Pomivalca ne znajo popraviti

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.554
1.084
113
Titograd
Pomivalni stroj posode več ne suši kot je potrebno, včasih je posoda bila čisto mokra, včasih pa samo malo vlažna, čisto suha pa ne več, kot je bila na začetku. Prvič sem servis glede tega kontaktiral pred pol leta, serviser je podaljšal programe v smislu daljšega sušenja in je bilo ok nekaj časa.

Po nekaj časa so se težave znova začele, kljub daljšemu intervalu sušenja, zato sem pred 1 mesecem znova kontaktiral servis, da naj pridejo zadevo rešiti in da naj dolžino programov nastavijo na tovarniške vrednosti, ker to pač očitno ni rešitev. Serviser prišel, diagnoza potrebna menjava elektronike. Nova elektronika ni ok, hitri 1h program na timeru ob vklopu kaže pol manjši čas, reprogramiranje zadeve ni rešilo. V zadnjem mesecu bil tukaj že 3 krat, stroj je popravljal pri nas, ni ga vozil na servis.

Kake možnosti imam dalje? V smislu menjave stroja, ker očitno zadev ne znajo popraviti. Preko maila sem jih kontaktiral pred 1 mesecem, nato so vsi pogovori šli preko telefona. Zapisnik imajo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Ko je bila ene trikrat na servisu, servis z drugo plato na domu
Noben čas ni treba da mine.
Preberi zakon o varstvu potrosnikov v delu kjer je opisana stvarna napaka.
Jaz sem takrat sam potem spisal dopis.
Sicer so hoteli mi prodat drug model (proizvajalca) plošče, ampak sem se skliceval na clen v zakonu kjer potrosnik izbira kaj zeli.
Omenis da obstaja trzni inspektorat in odvetniki, pa je slo skoz.
Kolikor mi je tista plata naredila enega letanja, klicev itd mi vse ostalo skupaj ni povzrocilo v lajfu
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.554
1.084
113
Titograd
Aha ok tnx, bom jim dal še eno šanso da zrihtajo, če ne bo ok, bom pa uveljavljal stvarno napako in zahteval nov stroj
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
729
376
63
Po prebiranju po forumih, niti ni tako redko.
Na forum ponavadi pridejo ljudje z problemi, tako, da to ni vedno mirodajno. Lahko maš 1 miljon kosov na trgu in forum z 10 problemi, lahko pa drug produkt z 1 tisoč kosi na trgu in forum z 10 problemi,... Od daleč izgleda, da imata oba stroja 10 problemov, ne vidi pa se, da ima prvi stroj za N-krat manjšo pojavnost napak.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Na forum ponavadi pridejo ljudje z problemi, tako, da to ni vedno mirodajno. Lahko maš 1 miljon kosov na trgu in forum z 10 problemi, lahko pa drug produkt z 1 tisoč kosi na trgu in forum z 10 problemi,... Od daleč izgleda, da imata oba stroja 10 problemov, ne vidi pa se, da ima prvi stroj za N-krat manjšo pojavnost napak.
To je sicer res, ampak ob nekih neresljivih tezavah bi resna firma ze sama ponudila "stvarno" napako, ne pa da potrosnika sprehaja na servis, oziroma servis na dom.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.477
10.714
113
no to je tudi stvar serviserja, sam serviser mora preoznat srž problema. In vedet al se nekaj da popravit ali ne. Tako da...
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Jaz sem imel npr. kup težav s Candyevim sušilnikom perila, ki so se končale tako, da sem ga skinu in šel na BEKO... Med drugim je bila tudi nesposobnost servisne službe
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.554
1.084
113
Titograd
Hja, jaz sem pomivalca Bosch tudi kupil, ker bi naj bil razred nad npr. Gorenjem. Nafuqal sem se big time, Gorenje bi bil ceneje, pa ne bi trajalo za vsak del 1 teden da iz DE pride. Šola za drugič...