Predlagam, da podamo predlog za spremembo zakona o dnevnih lučeh , ZAKAJ ?
Zato, ker obstajajo in to mnogo NEUMNIH avtomobilov , eden izmed njih je KIA SORENTO in ja jih je še zelo veliko, ki za dnevne luči uporabljajo izključno spredaj malo led diod, zadaj pa nič in kar je bistveno, to, da svetijo luči samo spredaj me ne moti, moti pa me, da ta neumna vozila nimajo vgrajenega senzorja za svetlobo in zato, ko tak voznik zapelje v tunel ne prižgejo pravih luči, in s tem tudi zadnjih luči, da ne omenjam, da osebki teh vozil tega sploh ne vedo , saj jim spredaj vsaj nekaj malega sveti in če niso v popolni temi navadno tega ne opazijo
Torej včeraj sem ob 19.30 h na ljubljanski obvoznici naletel na tak avto, ki zadaj ni bil popolnoma nič razsvetljen bilo je še malo megle in ja šlo je za milimetre, da ga nisem nasadil, ker navadno vozim malo čez omejitev. Verjetno si je lastnik take Kie po mojem manevru mislil, lej ga NORCA in mislil mene
Torej okoli dnevnih luči, bi predlagal, da bi bilo takole :
V primeru, da vozilo ima merilnik svetlobe in zna samo prižigati luči, ko zapelje v tunel, potem bi sam dopustil, da ima za dnevne luči samo prednje luči, v primeru, da tega nima bi bilo po mojem obvezno, da za dnevne luči svetijo vsaj še zadnje glavne luči za označevanje pozicije vozila, ni pa potrebno, da sveti še razsvetljava tablice ..... v nobenem primeru, pa naj ne bi gorela pri dnevnih lučeh notranja razsvetljava instrumentalne plošče, kar nekje sveti tudi z dnevnimi lučmi in tako še bolj zmede voznika, ki ne pomisli, da vozi brez luči .
Možno pa bi tudi bilo, da bi bile tudi zadnje luči za pozicijo obvezne v vsakem primeru tudi pri dnevnih lučeh.
Kaj menite ??? Tole sem napisal res, ker je ravno zaradi napačne uporabe dnevnih luči po noči skoraj prišlo do naleta z moje strani na tako neosvetljeno vozilo.
Pobud za razne varnostne pripomočke v vozilih je malo morje , vseeno so pa redka vozila ( npr BMW že vsaj 10 let) , ki imajo vgrajene opozorilnike za pregorjene luči. Tega Citroeni in mnogi drugi sploh ne poznajo, Policija pa tudi ne ustavlja takih voznikov , kot včasih ... torej bi lahko bila dodatna pobuda o obvezni vgradnji takega sistema vsaj za vse pomembne luči v vozilu.
Zato, ker obstajajo in to mnogo NEUMNIH avtomobilov , eden izmed njih je KIA SORENTO in ja jih je še zelo veliko, ki za dnevne luči uporabljajo izključno spredaj malo led diod, zadaj pa nič in kar je bistveno, to, da svetijo luči samo spredaj me ne moti, moti pa me, da ta neumna vozila nimajo vgrajenega senzorja za svetlobo in zato, ko tak voznik zapelje v tunel ne prižgejo pravih luči, in s tem tudi zadnjih luči, da ne omenjam, da osebki teh vozil tega sploh ne vedo , saj jim spredaj vsaj nekaj malega sveti in če niso v popolni temi navadno tega ne opazijo
Torej včeraj sem ob 19.30 h na ljubljanski obvoznici naletel na tak avto, ki zadaj ni bil popolnoma nič razsvetljen bilo je še malo megle in ja šlo je za milimetre, da ga nisem nasadil, ker navadno vozim malo čez omejitev. Verjetno si je lastnik take Kie po mojem manevru mislil, lej ga NORCA in mislil mene
Torej okoli dnevnih luči, bi predlagal, da bi bilo takole :
V primeru, da vozilo ima merilnik svetlobe in zna samo prižigati luči, ko zapelje v tunel, potem bi sam dopustil, da ima za dnevne luči samo prednje luči, v primeru, da tega nima bi bilo po mojem obvezno, da za dnevne luči svetijo vsaj še zadnje glavne luči za označevanje pozicije vozila, ni pa potrebno, da sveti še razsvetljava tablice ..... v nobenem primeru, pa naj ne bi gorela pri dnevnih lučeh notranja razsvetljava instrumentalne plošče, kar nekje sveti tudi z dnevnimi lučmi in tako še bolj zmede voznika, ki ne pomisli, da vozi brez luči .
Možno pa bi tudi bilo, da bi bile tudi zadnje luči za pozicijo obvezne v vsakem primeru tudi pri dnevnih lučeh.
Kaj menite ??? Tole sem napisal res, ker je ravno zaradi napačne uporabe dnevnih luči po noči skoraj prišlo do naleta z moje strani na tako neosvetljeno vozilo.
Pobud za razne varnostne pripomočke v vozilih je malo morje , vseeno so pa redka vozila ( npr BMW že vsaj 10 let) , ki imajo vgrajene opozorilnike za pregorjene luči. Tega Citroeni in mnogi drugi sploh ne poznajo, Policija pa tudi ne ustavlja takih voznikov , kot včasih ... torej bi lahko bila dodatna pobuda o obvezni vgradnji takega sistema vsaj za vse pomembne luči v vozilu.