pod marktinške stroške nikakor ne uvrščam in tudi v prihodnje ne mislim uvrščati plačevanja mnenja uporabnikov tako, da očitno je uporabnik resnično zadovoljen s svojim produktom...
mimogrede pa lahko eno ali dve navržem o blagovni znamki prestigio, ki v sloveniji ni ptica enodnevnica ampak je na tržišču z različnim asortimajom prisotna cca 8 let. Najprej s prenosniki in desktop računalniki potem z različno dodatno opremo in navigacijami, ki na žalost niso bile tako uspešne kot na drugih tržiščih kjer je znamka tudi pristona. Če se ustavim tukaj in potegnem črto lahko rečem, da so bili prenosniki hit saj so takrat bili vsaj 20% pod cenami brand konkurentov in kot taki imeli zelo visoke deleže v maloprodaji. Ne bi mogel trditi, da so imeli nadpovprečen failure rate še posebej ob dejstvu, da so se stvari konfiguracijsko zapirale in dograjevale v režiji dveh ali treh ljudi. Konkurenti so seveda potrebovali leto in več, da so se prilagodili cenam in ko so prišli na ustrezno nizke nivoje je logično interes bo b brandu upradel oz nismo videli več pravega smisla, saj je povsem logično kam sodijo preference kupcev.
nekaj let nazaj smo se strateško usmerili v tablice in aktivno v lanskem letu začeli razmišljati tudi o telefonih. Rezultat tega je uspešna prodaja tablic... v letu 2011 številka 2 letos se nam bo to mesto zelo verjetno za nekaj kosov izmuznilo, saj smo imeli veliko problemov z dobavami, predvsem zato, ker v svoje artikle nismo rinili najcenejših komponent (predvem panelov).
Telefoni so presegli naša pričakovanja tržišče nismo poznali ravno dobro, saj v pomoč ni nekih hudih raziskav. S tem poznavanjem bi jih prodali 5 krat več kot smo jih v novembru in decembru.
naj povdarim - celotna operacija je bistveno več kot le naročilo in uvoz produktov... gre za razvoj firmwara, odločanje o različnih nivojih kvalitete sestavnih delov pri OEM proizvajalcih, lokalizacija produktov in na koncu koncev podpora lokalnega trga.
V vseh letih prisotnosti na slovenskem trgu smo slovenskemu kupcu s prijazno ceno približali marsikateri segment produktov predvsem pa so bili vsi produkti ustrezni z slovensko oz evropsko zakonodajo opremljeni v uporabniku domačem jeziku morebitne težve pa ustrezno in kar se, da hitro reševali (kakšenga smo verjetno tudi kiksnili ampak 99,99% uporabnikov je bilo z rešitvami zadovoljnih).
Ne enačimo se s svojimi priznanimi brand konkurenti, smo se jim pa s svojimi produkti vsekakor tesno približali kakšnega pa kdaj tudi preskočimo.