Emisije CO2 so emisije CO2. Dizli so specifični zaradi emisij trdnih delcev. Največja pomanjkljivost je, da slednjega Slovenija ne ureja. Saje dizelskih motorjev pa so enormen problem za kakovost zraka.
Edina sreča je, da je slednje uredila EU z Euro 5 normativom in da slednji prihaja v veljavo letos septembra za vse nove avtomobilske modele na EU trgu, z januarjem 2011 pa za vse nove prodane avtomobile ne glede na leto proizvodnje, oz. prihoda na trg.
Torej poleg samih emisij CO2 bi bilo treba vrednotiti tudi škodo povzročeno z ostalimi ne CO2 emisijami. Nova obdavčitev sicer bolj kaznuje dizle, kot bencinarje, kar je prav. Kar pa ni prav, da enači vse dizle enako. Dizelski motorji brez DPF filtra bi namreč morali biti še bolj obdavčeni.
Spet se kaže logika, da na papirju so vsi za ekologijo, ko je treba stimulirat, recimo k temu, da si folk kupuje dizle z DPF filtri, pa ne.