Slaba zavorna pomeni da ti pri prenizki temperaturi le-ta zavre, v tekočini se pojavijo (zračni) mehurčki in "pade pedal". Ne pa da enostavno neha bremzat oz. da se zavorni učinek glede na silo pritiska zmanjša.Kot so ti omenili...voda v zavorni tekocini se je uparila in izgubil si zacasno zavore. Ko so se zavore ohladile, je para presla nazaj v vodo in zavore spet primejo. To resis tako, da gres k mehaniku, kjer ti zamenja zavorno tekocino.
Ce so zviti diski bos najbolje vedel, ko bos pri kakih 100km/h pritisnil zavoro in ce ti bo treslo volan, so zviti.
A dej no? A bejž? A ogrožal da je? Koga pa? Vrtec otrok v avtobusu s cisterno z nevarnimi snovmi ali redkega ravninskega skobca gnezdečega na odstavnem?
Manj ko imamo podatkov o dogodku, bolje za nas ker lahko več potencialnih nevarnosti kar poljubno iz riti potegnemo.
Pa treba je mašino vsake toliko mal preluftat, ane? Da se spuca malce in ni zaspana od mestnih voženj ... Pa tudi tako "pićit" z malčkom je po svoje andrenalinsko ... tudi jest sem v svoji zgodovini napravil serijo neumnosti, ma kako bi se pa naučil reagirat v krizni situaciji, če bi vedno vozil ko penzioner in pa kao po predpisih stalno ...... 150 na 50? wtf? nic posebnega, ...
Probaj narest edino en krog z neuporabo zavor oz. res minimalno uporabo (ustavit se vseeno moraš). Pa potem prešlataj naokoli če je kaj slučajno zelo vroče. V kar dvomim ker bi "zapikane" bremze tudi sicer zavohal. Vozi se dalje in ne kompliciraj.Govora je o pregretju prednjih diskov, ne zadnjih kolutnih zavor, lucke ni nobene.
Kwa je, maš tardečo dons?Če ti zavore ne delajo ti pa se kljub temu voziš. Ne uporabljaš tiste krogle na ramenih ?
Probaj narest edino en krog z neuporabo zavor oz. res minimalno uporabo (ustavit se vseeno moraš). Pa potem prešlataj naokoli če je kaj slučajno zelo vroče. V kar dvomim ker bi "zapikane" bremze tudi sicer zavohal. Vozi se dalje in ne kompliciraj.
Kwa je, maš tardečo dons?
Si kdaj vozil R5 Campus in zaviral tako kot OP (sicer komaj, ker je komaj da spravila skupaj 150km/h)?
Ali pa prvo generacijo Twinga? Ja? Ne?
To kar je opisal OP, ni nič posebnega, sploh ne v rangu vozila kot ga opisuje. Verjetno ima vgrajene sicer kake bolj cheap ploščice, in je to to.
Avto mora zdržat enkratno zaviranje v sili (iz polne na nulo) in to zadošča.
Druga katergorija je Alter vozilo, ki ima keramične bremze in delajo tudi ko diski svetijo podnevi.
That!Pa tudi če so vodila sprednjih klešč zapikana imaš lahko tudi hitro veselja s pregrevanjem ko ena ploščica pritiska na disk druga pa pol manj.
Jugiča na polno bremzat je nekaj drugega - tist nikol ni imel porihtane špure in je prec škripal še brez bremz.A pol pa ga prodaš ? Ker več ne zavira ?
Sem vozil Jugeca nisem bil tako moderen da bi r5
Pa zanimivo da je šlo večkrat na polno zavirat brez nekih problemov.
What?That!