Počas mam pol kufr S!imobila

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Ja počas mam poln kufr simobila.
Predvsem zadnje čase ker se mi telefon skoz neki kvari.
Sej niso oni krivi da se; ampak tisti njihov odnos potem.
Nekam sem založu kodo od Si asistenta.
Pa me zanima kako si zračunam pogodbeno kazen.

UGODNOST ki so mi jo dali (razlika v telefonu) se množi s 365 in deli s 730
Tako mi je rekla na 080.
Če sem vezan več kot eno leto moram množit z več kot 365 oziroma odštejem potekle mesece od 24 ali kako je to

Npr.
200 (eur ugodnosti) x 365 = 73000 (deljeno) 730 = 100 eur?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
razumem da se kvari telefon in da te jezi a bolj me zanima drugi del,... odnos potem,...

kje, kaj je bilo,...

borovnica
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Da se pokvari prej kot v 10 dneh je žalost.
V 8h dneh bi moral dobit novega, pa ga niso imeli (ga ni nikjer za dobiti)
So turili vse kr na servis!?....Na servis!
Nadomestnega NOBENGA, čeprav bi lahko zahteval identičnega.
Vso pravico imam zahtevati identičnega.
Pa menda oni tega ne ''prakticirajo''. Vem, da ne (bi pa po zakonu morali)
Pogovarjal sem se s človekom ki je tržni inšpektor, in je rekel, da bi lahko ustrajal pri identičnem telefonu.

Prevzamem telefon dan pred dopustom.
In rečem, upam, da bo delal
rolleyes-1.gif

Pa mi reče prodajalka; Vzemte za vsak slučaj tud starega s sabo (pa tak sarkastičen nasmeh)
stupid-1.gif

Telefon delal en dan.
Pridem na hrvaško stran, hočem nardit fotko NE DELA!
Ga pustim tam, čez dva dni opet dela................pa spet ne dela
''prišlo je do neznane napake, ugasnite aparat in ga ponovno prižgite''...............to je javljalo.
Fotoaparat, kamera sploh ni delala.

Zdej kar na lepem dela, pa na vsake tolko ''pride do neznane napake''
Grem na Simobil povem, ga prodajalka vzame in reče, da ni za na servis, ker dela!!!
Da naj ga prinesem, ko bo spet nehal
bonk.gif
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.547
297
83
Citat:
Uporabnik halo pravi:
Ja počas mam poln kufr simobila.
Predvsem zadnje čase ker se mi telefon skoz neki kvari.
Sej niso oni krivi da se; ampak tisti njihov odnos potem.
Nekam sem založu kodo od Si asistenta.
Pa me zanima kako si zračunam pogodbeno kazen.

UGODNOST ki so mi jo dali (razlika v telefonu) se množi s 365 in deli s 730
Tako mi je rekla na 080.
Če sem vezan več kot eno leto moram množit z več kot 365 oziroma odštejem potekle mesece od 24 ali kako je to

Npr. 200 (eur ugodnosti) x 365 = 73000 (deljeno) 730 = 100 eur?




lih obratno..
če je 200 ugodnost ki si jo dobil gre tako
200€ deljeno 730 krat preostalo dni do isteka aneksa...
wink-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
edini problem tukaj si ti, ker ne vztrajaš pri svojih pravicah ampak se pustiš da se te na hitro rešijo
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Za vse stvari sem jest naknadno zvedel da bi lahko ''koristil''

Ne da se mi ukvarjat z ljudmi kot so zaposleni v S! centrih, ker so tam samo za ''cilj teme, da prođe vreme''
Niso vsi za v en koš, da je jasno!
Ampak kar sem zahteval ''se ne da'', ''ne vemo pridite ko kaj zvemo''.
Jest pa s pokvarjenim GSM telefonom......
rolleyes-1.gif


Še eno vprašanje če preko asistenta spremenim paket.
Mi aneks ponovno štarta za 24 mesecev ali velja aneks od nakupa GSM aparata?
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Si za hec vsaj sam na svojo pest poizkusil na novo naloziti software?

Namrec rado se zgodi, da das fon na servis, cakas ko mutavi in na koncu ugotovis, da so samo na novo nalozili SW..
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Simobil enostavno ni uporaben, ker ima zanič omrežje. In to sredi Ljubljane. Pri nas v firmi ima mobitel poln signal, simobil nekje 3 črtice in skozi prekinja, velikokrat pa celo nisi dosegljiv. Smo globalna firma, ki sicer uporablja Vodafone, mi pa ostajamo na Mobitelu, kar ostalim ni bilo všeč. Pa so se prišli prepričat in ugotovili da imamo prav.
 

