Pooblaščeni vs. nepooblaščeni serviser

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Moji je treba avto peljat na redni servis (30.000 km, 6 let star, Thalia), pa me zanima, kakšna je razlika, če ga peljem k pooblaščenemu Renault serviserju, ali k enemu, ki je sicer znan kot odličen mehanik, a nepooblaščen.

Torej, razlika v ceni servisa (za kvaliteto dvomim, da imajo pooblaščenci boljšo) ter uveljevljanje reklamacij in težave pri morebitni prodaji avta, če žig v knjižici ni od pooblaščenca.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
razlika v ceni in to precejšnja. Reklamacije lahko ravno tako uveljavljaš pri vaškem mojstru, če ti je izdal račun.
Zahtevaj od njega da ti štempla knjižico z svojim štemplom. Boljše to, kot pa nič. Pameten kupec ti ne bo gnjavil zaradi tega, ker mu je kristalno jasno da 6, 7, 8 let stare gare ne boš vozil k pooblaščenemu. Če ti gnjavi za to, ti bo tudi zaradi česa drugega še zraven in takega bedaka odsloviš
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.262
1.894
113
olje ti bo znal zamenjat vsak ki je kdaj držal ključ v roki.

tako da ne kompliciraj!

pa pelji tam kjer bo najceneje...za tistih 10 minut dela ni treba pooblačenih zlatih računov.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Reklamacije lahko ravno tako uveljavljaš pri vaškem mojstru, če ti je izdal račun.

TI povem mojo izkušnjo. Imam račun od mojstra pa ta ne prizna napake. Pravi, da je kriv material, čeprav je od tovarne prišel rezultat, da je z delom vse OK in je napaka mehanika. Edino kar lahko je tožba ...

Hočem povedati samo to, da se mogoče vseeno splača vozit na pooblaščen servis. Jaz sem bil tudi vedno proti, ampak me je tole sedaj lepo izučilo. Če bi šel delat na uradni servis bi lahko to težavo takoj uredil, tako pa se bomo tožili.

Včasih so bližnjice v resnici "podaljšnice" in izguba denarja, čeprav včasih lepo pridemo skozi.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
na to foro te lahko ravno tako na pooblaščenem zajebavajo. Če pa že res ima kdo tako smolo kot ti, pa da ga je prej 3x peljal k fušarju, se z razliko v ceni pokrije taka neugodna izkušnja.
Ista fora kot kolega, ki vozi 9 let starega A3 na pooblaščenega. Zakasirajo ga ko majmuna vsakič, ampak njega ne gane. Original je original. Mu zadnjič neka stvar crkne in mu zaradi 9 letnega servisiranja priznajo stroške v višini 300€. Kulanca. In on zdaj nam vsem pamet soli v smislu kak je on pametn. Da pa je teh 300€ že 10x preplačal, pa mu ne kapne
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Kakor komu, kakor kdaj ...

če voziš vozilo tipa Clio (Punto, Polo, Golf) potem načeloma vse OK če pelješ na nepooblaščen servis, vozilo poznajo, poznajo tiste bolj pogoste napake, imajo rezervne dele itd.

AMPAK!

Vozilo prelješ na uradni servis zato, da ti serviser med menjavo olja pregleda še vse ostale dele vozila, ki so rizični. Menjava olja in olje košta natanko 2x toliko kot če bi menjal na nepooblaščenem servisu oz. 3x toliko kot če bi menjal sam .. te pa s to menjavo olja poservisirajo kompletno, odkrijejo še morebitne ostale težave na vozilu, tebi skuhajo kavico in ti dajo kjuče najnovejšega modela na trgu da ga greš preizkusit!

Sicer ne vem kako skrbijo servisi različnih znamk, oz. posamezne servisne delavnice, lahko pa povem kako zgleda ko pelješ na servis Toyoto ali pa VAGovo vozilo! Meni se zdi OK in grem servisa z dobrim občutkom .. za razliko od X servisa na koncu vasi, ki hoče v mojega turbaka nalivati olje 10W40 (ker je baje isto kot 0W40), oljni filter pogleda da ustreza tako "na uč" (če paše na navoj potem je pravi), pri strokovnem vprašanju o neki težavi pa skomigne z rameni in pravi da moram vozilo pustiti 3 dni pri njemu!
crazy1.gif
In ja, ves čas moraš stati zraven mehanika, namesto da bi spil eno kavico na njihov racun in sel na testno voznjo ter tako pametno izkoristil cas.

