Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Ni samo to, tam je samo izmerjen kotalni upor ki je:
16" - 7,4-7,9 kg/t
17" - 8,1-8,5 kg/t
18" - 8,3-9,1 kg/t
Ne vem kako si razlagati te številke, pa tudi verjetno gre samo za kotalni upor (test pri nizki hitrosti), nekaj vpliva pa ima verjetno tudi zračni upor.
moja enačba očitno drži Samo sem pa pričakoval več razlike. 2-3m se res ne sliši veliko, v praksi pa to lahko pomeni ne poškodovan avto, preživeli pešec...
zadnjič je pa nekdo takole razmišljal
večja guma = večji stik s površino = manjši pritisk na površino = enak oprijem = enaka varnost.
Kaj je sedaj prav?
Sej ti gor v tabeli lepo piše, širša guma ima krajše zavorne razdalje in višje hitrosti v ovinkih oz na slalomu. Davek na to je pa višja poraba pa manj udobja.
Ce gre za isti avto..je obicajno sirsa guma z manj visine (colo ali dve vecja) kar enostavno pomeni da je manj zvijanja...kje se to obcuti ..se ve..v ofinku. Je pa trsa zaradi tega torej bol luka
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.