Kakor komu, kakor kdaj ...
če voziš vozilo tipa Clio (Punto, Polo, Golf) potem načeloma vse OK če pelješ na nepooblaščen servis, vozilo poznajo, poznajo tiste bolj pogoste napake, imajo rezervne dele itd.
AMPAK!
Vozilo prelješ na uradni servis zato, da ti serviser med menjavo olja pregleda še vse ostale dele vozila, ki so rizični. Menjava olja in olje košta natanko 2x toliko kot če bi menjal na nepooblaščenem servisu oz. 3x toliko kot če bi menjal sam .. te pa s to menjavo olja poservisirajo kompletno, odkrijejo še morebitne ostale težave na vozilu, tebi skuhajo kavico in ti dajo kjuče najnovejšega modela na trgu da ga greš preizkusit!
Sicer ne vem kako skrbijo servisi različnih znamk, oz. posamezne servisne delavnice, lahko pa povem kako zgleda ko pelješ na servis Toyoto ali pa VAGovo vozilo! Meni se zdi OK in grem servisa z dobrim občutkom .. za razliko od X servisa na koncu vasi, ki hoče v mojega turbaka nalivati olje 10W40 (ker je baje isto kot 0W40), oljni filter pogleda da ustreza tako "na uč" (če paše na navoj potem je pravi), pri strokovnem vprašanju o neki težavi pa skomigne z rameni in pravi da moram vozilo pustiti 3 dni pri njemu!
In ja, ves čas moraš stati zraven mehanika, namesto da bi spil eno kavico na njihov racun in sel na testno voznjo ter tako pametno izkoristil cas.
Se potem tukaj na forumu pojavi vprasanje v stilu "moj polo crkuje na semaforju, kaj je to?" .. če pelješ na uradni servis se ti to ne zgodi, ker tam očistijo loputo za plin vsakič ko jim pripelješ avto. In še 1001 taka napaka je posledica tega.