Se potem tukaj na forumu pojavi vprasanje v stilu "moj polo crkuje na semaforju, kaj je to?" .. če pelješ na uradni servis se ti to ne zgodi, ker tam očistijo loputo za plin vsakič ko jim pripelješ avto. In še 1001 taka napaka je posledica tega.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
So pooblaščeni servisi, ki opravljajo delo korektno in so taki, ki dela, ki ga zaračunajo niti slučajno ne opravijo oz. zaračunajo kakšno stvar viška. Nikdar pa nisem odšel s pooblaščenega servisa z avtom, ki bi imel kakršnokoli hibo, kar se mi je pri lokalcu zgodilo (zrihtal je tisto, kar sem jaz laično predvideval, da je narobe, v resnici pa je bilo fuč nekaj čisto drugega in jasno bistveno cenejšega). Pri pooblaščencu sem vedno dobil nadomestni avto enake ali boljše kakovosti in vedno je popolnoma usran avto prišel iz uradnega servisa spucan od znotraj in zunaj in lepo odišavljen. Moje mnenje je, da če nimaš pojma kaj in kako je z avtom, če vsaj malo ne poznaš tehnike in potencialnih okvar, potem se je lokalcev bolje izogibat. Raje plačat malo več na pooblaščenem servisu. Ampak tam naivneža tud z lahkoto ožamejo
smile-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
si me pa nsmejal kaj ti res misliš da piješ kavico na njihov račun?
bonk.gif
Če ni težav z vozilom kaj naj ti pogledajo kake roke zavore...? In za vse to ti bom povedal na moje primeru servis me pride cca 50 evrov. Vozilo je BMW kupe olje 5/40, filter na servisu mi za isto delo obračunajo dobrih 250 zdaj si pa sam izračunaj kaj lahko gre pri menjavi olja narobe! Na roverju 75 mi je tesnilo na glavi menjal mehanik in zamenjal še vse drugo zraven z original deli (takt se jih je dalo dobit brez probelma) vodna pumpa, jermeni vse je menjal za 400 evrov menjava samo tesnila na servisu bi mep prišla cca 900 evrov!
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Po svoje imaš prav, dokler se ti ne zgodi to kar se je meni (beri zgoraj). Ko potegnem vse skupaj pa pogledam, da sem zdajle tako vrgel v zrak 800€, pa nimam nič v rokah, razen to, da bom moral to urejati preko odvetnika se mi računica v 8 letih ni izšla.

Roko na srce ... original del, na original servisu me je stal 320€, neoriginal pa 190€. Razlika je je res 130€ in je res velika. Ampak potem pa pogledam, da me je delo prišlo praktično isto pri nepobolaščenem serviserju in pri pooblaščanem, zato, ker mi je prvi računal 8 ur, drugi pa 6.
 

bula

Fizikalc
3. sep 2007
453
26
28
Dokler sem vozil francoze so bili dobri tudi fušarji.
S prehodom na japanarje in pridobitvijo nekaj let in kil-----sedaj pa samo uradni servis. Pa znajo bit servisi precej cenejši, predvsem pa bolj redki, kot so bili včasih. Ja vem, avti so bolje narejeni kot včasih. Ampak so pa tudi bolj komplicirani in vaški kovač nima niti pojma o tem kaj se nahaja pod havbo.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Jaz ga vozim na pooblaščen servis...ampak verjetno zato, ker že foter vozi tja pa se poznamo.....

Tudi jaz sem vozil 6 let k tem maistru. Je pa res, da je ko gledam sedaj nazaj že pred par leti fant spremenil odnos do strank in postal ne vem kako naj rečem ...

Kot rečeno, včasih se zalomi in precej stane.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Jaz ga vozim na pooblaščen servis...ampak verjetno zato, ker že foter vozi tja pa se poznamo.....

