Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Načeloma ti pregled vozila naredi tudi vsak soliden nepooblaščen servis, tako da iz tega razloga ni razlike med pooblaščenim in nepooblaščenim.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Vozilo prelješ na uradni servis zato, da ti serviser med menjavo olja pregleda še vse ostale dele vozila, ki so rizični.
Ne gre le za pregled, gre za to da mehanik pozna tvoj tip vozila ker ga srečuje vsak dan. Tako tudi ve kaj je rizično in kaj ni ... Nekdo ki pod kozolcem (ali pa tudi resna firma) popravlja 3000 tipov vozil nekako ne more bit specializiran za eno samo znamko. Znanje na pooblaščenih servisih je kar na visokem nivoju .. mehaniki dajo čez ob predstavitvni novega modela na trgu tudi izobraževanje itd., seveda znanje mehanika ostane tudi ko je tvoj avto že star s tem da je to znanje podkrepljeno še z izkušnjami.
Da ne govorimo o elektroniki in testerjih ... večina nepooblaščenih servisov ima univerzalne testerje in diagnostična orodja, ki so sicer dobra za osnovne stvari ne pa za vse! Pooblaščen servis ima tester, ki ga je predvidela tovarna, ki izdeluje vozila .. je samo za eno znamko vozil in temu primerno bolj popoln.