ArmanI

Pripravnik
27. okt 2007
608
0
16
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Simobil enostavno ni uporaben, ker ima zanič omrežje. In to sredi Ljubljane. Pri nas v firmi ima mobitel poln signal, simobil nekje 3 črtice in skozi prekinja, velikokrat pa celo nisi dosegljiv. Smo globalna firma, ki sicer uporablja Vodafone, mi pa ostajamo na Mobitelu, kar ostalim ni bilo všeč. Pa so se prišli prepričat in ugotovili da imamo prav.

Kera je ta firma? Kje se nahajate?
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Govorim o call centru.

V Mercator centru NG itak ena bejba nima pojma.
bonk.gif

V Kopru...pa raj ne zgubljam besed. Nekatere s šefom vred jih je ena sama zguba.
Sej ne maram, da me kdo vika; Ampak tisti se je tko obnašal kot bi skupi krave pasla.
Višek od ''profesionalnosti''
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
vse kar lahko rečem je da bom opozoril,....
mi je pa žal da se je kot vidim odnos poslabšal,...

b
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
To da ti ne deluje aparat si ze enkrat pisal, upam da ti ga na servisu cim prej zrihtajo.

Kar se tice pogodbene kazni ti jo lahko povejo v bilokaterem cenru, lahko pa prosis za novo brezplacno geslo in ga takoj dobis.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Simobil enostavno ni uporaben, ker ima zanič omrežje. In to sredi Ljubljane. Pri nas v firmi ima mobitel poln signal, simobil nekje 3 črtice in skozi prekinja, velikokrat pa celo nisi dosegljiv. Smo globalna firma, ki sicer uporablja Vodafone, mi pa ostajamo na Mobitelu, kar ostalim ni bilo všeč. Pa so se prišli prepričat in ugotovili da imamo prav.

Za to lahko recem, da so buce. Meni nekje skos kaze 3crtice pa se normalno pigovarjam. Dobr ste nategnli zapislene
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
citiraj kje piše da moraš v 8ih dneh dobiti novega. pa to da morajo dat nadomestnega.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.469
6.973
113
Tega z 8 dnevi ni več. Sigurno vsakogar razburi, če kupi nekaj novega pa čez nekaj dni ne dela. Najraje bi se razpočil. V dotičnem primeru ti ne pomaga, da se pizduliraš tu na forumu, niti ne na S!, ker kot zgolj prodajalec nima kaj razpravljati, a je pokvarjeno ali ni, ampak greš direktno k zastopniku/uradnemu serviserju. Ni nujno, da boš tam kaj dosegel, je pa možnost vsekakor največja. Samo na tem forumu je bilo že parkrat povedano (da ne govorimo, da je ves net poln tega, najbolje je pa seveda vsaj enkrat prebrati kar zakon sam), kaj dela prodajalec in kaj zastopnik, pa se nobenemu ne da prebrati.


Kar se nadomestnega izdelka tiče - lahko ti ga dajo, če ne pa morajo poravnati škodo, ki si jo utrpel, ker izdelka nisi mogel uporabljati. Zdaj kaka je škoda pri zasebnem mobilnem telefonu....

Edino, kar bi me pa s tira vrglo je pa to, da mi prodajalka na S! ne bi hotela poslati telefona na servis. Kot že zgoraj napisano, nima ona kaj govoriti, a dela a ne dela.
 
Nazadnje urejeno:

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Se strinjam kar se trenutno dogaja je res podn, pa ne sam na simobilu. Prejšni teden sem imel zelo slabe izkušnje z potovalno agencijo Collegium, tako kot ste napisali prodajalci se obnašajo, kot da oni nam delajo uslugo, ker nam prodajajo določeno storitev, pa vsi vemo da je kupec kralj in da mu je treba iz vseh lukenj v rit lest.
Jaz sem kupil pri tušu N95 8gb, pa je zvočnik hreščal ko sem pač govoril po telefonu, nesel sem ga na servis, čakal cca 40 dni (po 45 dneh čakanja so ti dolžni dati novega), naložili so mi da so zamenjali zvočnik in da dela, po 4 dneh uporabe je spet začel hreščat, mobitel sem v parih dneh prodal.