Počas mam pol kufr S!imobila

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
>> ..., naložili so mi da so zamenjali zvočnik in da dela, po 4 dneh uporabe je spet začel hreščat, mobitel sem v parih dneh prodal.

In ti, kot postena stranka, si gotovo kupcu telefona to vse povedal in mu zato dal telefon ceneje ane?
hysterical-1.gif


Mal heca...
grin1.gif
...

Zanimivo, kako imajo eni stalno probleme s tem... eni pa nikoli...
grims-1.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.470
6.973
113
Ja, to je podn, kar se dogaja na S!, ampak on je pa dobr nekoga nategnil
crazy1.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Če se ti pokvari, tudi če se ti ne ga lahko v osmih dneh zamenjaš!
Lahko zahtevaš nadomestnega identičnega!
Stvarno napako lahko uveljevljaš 6 mesecev.

Pokliči koga ki dela na tržnem inšpektoratu, pa ti bo povedal.
Verjamem človeku, kateri tam dela in mi ne prodaja bučk.

LP
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.470
6.973
113
Preberi si zakon, pa povej če boš kje to našel. Še nekaj let nazaj je to bilo notri, zdaj pa ni več. Tudi kar se tiče nadomestnega piše v zakonu tako, kot sem zgoraj omenila. Lahko pokličeš kogarkoli, v zakonu piše, kar piše in to velja.

Edino kar te lahko reši, je da greš k zastopniku in upaš, da tudi on tega ne ve (namreč, da 8 dneh ni več v zakonu) pa zraven navržeš še, da si tržno inšpekcijo vprašal, pa ti bodo zamenjali. Seveda, če ti verjamejo je eno, če pa samo nočejo inšpekcije, je pa drugo, ampak zna pa delovati.
 
Nazadnje urejeno:

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
še 1x. stvarna napaka je 3 dni.
8 dni ne obstaja(v nasprotnem primeru mi povej-kupiš ferrarija za 200k+€, pa ti ni všeč... Mislš, da ti ga dobo rade volje vzeli nazaj ter vrnili denar? Me zanima, ja...).
8 dni velja samo za top-shop in internetne trgovine
wink-1.gif
.

Pa vrjemi, da bodo operaterji bolj seznanjeni s tem, kot pa stranke. Če ti pa rata najdt ta zakon, da je še v veljavi, pa povej. Bom od zdj naprej vsake 7 dni zamenjal telefon+ vzel kredit za avto, ter vsake 5-6 dni menjal avtomobile xy let...

Sanja svinja kukuruz....
evil.gif


(p.s. ni mišljeno kot podjebavanje
wink-1.gif
)
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.470
6.973
113
Da vrneš neuporabljen, nepoškodovan izdelek v originalni embalaži, torej ti ni všeč, ne pa ker bi se ti pokvaril v 15 dneh.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik halo pravi:
Če se ti pokvari, tudi če se ti ne ga lahko v osmih dneh zamenjaš!
Lahko zahtevaš nadomestnega identičnega!
Stvarno napako lahko uveljevljaš 6 mesecev.

Pokliči koga ki dela na tržnem inšpektoratu, pa ti bo povedal.
Verjamem človeku, kateri tam dela in mi ne prodaja bučk.

LP

stvarno napako lahko ugotovijo na srvisu ne na tržnem inšpektoratu,... in če servis ne ugotovi stvarne napake je le dobra volja prodajalca ali telefon menja ali ne.

verjetno pa je ob posredovanju tržne inšpekcije več volje če ne zaradi drugega zaredi dobrih odnosov z njimi
evil.gif


b
 

iLukeBerry

Pripravnik
3. jul 2008
60
0
6
Če se ti telefon pokvari pa, da je v garanciji bi avtomatsko mogl dat NOVGA brez vprašanja. Tko majo v ZDA poštiman. Berem forum od BB in če se tam kaj pokvari nesejo k svojemu operaterju in jim dajo novega, če je telefon pod garancijo, ne pa kle dajo na servis čakaš 44dni, nazaj dobiš telefon in neveš kolk cajta bo še dobro delov. Sej pravm vseeno, če bi kar brez garancije prodajal telefone itak od te garancije nimaš skor nič samo sranje. Glede na to kolk so naši servisi ala Teleray & co profesionalni.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
operater kupi telefon od uvoznika/proizvajalca in ga plača, nato ta isti telefon subvencionira in ga proda končni stranki.
ker je proizvajalec uporabil slabše materiale je nato operater kriv da telefon ne dela.
V vsakem si. shopu in pri dealerju lahko oddaš telefon. le te se po hitri pošti pošljejo na servis kjer jih xy dni popravljajo ali "popravljajo" in nato aparat vrnejo stranki. za št. dni ko je telefon na servisu je spet kriv operater.
fantje in dekleta,...
okrivite raje proizvajalca in ali serviserja in ne le operaterja, ki vam ponuja subvencionirane telefone za daljšo ali krajšo vezavo v kateri upa da bo subvenciojo dobil povrnjeno.

l.p. b
 

grobo

Pripravnik
23. jul 2007
893
0
16
Joj kolk neumnosti v enem postu in to na temo, o kateri se "prerekamo" vsaka dva meseca. Iz glave je pa takole (lahko, da sem kakšno malenkost pomešal, v grobem pa drži):
8 dni - uradno ne obstaja (in ni obstajal), mislim pa, da oba naša največja operaterja nekako prakticirata to po sistemu dobrega odnosa s stranko
15 dni - vrnitev robe (nepoškodovane) pri prodaji prek pošte/interneta/kjer ne moreš prej preizkusiti zadeve (tukaj ni potrebna nobena napaka)
garancija - najmanj 1 leto. Uveljavljaš jo lahko pri prodajalcu ali zastopniku
"Tole je še na temo nadomestnega telefona:
1. ZVPot določa, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka (§ 20/2 ZVPot). V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve (§ 20/3 ZVPot). Seveda v primeru, da podjetje da nadomestni izdelek velja, da tega daje do konca reklamacijskega postopka, ne le za določeno obdobje.

2. Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom (§ 20/1 ZVPot). Šele po preteku zakonskega 45 dnevnega roka za popravilo, ste upravičeni zahtevati drug, enak, brezhiben izdelek.

3. Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari (§ 483/1 OZ). Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari (§ 483/2 OZ). Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del (§ 483/3 OZ). V kolikor bo vaš izdelek popravljen v roku 45 dni, se garancijski rok podaljša za to obdobje. Opozarjamo vas tudi da zahtevate specifikacijo popravil, saj bo za zamenjane dele tekel nov garancijski rok. "

stvarna napaka -
37. clen
Prodajalec mora potrošniku izrociti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne
in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. ce stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. ce stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. ce stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molce dogovorjene oziroma
predpisane;
4. ce je prodajalec izrocil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ce je bil
vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na obicajno blago enake vrste in
ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalcevih izjav o znacilnostih blaga, ki jih je dal
prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami
na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo dolocbe zakona, ki ureja
obligacijska razmerja, ce ta zakon ne doloca drugace.
37.a. clen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, ce o napaki
obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natancneje opisati napako in prodajalcu
omogociti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoci osebno, o cemer mu prodajalec
mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa
zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b. clen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko
mineta dve leti, odkar je bila stvar izrocena.
Ce je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne
odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto
dni, odkar je bila stvar izrocena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v casu izrocitve, ce se pojavi v roku šest
mesecev od izrocitve.
37.c. clen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca
zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del placanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne placani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev
škode, zlasti pa povracilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in
prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka
tega clena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o
stvarni napaki obvestil prodajalca.
37.c. clen
Z nobenim pogodbenim dolocilom ni mogoce omejiti ali izkljuciti prodajalceve
odgovornosti za stvarne napake, kot je dolocena s tem zakonom.
Pogodbeno dolocilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nicno.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.470
6.973
113
8 dni je obstajal
evil.gif


To vem, ker sem enkrat uveljavljala (kar nekaj vode je od takrat že preteklo) in takrat je še notri pisalo o teh 8 dneh. Moral pa je to biti eden izmed tistih členov kjer piše: Člen zbrisan ali nekja takega.
 
Nazadnje urejeno:

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
>> ..., naložili so mi da so zamenjali zvočnik in da dela, po 4 dneh uporabe je spet začel hreščat, mobitel sem v parih dneh prodal.

In ti, kot postena stranka, si gotovo kupcu telefona to vse povedal in mu zato dal telefon ceneje ane?
hysterical-1.gif


Mal heca...
grin1.gif
...

Zanimivo, kako imajo eni stalno probleme s tem... eni pa nikoli...
grims-1.gif


Kupec je vedel, da je bil telefon na popravilu in da je bila uporabljena garancija, saj sem jo imel poštempljano kdaj je bila uveljavljena, tako da je stranka vse vedel in videl. Vsak sklepa če dobiš telefon iz popravila, da bo stvar delala, tako sem jaz sklepal tako je moj kupec sklepal, če se mu zdi da telefon hrešči lahko uporabi garancijo, tako da tukaj sploh ni problem.

Verjemi, da ti telefona ne popravijo đabe če si ti sam stvari zašuštral s svojim nalaganjem nepotrebnih stvari nanj
 

erazem12

Pripravnik
15. feb 2008
167
0
16
nobenga pregleda nad stroški....morm res vsacga prej vprašat kero omrežje ima, in se potem odločit da ga kličem ali ne??? pol kolegov, ki so meli simobil ima zdej tušmobil očitno, zato mam (pr ORTO SMART + opcijo mobilni) pa položnico 52€!!! no way,...tega se ne grem več, zatelfoniral bi pa max 25 € pr tušu, pa sem mislil ok, pa ma Vodafone boljši roaming itd....
aa, nič več.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Žal si zamešal temo. Tukaj se govori o popravilu aparata
smile-1.gif
. Lahko pa ti vseeno odgovorim. Ni ti potrebno nobenga spraševat, kam kličeš, ker obstaja storitev, ki si jo vklopiš in te obvešča pred vsakim klicem, če kličeš v tuje omrežje. Paketa orto smart po novem ni več, ker ga je nadomestil ORTO U NULO, ki je dosti boljš in kjer za ceno 10eur naročnine dosti dobiš. Cenik pa si lahko ogledaš na njihovi spletni strani.
 
Nazadnje urejeno:

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
zvočnik ponavadi začne hreščat, če se nahajaš kje, kjer je dosti Fe prahu in opilkov. pa ponavadi se ne čisti ampak kr menja, ker ni nek strošek to. tak da bo verjetno zarad tvoje krivde ta napaka.
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Citat:
Uporabnik Karakala pravi:
za vse :

se vidi, da ste javi pravniki. zakon je treba znat brat.ne more kar tako vsak laik razlagat zakona, kak mu paše.

Samo DZRS ima v tej državi pravico do avtentične razlage zakonodaje, ne pa pravniki.