Prekinitev naročnine po 3dneh?

iii

Pripravnik
1. avg 2007
459
7
18
v torek 2.10. sem sklenil podatkovni paket z dodatno sim - zdaj pa sem videl novo Mobitelovo ponudbo (mam Itak)

Imam kako možnost da prekinem pogodbo?(brez pogodbene kazni, seveda)

- vaše mnenje...


(pri Mobitelu sem že povprašal a so očitno "odgovorni" že končali za danes)
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Če nisi podpisoval nobenih aneksov itn to narediš brez težav. Z aneksom se zadeva poslabša.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Uporabnik iii pravi:
v torek 2.10. sem sklenil podatkovni paket z dodatno sim - zdaj pa sem videl novo Mobitelovo ponudbo (mam Itak)

Imam kako možnost da prekinem pogodbo?(brez pogodbene kazni, seveda)

- vaše mnenje...


(pri Mobitelu sem že povprašal a so očitno "odgovorni" že končali za danes)


Ce si poleg dodatne SIM kartice vzel se kaksen kos opreme (USB HSDPA modem, PCMCIA kartico,...) potem si podpisal tudi aneks, ki te zavezuje, da bos 24 mesecev narocnik... ce pa si vzel samo dodatno SIM kartico in podatkovni paket, pa lahko prekines...vendar pomoje sele z naslednjim mesecem oz. naslednjim obracunskim obdobjem... Sicer pa bos verjetno najbolje naredil, ce bos poklical tja, kjer si sklenil narocnisko pogodbo, pa ti bidi tam svetovali kako in kaj...
 

iii

Pripravnik
1. avg 2007
459
7
18
mogoče bo koga zanimalo-

torej... obstajata dve možnosti:
1. prekinitev podatkovnega paketa - vendar je kazen 10€ za vsak nepretečen mesec.
2. vrnitev dodatne SIM, in prenos UMTS aneksa na 1.številko (in tam izkoristiti podatkovni bonus dokler je še free)..
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Uporabnik Robert pravi:
Kaj pa zakon o varstvu potrosnikov in moznost vracila v 8.dneh?


Kateri clen v zakonu pa govori o tem? Mislim, da je to bilo ze tolikokrat napisano, pa se se vedno pojavljajo taki odgovori.

Moznost vracila imas kolikor vem samo in zgolj pri nakupu preko kataloga ali spletne trgovine, kjer izdelka prej ne mores preskusiti... pa se za to imas cas 15 dni. Drugace pa je to le dobra volja trgovca in nima zveze z zakonskimi dolocili. Razen v primeru, da gre za stvarno napako, kar pa v tem primeru ni slucaj...
smile-1.gif
 

Sefan

Pripravnik
22. jul 2007
249
0
16
40
SG
Idi na center, kjer si sklenil ter prijazno prosi (lahko tudi vodjo centra), če je možno stornirat vse skup, glede na to, da boš itak uporablo storitve sam da pač na drugačen način. Pomoje se bo dalo, ker še vedno drži, da lepa beseda lepo mesto najde
smile-1.gif