vse gre staro gor, razen injektorjev, ti so bli notri. No pa za svečke ne vem, niti niso pomembne. Turbina, in vse drugo gre staro gor.Kaj pa olje, vsi filtri, svecke, nosilci, vse kablovje in cevke...to gre vse staro gor? Al bos dal se jurja za vse to? Kaj pa turbina?
Mi smo doživeli podobno zgodbo pri Škoda Superbu 2.0 TDI 140kw, 85.000km, star 2 let, zaribali ojnični ležaji oz. spodnji del motorja.
Pod garancijo so poslali samo novi goli motor in nova tesnila, ostale stvari so pa dali iz starega motorja na novega. Žalostno je, da ne menjajo potrošnih delov pri takšem posegu (vodna črpalka, napenjevalec, jermeni....itd.)
Avto so zrihtali in je tudi šel v prodajo čez par mesecev.
S tem sem zaključil, da bi še kdaj vzel Škodo.
Pa si imel po menjavi kaj problemov, ali si menjal samo zaradi slabega občutka?
dobro zrihtaj, upam, da ti bo avto delal naprej, kot mora, tukaj razmišljam naprej, koliko nas je v sloveniji, ki bi tak avto prodali naprej in povedali, dejansko kaj se je z njim dogajalo, s tem se tudi cena korigira vsaj za par tisočakov v minus najbrž
Pa si imel po menjavi kaj problemov, ali si menjal samo zaradi slabega občutka?
Pa ima tukaj na Alterju kdo sploh novodobno Škodo, ki je naredila več kot 150kkm brez večjega posega?
Verjetno vsak, če ne privat pa službeno, če ne sam, pa kakšen družinski član, če ne v škodi, pa v seat/vw/audi/lamborghini. Npr. službena octavia, 7 let, 250k, 10+ voznikov, brez izrednega servisa.Pa ima tukaj na Alterju kdo sploh novodobno Škodo, ki je naredila več kot 150kkm brez večjega posega?
Dobro vprašanje, čakaj da pogledam skozi okno, od 35 avtomobilov pred bajto jih je 15+ VW in 2 toyoti. Če pogledam k sosednjim firmam na parkinge je razmerje podobno, nekje polovica VW/audi/seat/škoda in 0 do 1 toyota.A si ti ziher, da nisi zamešal znamke in pišeš o Toyoti?
To sigurno na dolenjskem delaš.Dobro vprašanje, čakaj da pogledam skozi okno, od 35 avtomobilov pred bajto jih je 15+ VW in 2 toyoti. Če pogledam k sosednjim firmam na parkinge je razmerje podobno, nekje polovica VW/audi/seat/škoda in 0 do 1 toyota.
Ne, skoraj sem ziher, da nisem pisal o toyoti.
Ma se samo spomnim da je bil včasih več na servisu kot na cesti.Kaj je blo pri Hermanu, nima on tudi Kodiaka?
Pri meni ni bilo nič tako resnega kot so menjave motorja... od novega mi ni delal tempomat v mrazu in sem bil 2 leti iz trme cele zime na servisu da so tuhtali in menjali vse tam naokrog, od ročk do radarja. Potem so pa enkrat v ledenem mrazu imeli avto tam in so merili kaj se zgodi pri vžigu in evo... avto se je potožil, da je prevelik padec napetosti in potem izklopi "nepotrebne" porabnike kot so tempomat in troblja. Sledila je menjava akumulatorja in tempomat je čudežno delal 2 zimi. Do letos. Zdaj je pa zgleda aku spet zmatran, en klinc se vozim in ga ob mrazu včasih spet heca.Kaj je blo pri Hermanu, nima on tudi Kodiaka?