Pri mojem CTEKu piše, da je potrebno odklopit akumulator samo, če izbereš program desulfatizacije (zaradi napetostnih in tokovnih sunkov, ki bi lahko poškodovali elektroniko avtomobila), pri normalnem polnjenju pa ne. Ta polnilec je sicer itak mišljen, da ga imaš lahko stalno priklopljenega, če se avta ne vozi dlje časa, in sproti preverja stanje ter vzdržuje akumulator. Ponvadi imajo na ta način priklopljene tudi avtomobile v salonih in na sejmih, da ne spraznejo akumulatorjev.
Drugače mi pa tudi v navodilih od avtomobila, mislim da piše, da je priporočljivo polnit preko terminalov, ki so pod pokrovom motorja (akumulator sicer v prtljažniku), že zato, da battery managment v avtomobilu pravilno zaznava polnenje. Vedno do sedaj sem ga priklapljal na ta način in ni bilo problemov, pa tudi nepraktično bi bilo kakorkoli drugače, saj je akumulator v prtljažniku, le ta pa se odpira preko elektronskega stikala....