Pobrusiš, namažeš in sstaviš.
Pobrusiš + spoliraš. Kar sem videl teh puš/osi je bila na vseh prisotna "motnost" ki je posledica mikrodrgnjenja kovine ob kovino. S časom tako nastane površina ki je bolj podobna šmirgelpapirju kot pa gladki kovini in to je osnova da stvar nenadoma zariba. Ko daš stvar nazaj se mora površina svetit in mora delat kot namazana brez masti (lufta pa tudi ne sme bit), šele potem namažeš.
Za narazen vzet imaš spreje za odvijačenje, fino pošpicaš in pustiš pol urce ali urco in potem s kladivom narazen. Če je pa čisto zaštekalo pa mogoče je opcija segrevanja čeprav na takem delu lahko bolj škodi kot koristi (se kaj zvije po dolžini pa lahko vržeš stran). Pa tu ne pozabit odstranit varovalko (sagerjev obroček) preden se s silo lotite lomit za brezveze!
Pa potem za namazat NE uporabljat masti ali pa sprejev na naftni osnovi, bo uničilo o-ringe. Uničen o-ring je pa osnovni povod da se začnejo problemi.
Najbolj pametno je prej spremljat brisalce in ko se začnejo kazat simptomi takoj podret in spucat/namazat. Simptomi pa so ponavadi taki da se brisalec ne vrne na nulto pozicijo (par cm stran), čudni zvok ko ga vključiš, oz. počasnejše delovanje ob prvem zamahu. Redno špricnit malenkost spreja za lubrikacijo na os tudi ne škodi, predvsem za lubricirat o-ring -> preveč spreja pa bo škodovalo ker bo izpralo mast nižje spodaj na puši.