"Preden ugasneš dizla, počakaj, da se malo ohladi"

Runnagain

Zelenc'
17. mar 2008
19
0
1
Res je, ne splača se mi.
Se poračunal in delam tam okrog 11k na leto, razlika v ceni (+ dražje vzrdževanje) pa se obrne po nekako 80-100kkm, v mojem primeru torej po nekako 8-10 letih.

LP, Runnagain!!
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Citat:
Uporabnik Runnagain pravi:
Malce OT ampak vseeno:
kolikšna pa je dandanašnja doba turbin pri avtomobilih? Včasih je bilo rečeno, da zdržijo tam okrog 120kkm. So to že kaj izboljšali?

LP, Runnagain!!

vem za enega audia 130hp, ki ima na števcu že 400kkm pa se vozi še s prvo turbino
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Moj 1.8T ima 220000 prevoženih...ne takoj prvo sekundo pohodit ko vžgeš in po res tiščanju ne takoj ugasnit (tiščanje pomeni gas v podn vsaj nekaj minut in ne da si prehitel traktor)..in to je to...


Novejši motorji pa itak imajo že serijsko da po ugašanju še kroži hladilna tekočina nekaj časa...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
saj ne hladi hladilna tekocina pac pa olje
smile-1.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Večina turbin od leta 93 naprej ima tudi vodno hlajenje. V vležajenju so odprtine skozi katere kroži voda, nekateri avtomobili imajo potem še električne črpalke, ki delajo še nekaj časa po tem ko avto ugasneš. Držijo pa današnje turbine kar nekaj časa najboljše po tem so KKK nekatere tudi z 300kkm in več.
 

stilo

Fizikalc
19. jul 2007
599
133
43
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
Citat:
Uporabnik Runnagain pravi:
Malce OT ampak vseeno:
kolikšna pa je dandanašnja doba turbin pri avtomobilih? Včasih je bilo rečeno, da zdržijo tam okrog 120kkm. So to že kaj izboljšali?

LP, Runnagain!!

vem za enega audia 130hp, ki ima na števcu že 400kkm pa se vozi še s prvo turbino

In jest vem za eno Toyoto Corollo kjer so menjal turbinu pri 30000 (službeno vozilo v LJ), mojemu bratu so pa na Omegi v treh mesecih zamenjali tri turbine, za prvo je plačal, ostali dve pa pod garancijo (površna montaža), je šla pa pri cca 200.000. Zelo pomeben je režim vožnje. Nek naš bivši komercialist iz Maribora je uspel Kangoja 1.9d brez turbine zjebat do faze da je bil pri 60000 motor za zamenjat
uf-1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Navodila za uporabo pa nič ne govorijo o kakšnem hlajenju turbine.
rolleyes-1.gif

Pise pise. Eden je ze omenil, da mu pise in tudi pri skodi so dali v navodila. Samo to je bolj tko tko ( moje razmisljanje ) En kompromis pomoje, ker kdo bi kupoval avtomobile, ko je treba nekaj cakat
crazy1.gif
.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Runnagain pravi:
Malce OT ampak vseeno:
kolikšna pa je dandanašnja doba turbin pri avtomobilih? Včasih je bilo rečeno, da zdržijo tam okrog 120kkm. So to že kaj izboljšali?

LP, Runnagain!!

Tezko je odgovoriti. Jaz bom podal svoj primer. 3x v 5letih da sem mogoce moral stisniti mrzlega za nekaj sekund, ker sem prehitel avto. Pri priblizno 130.000km je bil chipan in ob prodaji je kazak stevec 231.000 in je bila se vedno v formi. Meni je prislo v kri, da sem vedel kje se ustavim in sem se vedno vozil normalno. Vedno ampak vedno preden sem ga ugasnil sem prestel se do 10 in lepo obrnil kljuc. Z avtom nisem imel nobenega problema, kar se tice tega. In pri startu vedno lepo na izi, da je kazalec pokazal 90. Po 5min pa je sele slo na polno. Tankal bencin in delal redne servise. Odlicno.

