Full ti hvala, ampak moja kamera nima tegaImam kr nekaj teh kamer ... in bratranec imel enak problem ...
Rešil ga boš skoraj sigurno s tem:
v nastavitvah - moraš vklopiti AUTO SERVER SWITCH, ki je izključen primarno.
Full ti hvala, ampak moja kamera nima tegaImam kr nekaj teh kamer ... in bratranec imel enak problem ...
Rešil ga boš skoraj sigurno s tem:
v nastavitvah - moraš vklopiti AUTO SERVER SWITCH, ki je izključen primarno.
Če imaš vse porte forardirane, bi moral dostopat delat enako kot v interni mreži, samo da namesto internega IPja uporabiš zunanjega.
Za to bi moral dovolit NAT loopback oziroma hairpin-NAT, če ti router/modem to omogoča.Jaz imam net preko mobilnega modema s statičnim IP. Če imam v aplikaciji vpisan zunanji IP in sem povezan na WIFI od modema ne delajo kamere. Ko pa v aplikacijo vpišem interni IP pa delajo. Kaj še moram na modemu nastavit, da bo delalo tudi ko bom imel v aplikaciji vpisan zunanji IP? Modem je Huawei 535.
Za to bi moral dovolit NAT loopback oziroma hairpin-NAT, če ti router/modem to omogoča.
Druga opcija je, da namesto IPja uporabljaš hostname potem si pa urediš split DNS. Torej, da imaš v javnem DNSju vpisan za ta hostname zunanji IP, v internem DNSju pa interni IP.
ali lahko še kako drugače probam od zunaj dostopat domov, na pc mogoče? Toliko, da vidim ali je problem v kamerah ali telekomu oz modemu...?Če imaš vse porte forardirane, bi moral dostopat delat enako kot v interni mreži, samo da namesto internega IPja uporabiš zunanjega.
To mora bit omogočeno na napravi, ki dela NAT, v tvojem primeru verjetno modem, ja. Sodeč po hitrem googlanju tale Huawei res nima te opcije. Vprašanje tudi, če se da overrideat DNS zapise na njemu. Dalo bi se načeloma rešit z drugim routerjem ampak bo treba spravit modem v bridge mode (kar menda podpirajo samo določene novejše FW verzije) ali pa lokalnim DNSom, ki ima malo več opcij. Če uporabljaš recimo kak Pi-hole za blokiranje reklam.Mislim da ta modem ne podpira NAT loopback oz ne najdem. Našel sem edino nastavitve za NAT in sicer sta možnosti stožčasti in simetrični. Za tole drugo opcijo pa nisem ziher da mi uspe nastavit. Če prav razumem moram to uredit v modemu?
Če imaš forwardirane porte, bi moralo delat tudi iz PCja enako kot v interni mreži samo da namesto internega IPja vneseš zunanji IP (če si spremenil port, seveda uporabiš tudi ustrezen port). Verjetno ima kak web interface? Drugače pa za začetek narediš od zunaj nmap scan na portih, ki jih kamera uporablja.ali lahko še kako drugače probam od zunaj dostopat domov, na pc mogoče? Toliko, da vidim ali je problem v kamerah ali telekomu oz modemu...?
Danes sem se spet nekaj igral s porti (ne vem kaj je drugace kot ze 2 tedna prej) in sedaj mi dela tako;Če imaš forwardirane porte, bi moralo delat tudi iz PCja enako kot v interni mreži samo da namesto internega IPja vneseš zunanji IP (če si spremenil port, seveda uporabiš tudi ustrezen port). Verjetno ima kak web interface? Drugače pa za začetek narediš od zunaj nmap scan na portih, ki jih kamera uporablja.
posodobitev sem videl in jo tudi naredil, vendar jaz preko appa še vedno ne vidim kamere. preko brskalnika pa ja...Danes je prišla posodobitev aplikacije na telefonu v kateri piše "minor bugfixes" in kar naenkrat so mi vse kamere pričele delovati tudi preko mobilnega omrežja z uporabo UID. Upam, da traja. Poskusi posodobiti APP in javi če ti sedaj dela. Kamera naj ima najnovejši firmware.
smrkec
Si probal to se s kakšnim drugim telefonom testirat... ?
Imaš narejeno na 2.4GhZ internet in ne na 5GhZ ?
ni mi jasno ... imam 12 kamer od Reolinka, pa z niti eno enega samega problema, in vse dela super... pa imam Argus2, E1 zoom, navadne E1 in PT...
Poskusi kamero resetirat ... določi eno zacasno geslo, pa mi pod zasebno poslji UID pa geslo da probam ♂
v najslabsem primeru pa napisi na Reolink, da jim bos poslal kamero nazaj in naj ti zamenjajo
posodobitev sem videl in jo tudi naredil, vendar jaz preko appa še vedno ne vidim kamere. preko brskalnika pa ja...
Kako to misliš UID?
Čez vikend sem kamero resetiral, priklopil na kabel, jo dodal v app, se je povezala na wifi... in to je bilo to. Preko appa na 4G mi ne deluje.
UID sem našel, vidim številko.UID imaš v nastavitvah kamere pod Network/Advanced v Windows klientu in to je v osnovi povezovanje čez oblak, če imaš to izklopljeno bo bolj težka. Po zadnji posodobitvi aplikacije vsaj meni dela odlično, preveri, če imaš zadnji update. Je pa zadeva narejena tako, da če v osnovi povežeš kamere preko ip in ne preko QR kode, potem UID opcije sploh ne vidiš v nastavitvah, kar je po eni strani logično, po drugi pa bedasto.