Prekletstvo z vinjetami !

Patsy

Pripravnik
24. jul 2007
650
0
16
Celje
Vinjete gor vinjete dol.

Zajebala je prejšnja vlada, ker je vinjete uvedla.
frown-1.gif
Plačaš toliko kolikor piješ. Tukaj bi moglo biti isto.
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
ksz,

za primerjavo: BDP na prebivalca izrazen v pariteti kupne moci v relaciji z EU-15=100, torej starimi clanicami EUja, podatki so za leto 2008:
SI 85%
NL 119%
CY 81%
ES 86%
PT 63%,.
itd..

torej, v Sloveniji ni tako slabo, kajti smo pred vsemi novimi clanicami EUja, kot tudi pred nekaterimi starimi (Portuglska), po napovedih bomo kmalu prehiteli tudi Spanijo in Grcijo

da ne govorim o npr. HR, ki dosega 54%
Od kdaj pa to?
Pred volitvami smo poslušali, da v Sloveniji 400.000 ljudi tolče revščino, praktično umira od lakote.
Odkar je nova ablast, je stanje bistveno boljše...
tongue-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Mogoče zato, ker nekateri ne potrebujejo vinjet? Eni namreč sploh ne uporabljajo avtocest.

Sicer pa, kot je bilo že n-krat napisano. Vinjeta enostavno ni 'poštena'. Eni dnevno prevozijo po AC 100+km eni pa le 1 km, eni pač 0. Opaziš razliko? Zakaj bi jaz 'sponzoriral' nekoga, ki je vsak dan par ur na AC in klepa kilometre? Elektronsko cestninjenje je odgovor, plačaj po km uporabe.
vsi se strinjamo, da vinjete niso poštene. ampak pri vinjetah je potrebno upoštevati še druge dejavnike, ne samo popoštenost. zmanjša se število ljudi, ki se vsakodnevno izogibajo cestninskim postajam in obremenjujejo obvozne ceste. zmanjšajo se nepotrebni umetni zastoji zaradi cestninskih postaj. zmanjšajo se stroški pobiranja cestnine, saj ni več potrebe po gradnji novih cestninskih postaj in njihovega vzdrževanja (vsaj ne v takem obsegu), zmanjša se potreba po številu zaposlenih.
ampak vse to je vezano na ceno vinjete. ta mora biti dovolj nizka, da stimulira čim večje število ljudi v nakup, in dovolj visoka, da država sploh nabere kaj denarja iz tega. in po mojem mnenju je 95 EUR za letno vinjeto mnogo preveč in veliko "nedeljskih" voznikov je sploh ne bo kupilo, ampak se bodo raje cijazili po vzporednih cestah. zato še vedno menim, da bi bil najbolj optimalen sistem, da se del cestnin pobere iz (vsaj) pol nižjih vinjet, pol pa preko "bencinskega centa". na ta način bi čim več ljudi, tudi tujcev, stimulirali k nakupu vinjete, glede "bencinskega centa" pa se ljudje niti ne bi sekirali, saj bi bil to skriti strošek, ki bi bil razporejen čez celo leto.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik Patsy pravi:
Vinjete gor vinjete dol.

Zajebala je prejšnja vlada, ker je vinjete uvedla.
frown-1.gif
Plačaš toliko kolikor piješ. Tukaj bi moglo biti isto.

Ni res.
Sam sem iz LJ, pa sem zelo vesel da so vinjete, ker mi sploh ni problem šibat do MB ali pa do KP na kavo ...prej ko so bile pa cestnine, se ti je pa butasto zdelo plačevati cestnino tja, cestnino nazaj.... si šel 10x dol in si placal malo morje.
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Me zanima če bi vsi ti zagovorniki sistema "plačaj kolikor porabiš" bili pripravljeni sprejeti uvedbo tega sistema tudi kje drugje. Recimo pri plačilu širokopasovnega dostopa na internet. Če sem tedensko na netu samo uro ali dve in v tem času pretočim samo za 100mb pošte, kje je logika da plačam isto ceno kot nekdo ki visi na netu 24 ur na dan in v tednu dol powleče 50giga glasbe, filmov in igric. Upoštevajoč pravično načelo plačaj kolikor porabiš je edino prav da se meni račun drastično zniža, njega pa da se obere do zadnjega centa, kaj pa mu je treba toliko porabiti.
 

roscha

Fizikalc
27. jul 2007
301
49
28
Citat:
Od kdaj pa to?
Pred volitvami smo poslušali, da v Sloveniji 400.000 ljudi tolče revščino, praktično umira od lakote.


Odkar je nova ablast, je stanje bistveno boljše...

Seveda je. 200.000 jih je že pomrlo od lakote, se pravi jih strada samo še pol toliko kot pred 1 letom.
Stvari gredo na bolje
evil.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik Patsy pravi:
Vinjete gor vinjete dol.

Zajebala je prejšnja vlada, ker je vinjete uvedla.
frown-1.gif
Plačaš toliko kolikor piješ. Tukaj bi moglo biti isto.

