Pozdrav,
imam popldanski s.p., normiranec, nisem DDV zavezanec, čisti novinec... Upam, da mi zna kdo odgovoriti na sledeča vprašanja:
1. Plačila za storitve bom prejemal preko PayPal, Stripe... fizične osebe (večinoma), iz EU in tretje države (ZDA,...). Moram v tem primeru biti atipični zavezanec?
2. Unijska ureditev VEM: potrebujem to, če bom prejemal plačila preko PayPal in Stripe za svoje storitve? (kot omenjeno v prejšnjem odstavku). Glede tega sem čisto zmeden.
3. Davčno potrjevanje računov: za nakazilo preko Stripe je obvezno. Ko prejmem plačilo preko Stripe, ne morem v tistem trenutno izdati račun, lahko ga izdam še isti dan, včasih dan ali dva pozneje... Kdo ve, če je to problem? Vem, da so neke izjeme glede tega v zakonodaji. Ker ne morem biti skoz na računalniku, da tako izdam račun in ga davčno potrdim.
4. Kdo ve, če si moram transacije na PayPal sproti prenašati na poslovni TRR ali si lahko denar prenesem v paketu (npr. večji znesek naenkrat, da ne plačujem toliko bančne provizije za transakcije)
5. Davčne blagajne: kot omenjeno, jo potrebujem zaradi storitve Stripe. Jo kdo uporablja na podoben način? Ste spisali interni akt?
6. Kako urejate izdajo računov v tuji valuti. Izdati moram račun v USD. Moram na račun že napisati tudi EUR? Če ne, kam si potem zabeležite pretvorbo po srednjem tečaju BS?
Nekaj informacij že imam, ampak je toliko različnih (tudi iz FURS-a ali različnih računovodstev in SPOT točk), da sem rahlo zbegan. Pri nas je res težko vse izvedeti na enem mestu.
Hvala za odgovore in pomoč.
imam popldanski s.p., normiranec, nisem DDV zavezanec, čisti novinec... Upam, da mi zna kdo odgovoriti na sledeča vprašanja:
1. Plačila za storitve bom prejemal preko PayPal, Stripe... fizične osebe (večinoma), iz EU in tretje države (ZDA,...). Moram v tem primeru biti atipični zavezanec?
2. Unijska ureditev VEM: potrebujem to, če bom prejemal plačila preko PayPal in Stripe za svoje storitve? (kot omenjeno v prejšnjem odstavku). Glede tega sem čisto zmeden.
3. Davčno potrjevanje računov: za nakazilo preko Stripe je obvezno. Ko prejmem plačilo preko Stripe, ne morem v tistem trenutno izdati račun, lahko ga izdam še isti dan, včasih dan ali dva pozneje... Kdo ve, če je to problem? Vem, da so neke izjeme glede tega v zakonodaji. Ker ne morem biti skoz na računalniku, da tako izdam račun in ga davčno potrdim.
4. Kdo ve, če si moram transacije na PayPal sproti prenašati na poslovni TRR ali si lahko denar prenesem v paketu (npr. večji znesek naenkrat, da ne plačujem toliko bančne provizije za transakcije)
5. Davčne blagajne: kot omenjeno, jo potrebujem zaradi storitve Stripe. Jo kdo uporablja na podoben način? Ste spisali interni akt?
6. Kako urejate izdajo računov v tuji valuti. Izdati moram račun v USD. Moram na račun že napisati tudi EUR? Če ne, kam si potem zabeležite pretvorbo po srednjem tečaju BS?
Nekaj informacij že imam, ampak je toliko različnih (tudi iz FURS-a ali različnih računovodstev in SPOT točk), da sem rahlo zbegan. Pri nas je res težko vse izvedeti na enem mestu.
Hvala za odgovore in pomoč.