Poznam pa tudi sam ko je en na 1.9TDI 90km pred dvemi leti imel 380.000km in se vedno original turbina. Sej to sploh ni problem ce laufa. Problem so ljudje, ko si kupijo dizla za v sluzbo za 5km da bodo prsparal
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Nisem bral vseh odgovorov, vendar pri vse turbo motorjih je pametno ohladiti turbino. Če si ga gonil do konca in ugasnil, ni fino. Če si se pa normalno pripeljal oz. vsaj zadnji kilometer peljal normalno, pa lahko takoj ugasneš, brez da bi na mestu kurblal.
Vzrok je v tem, da je turbina po priganjanju hudičevo vroča in če se ustavi, se ne ohlaja enakomerno, kar pušča posledice v materialu pa še zvije jo lahko. Tako na kratko.
Kot zanimivost - generator v nuklearni elektrarni v Krškem se ustavlja par dni. Ne vem več točnih podatkov na pamet, a če bi ga ustavili ko je še vroč, bi šel po gobe. Ker je ta glomazija ogromna, se tudi dolgo hladi in jo več dni počasi obračajo kot oddojka, le da se ta hladi, oddojek pa peče.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
v turbini je zelo majhna kolicina olja in ce avto ugasnes po mocnem priganajanju ima lahko turbina tudi okrog 500-600 stopinj toplote.Ker olje vec ne krozi se tista majhna kolicina olja ki je v turbini pregreje in tudi zogleni.Tako lahko pride do poskodb na turbini predvsem na tesnilih gredi oz. na sami gredi.Gred turbine in zelo obcutljiva ker se vrti tudi z 100T obrati in vsakrsne minimalne poskodbe-deformacije na njej pripeljejo do okvare.Zato je pomembno da se motor ugasne ko ima turbina normalno delovno temperaturo.
 

torcida_st

Pripravnik
6. okt 2007
509
0
16
Kot j meni serviser zatrdil naj bi vse turbine (za vse vrste avtomobilov) delala ena in ista firma kao edina v europi!
Torej naj bi za vse nekako veljala ista pravila!
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Citat:
Uporabnik Runnagain pravi:
Malce OT ampak vseeno:
kolikšna pa je dandanašnja doba turbin pri avtomobilih? Včasih je bilo rečeno, da zdržijo tam okrog 120kkm. So to že kaj izboljšali?

LP, Runnagain!!

Tezko je odgovoriti. Jaz bom podal svoj primer. 3x v 5letih da sem mogoce moral stisniti mrzlega za nekaj sekund, ker sem prehitel avto. Pri priblizno 130.000km je bil chipan in ob prodaji je kazak stevec 231.000 in je bila se vedno v formi. Meni je prislo v kri, da sem vedel kje se ustavim in sem se vedno vozil normalno. Vedno ampak vedno preden sem ga ugasnil sem prestel se do 10 in lepo obrnil kljuc. Z avtom nisem imel nobenega problema, kar se tice tega. In pri startu vedno lepo na izi, da je kazalec pokazal 90. Po 5min pa je sele slo na polno. Tankal bencin in delal redne servise. Odlicno.

Poznam pa tudi sam ko je en na 1.9TDI 90km pred dvemi leti imel 380.000km in se vedno original turbina. Sej to sploh ni problem ce laufa. Problem so ljudje, ko si kupijo dizla za v sluzbo za 5km da bodo prsparal
hysterical-1.gif

Kakšni so pa bili obrati, ko si ga normalno peljal in kakšni dokler se ni ogrel(pri mrzli mašini)?

lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik torcida_st pravi:
Kot j meni serviser zatrdil naj bi vse turbine (za vse vrste avtomobilov) delala ena in ista firma kao edina v europi!
Torej naj bi za vse nekako veljala ista pravila!





znamk turbi je kar precej:Garett,Holset,KKK(Kuhnle,Kopp-Kausch),Schwitzer,Borg Warner Turbo,IHI,....
 
Nazadnje urejeno:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
saj ne hladi hladilna tekocina pac pa olje
smile-1.gif

Tudi hladilna tekočina maže in hladi turbo polže, lep primer je BMWjev 3.0i TT motor.
#

redface-1.gif
potem sem pa se za casom, hvala obema za info
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Citat:
Uporabnik Runnagain pravi:
Malce OT ampak vseeno:
kolikšna pa je dandanašnja doba turbin pri avtomobilih? Včasih je bilo rečeno, da zdržijo tam okrog 120kkm. So to že kaj izboljšali?

LP, Runnagain!!

Mi smo meli 240.000 km pa še zmeraj prva turbina. Ni kazala nobenih znakov da bo odpovedala. Je bil prej avto totalka
frown-1.gif

2.0 HDi
zmaga.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Citat:
Uporabnik Runnagain pravi:
Malce OT ampak vseeno:
kolikšna pa je dandanašnja doba turbin pri avtomobilih? Včasih je bilo rečeno, da zdržijo tam okrog 120kkm. So to že kaj izboljšali?

LP, Runnagain!!

Mi smo meli 240.000 km pa še zmeraj prva turbina. Ni kazala nobenih znakov da bo odpovedala. Je bil prej avto totalka
frown-1.gif

2.0 HDi
zmaga.gif

fiat za jtd, vse razlicice, ob normalnem servisiranju garantira 300.000km, minimalno. v to je vset pravzaprav komplet motor