Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
pomoč pri zaviranju BAS - ko zaviraš se od zunaj sliši tak nizek glas, kot pri kontraBASu, in se ovira ponavadi ustraši in sama umakne s poti
ESP elektronski program stabilnosti - pomaga, če ga imaš malo pod kapo in ti ravnotežje ne deluje več - si bolj stabilen, vse skupaj pa je elektronsko in programirano ---> elektronski program stabilnosti
ASR regulacija zdrsa pogonskih koles - kratica pomeni A Si noR - to ponavadi vsak reče, ko mu kolesa zdrsnejo in potem ta sistem malo pomaga
nadzor zračnega tlaka v pnevmatikah - tu dobiš enega zemota v prtlažniku, prtisneš gumb in ti gre preverit, če maš dost napumpane gume
senzor za dež - vklopiš senzor, začne deževat
xenonski žarometi - bele luči
bi-xenonski žarometi - preseravanje, če ti ena crkne ti jo samo zamenja (zato BI-, ker BI lahko goreli, samo nebojo, dokler prvi delajo)
Adaptive light / dimanično prilagodljivi žarometi - to je samo za tiste, ki dinamično vozijo, ti itak šparaš na bencinu zato tega ne rabiš
kodno varovan vžig motorja - se vsedeš v avto in morš kodo napisat, taka james bond fora, preseravanje pač, za bogate, dokler voziš samo živino in umazane stvari tega ne rabiš
tempomat / Adaptive Cruise Control / Distronic - tempomat je ena zadeva ki ti narekuje tempo. Recimo rečeš, da bi rad bil v eni uri iz MB v LJ in mu to poveš, pol pa ti skoz govori, dvigni tempo, upočasni tempo
potovalni računalnik - da ti med dolgimi vožnjami ni dolgčas, pa lahko malo na alter pogledaš, al pa kako igrco odigraš