Tudi jaz sem vozil 6 let k tem maistru. Je pa res, da je ko gledam sedaj nazaj že pred par leti fant spremenil odnos do strank in postal ne vem kako naj rečem ...

Kot rečeno, včasih se zalomi in precej stane.

13.gif
Alo.....kak pa ti veš kam jaz avto vozim
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Narobe si razumel, hotel sem povedat, da sem sam hodil k temu majstru, ki mi je sedaj zajebal to stvar 6 let. Nisem mislil na tvojega
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
ksz...
na pooblaščencu sem pred 3,5leti kupil nov avto, od takrat ga redno vozim k njim na servis, tudi velik servis je bil pri njih narejen (cena 610€), še gume vozim k njim menjavat (sem sam 1x šel k enmu drugemu vulkanizerju in sem mel škode na feltnah za 75.000 tabivših talepših slovenskih tolarjev) pa čeprav se avto stara ga še mislim naprej k njim vozit, zakaj;
- ker zaenkrat so vse poštimali kot se šika plus še več
- mene so vzgajali, raje daj kak cekin več pa boš bolj varen
- če pride do česa lahko uveljavljam garancijo mobilnosti
- se poznam z vsemi mehaniki
- dobim nadomesten avto brez problema
- pelejo me domov in me pridejo domov iskat za čas servisa
- naredijo mi kaj brezplačno
- če je kaj nujnega me tudi preko vrste vzamejo,
pa še bi lahko našteval. jaz moram v avto zaupat in trenutno zaupam. ko bodo naredili kako napako bomo pa drugače se pogovarjali.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.262
1.894
113
Ampak vse te alineje stanejo.

Potem pa vsaj pri sebi pretehta ali mu bolj paše 'ugajanje' ali 'nizka cena'..

Storitev (ko je govora o rednem servisu) pa je tako ali tako opravljena enako - pač tu ni nobene umetnosti.

Osebno pa, kdor ima možnost, svetujem vsakemu, da si redne servise opravi kar sam....veš kak je narejeno, material nabaviš sam, pa hkrati takrat kar sam prekontroliraš ali je pod avtom oz. vitalnih delih (vizuelno) vse OK .
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Veš kako je to .. čas je denar.

Zdej večina mulcev tu na alterju ima dovolj časa .. če imaš dovolj časa pomeni da si lahko privoščiš da ostaneš na cesti, imaš čas da iščeš in pokličeš avtovleko, imaš čas da dobiš mehanika in imaš čas da pustiš avto pri njemu da ga popravi. Imeti čas! (in prihraniti)

Po drugi strani še enkrat ponovim da je čas denar .. moj čas je dragocen in se ne mislim ukvarjat z vsem zgoraj naštetim, ker mi to jemlje denar! Ceneje me pride, da vozim avto na uradni servis in ne pride do napak (do sedaj še nikoli ostal na cesti), pa tudi če bi imam kot redna stranka (s potrjeno servisno knjižico) modro št. in pa tisto asistenco, če me avto pusti na cesti mi pač na mesto pripeljejo nadomestnega mojega pa odpeljejo in dokler ga ne popravijo jih ne vidim ...

Pa še to, pri hiši imamo 13 let star avto z 230k km, ki se še vedno servisira na uradnem servisu (ima tudi potrjeno servisno knjižico) .. z njim nikoli nič narobe in ko se vsedem vanj imam vedno dober občutek (da me ne bo pustil na cedilu). Zdej ali je avto toliko kvaliteten (gre za Ibizo) ali pa uradni serviser dobro opravlja svoje delo!
sprasujem se.gif


Skratka tista najdražja kavica niti ni tako zelo draga, ker jo spijem v miru in brez skrbi .. kaj je vredno .. hm, neprecenljivo (za vse ostalo je pa itak mastercard)!
evil.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Vozilo prelješ na uradni servis zato, da ti serviser med menjavo olja pregleda še vse ostale dele vozila, ki so rizični.
Načeloma ti pregled vozila naredi tudi vsak soliden nepooblaščen servis, tako da iz tega razloga ni razlike med pooblaščenim in nepooblaščenim.