Potem tudi nadomestila za uporabo cest ne bi smeli pobirati ob registraciji. Vinjete se zelo v redu rešitev, saj so se prej eni vozili po ac popolnoma zastonj, drugi pa krepko plačevali. In treba je vedeti, da so vinjete mišljene kot ZAČASNA režitev. To, da je folk zdaj na ac namesto na lokalinih, je pa še en velik plus vinjet. Jebiga, prejšnja vlada je bila nekaj razredov boljša od sedanje, ki dela ali ogromne napake ali pa v kosrit oligarhov.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
bi bila gradnja avtocest tudi lahko cenejša, ne pa da mora biti toliko modrih kuvert
smirk-1.gif

zakaj bi zapravili 100mio za določen odsek, če pa lahko 1milijardo € (seveda gre tudi nekaj v privatne žepe
grims-1.gif

potem imaš še en izgovor več da se zakreditiraš in da nabiješ ceno vinjet
cool-1.gif


ovčke pa kimajo, da mora biti cena vinjet tako draga, ker je tudi gradnja cest tako draga
aplauz.gif


vsi govorijo kako majhna je slovenija, AC se pa delajo že koliko let? 20let?

isto je z gradnjami bolnišnic
crazy1.gif

potem pa ni čudno da imamo še premajhne davke, če pa sproti nakradejo kar pride v blagajno
jezen.gif
 

CyberShot

Pripravnik
2. jun 2008
523
0
16
Maribor
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:
Me zanima če bi vsi ti zagovorniki sistema "plačaj kolikor porabiš" bili pripravljeni sprejeti uvedbo tega sistema tudi kje drugje. Recimo pri plačilu širokopasovnega dostopa na internet. Če sem tedensko na netu samo uro ali dve in v tem času pretočim samo za 100mb pošte, kje je logika da plačam isto ceno kot nekdo ki visi na netu 24 ur na dan in v tednu dol powleče 50giga glasbe, filmov in igric. Upoštevajoč pravično načelo plačaj kolikor porabiš je edino prav da se meni račun drastično zniža, njega pa da se obere do zadnjega centa, kaj pa mu je treba toliko porabiti.

Moj predlog : Če brskaš po netu in čekiraš maila, pač vzameš najnižji paket ! kaj praviš ?
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Torej naj bo cestnina nižja za lažja vozila, tisti z 2 in več tonskimi vozili naj plačujejo po "paketu" in ne po kilometrih.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Ateist pravi:
Meni pa pride vinjeta prav, če bi stala 200€ letna bi se mi še vedno splačalo jo kupit
Meni se pa za 55€ ne izplača, zato jo nisem kupil.
 

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Citat:
Uporabnik CyberShot pravi:
Citat:
Uporabnik Moongoose pravi:
Me zanima če bi vsi ti zagovorniki sistema "plačaj kolikor porabiš" bili pripravljeni sprejeti uvedbo tega sistema tudi kje drugje. Recimo pri plačilu širokopasovnega dostopa na internet. Če sem tedensko na netu samo uro ali dve in v tem času pretočim samo za 100mb pošte, kje je logika da plačam isto ceno kot nekdo ki visi na netu 24 ur na dan in v tednu dol powleče 50giga glasbe, filmov in igric. Upoštevajoč pravično načelo plačaj kolikor porabiš je edino prav da se meni račun drastično zniža, njega pa da se obere do zadnjega centa, kaj pa mu je treba toliko porabiti.

Moj predlog : Če brskaš po netu in čekiraš maila, pač vzameš najnižji paket ! kaj praviš ?

Tudi v tem primeru ni pošteno do mene, kajti nekdo s istim paketom lahko še vedno visi na netu 24 ur na dan in vleče dol cel kup stvari pa bo še vedno plačal isto kot jaz. Kje je tu pravica, zakaj oba plačujema isto ne pa po porabi kar je edini pošteni račun za zaraæunavanje česarkoli.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.138
11.010
113
kod Džej-Zija
To še vedno ne bo pravično, ker se bo izgradnja infrastrukture financirala iz variabilnega dela, čeprav je bila ravno toliko narejena za tistega, ki jo uporabi le enkrat, kot za tistega, ki ves čas gor visi. Torej, pravičen sistem bi bil, da bi vsak uporabnik vsakega sistema za infrastrukturo plačeval fiksen znesek, uporabnina bi bila pa variabilni del, ki bi se ga sorazmerno določilo po količini uporabe.

Pa še to: pri določenih tipih infrastrukture škoda zaradi uporabe infrastrukture ni premo sorazmerna sami količini uporabe. Primer: avtoceste in tovornjaki proti avtomobilom. En polno naložen tovornjak naredi na AC toliko škode kot 40.000 avtomobilov. Ali zaradi tega tovornjakarji plačujejo 40.000x višjo cestnino kot avtomobili? Ne bi rekel. Pa smo spet pri nepravičnosti.