lube advisorjih. Haynesa za ta avto nimam.
Knjigo z navodili imaš? V njej boš pa sam preveril, če podatki držijo.
 

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
Mi v ta motor nalijemo 3l. Strankam katerim motor porablja olje in vemo da ga sami ne gledajo, nalijemo 3,5l.

LP Sandi
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Bajkman: Kia Sportage, l.2013, motor 1.7 Crdi 85kW, oznaka motorja D4FD
Knjige z navodili nisem dobil, ker je vse v elektronski obliki na uradni strani od Kije
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Povsod naletim na podatek 5,3l. A nikjer informacija, če je to z/brez filtra ali celo za "suh" motor.

Sklepam, da je to torej za samo menjavo.
2354437-Kia.jpg
 

Priponke

  • 2354437-Kia.jpg
    2354437-Kia.jpg
    65,1 KB · Ogledi: 1.362

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
No, meni so ga dali točno toliko, torej 5,3l. Ven so mi ga potem dali 7dcl, kar pomeni, da bi ga s prva morali dati 4,6l.
5,3l je torej verjetno za suh motor.
Hvala Bajkman!
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
0,7l preveč je že res pošteno preveč.

In najbrž bo taka cifra pri tem volumnu.

Primer za Fiat Marea 2.0 20V od 1997 - 1999:

Karter: 3,5l
Karter + filter: 3,8l
"Suh" motor: 4,5l

Torej ravno tako 0,7l pri 15% manjšem volumnu. Sedaj pa skoči na servis in jim razloži podatek, da je potrebno doliti 4,6l. Pri naslednji menjavi pa sabo prineseš 5l, ker cene olja na pooblaščenih servisih so iz meni neznanega razloga res zlatarske.
bonk.gif


@Cash, da ne pozabim, prava malenkost to preveriti. Zahvala ni bila potrebna.
cool-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik sandichamp pravi:
Mi v ta motor nalijemo 3l. Strankam katerim motor porablja olje in vemo da ga sami ne gledajo, nalijemo 3,5l.

LP Sandi

Če govorimo o Fiat Motorju 1.2 8V (188A4000), potem spet tudi pri 3l nalivate nad max. Res ne vem, od kje vam te fore? Če grem jaz menjati in zelo pazim, da se res čim bolj odteče, ker lahko vmes počnem še kaj drugega, se odceja vsaj pol ure.
Ko ga napolnim, točno do max, bo šlo notri celo nekaj manj kot 2,8l.

Vi pa celo 3,5l - velika napaka. Če ga stranka ne doliva, jo je pač potrebno opozoriti.
Konec koncev je pa cena teflona 0,55€. Notri je 8 kosov, še vedno zanemarljiva cena. Menjava pa hitra in enostavna, tako da bi tudi stranka poseg z veseljem plačala, če ji je odveč doliti. Pa še za katalizator bi bilo bolje.
Aja, doda se še ceno pokrova ventilov 3 do 5€.

 
Nazadnje urejeno:

sandichamp

Fizikalc
10. avg 2007
479
29
28
3l je pod maximumom. Tudi Bravo 1.4 T-jet ima tovarniško 2.8l. Če hočeš da je max. moraš naliti 3,4l.

LP Sandi
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Za Bravo-ta nimam pojma. Ampak za Punta 1.2 8V letnik 2002, motor 188A4000 pa to nikakor ne drži. Preizkušeno večkrat. Vedno je ostalo vsaj 2 dl od treh kupljenih litrov. V kombinaciji z Mahle OC 272 ali Mann W 712/16 filtrom.