Plačilo pregleda strehe - najemnik/najemodajalec?

guardy

Guru
3. avg 2007
8.517
1.109
113
Obišči stran
Nimam najemnikov, imam samo kredit
grin1.gif


Ampak nekako mi je jasno, kaj bi plačal, pa kaj ne
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.030
11.152
113
hm pišem za novogradnjo:

cca 200 m2 strehe te pride en teden dela v rangu med 8 do 10 kilo (novo) - 4 do 5 kilo material ostalo pa delo. To bi moralo zadostovat.
 

grezilo

Fizikalc
13. avg 2009
246
28
28
mirko, kaj je zate streha?
- Samo kritina? (samo zamenjat ali dodati novo)
- Kritina + letve+kontra letve+sekundarna kritina? (morda še izravnava ukrivlejnih šperovcev)
- Kritina + letve+kontaletve+sekundarna kritina? deskanje + špirovci
Kaj ti zajema tvoja ponudba za tobnovo?
LP
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Citat:
Uporabnik majaron pravi:
7. člen

(obratovalni stroški)

Obratovalni stroški po tem pravilniku so stroški v zvezi z dobavami in storitvami, potrebnimi za zagotovitev pogojev za bivanje v stanovanju (individualni obratovalni stroški) in v stavbi kot celoti (skupni obratovalni stroški).

Vsakokratni uporabnik stanovanja plačuje obratovalne stroške. Obratovalni stroški obsegajo zlasti plačila za storitve, navedene v prilogi št. 4, ki je sestavni del tega pravilnika.

OBRATOVALNI STROŠKI
1. Stroški za ogrevanje, porabljeno elektriko in vodo, odvoz smeti, kanališčino
ter čiščenje skupnih prostorov in pripadajočega zemljišča, s potrebnim
materialom in orodjem.
2. Vsi stroški lokalnega ogrevanja, v kolikor niso zajeti v prejšnji točki
(lastna kotlovnica), ki zajemajo stroške energenta, kurjača in čiščenja
kurilnih naprav in druge materialne stroške.
3. Čiščenje zračnikov in dimnikov ter pregledovanje le– teh.
4. Strošek za plačilo hišnika in snažilke ter nabava čistil.
5. Redni (mesečni) kontrolni pregledi toplotne postaje in kotlovnice.
6. Redni (mesečni) kontrolni pregledi etažne centralne kurjave.
7. Redni (mesečni) kontrolni pregledi dvigal.
8. Čiščenje lončenih, oljnih in drugih peči ter štedilnikov.
9. Čiščenje snega in ledu po veljavnem odloku o zimski službi, (razen na strehi,
strešnih vencih in napuščih, kar je strošek lastnika).
10. Zamenjava svetil, žarnic, stikal, tipk in varovalk v skupnih prostorih stavbe.
11. Popravila ključavnic, samozapiral, okovja oken in vrat in zamenjava razbitih
stekel v osebnih in tovornih dvigalih, vhodnih vratih in oknih v skupnih
prostorih stavbe, v kolikor je povzročitelj škode neznan.
12. Stroški sanitarnih pregledov, dezinfekcije in deratizacije.
13. Pleskanje oziroma ustrezna površinska zaščita vgrajene opreme, manjših
mizarskih del in oljnih površin v kuhinji, sanitarijah in predsobah.
14. Popravilo poškodovanih lesenih izdelkov in vgrajenih omar ter po potrebi
zamenjava tečajev, kljuk, ključavnic in ostalega okovja na teh izdelkih.
15. Popravilo in zamenjava lahkih senčil in žaluzij (platnenih, plastičnih,
metalnih ipd.) na oknih in vratih stanovanja.
16. Redni pregledi, čiščenje in servisiranje električnih in plinskih naprav,
bojlerjev, štedilnikov, kuhinjskih nap in drugih naprav.
17. Čiščenje, odmašitve in vzdrževanje iztočnih pip, baterij, umivalnikov,
pomivalnih korit, kopalnih kadi, prh, pomivalnikov, talnih sifonov,
straniščnih školjk, sedežnih WC desk in izplakovalnih kotličkov.
18. Čiščenje in odmašitve straniščnih školjk, pomivalnih korit, kadi in prh,
pomivalnikov in pripadajočih sifonov.
19. Čiščenje vertikalne in horizontalne kanalizacije z priključkom na javno
kanalizacijo ali septično jamo.
20. Praznjenje septičnih jam, kjer ni javne kanalizacije in lovilcev peska ter
odpadnih olj.
21. Vzdrževanje vseh priključkov na skupne instalacije stavbe, kot so dotoki in
odtoki vode, elekrične, plinske, dimovodne, prezračevalne, ogrevalne,
klimatske, radijske, televizijske, telefonske, računalniške, požarnovarnostne
in druge instalacije (v kolikor ti stroški niso že zajeti v ceni storitve s
strani dobavitelja).
22. Kemična priprava vode (menjava vodofosa).
23. Čiščenje dostopnih poti, parkirnih prostorov, zelenih površin (košnja 3–5
krat letno), živih mej in dreves (obrezovanje 1– krat letno), ograj,
peskovnikov, igral otroških igrišč ter drugih naprav, ki spadajo k posamezni
stanovanjski stavbi oziroma skupini stavb.
24. Vsa popravila, ki so potrebna zaradi povzročenih poškodb s strani uporabnika.
25. Čiščenje jaškov za smeti.


Torej če je šlo zgolj za redni pregled strehe za moje pojme pade v kategorijo obratovalnih stroškov, ki jih krije najemnik. Če je šlo za popravilo je lahko druga zgodba.

Vir: http://www.uradni-list.si/1/content?id=47506

467716-post_slo.gif



Hvala, da si zaprl usta nekaterim zagovornikom slogana "vse naj plača najemodajalec - lastnik". Si bom shranil link, nisem vedel, da obstaja kaj takega v uradnem listu.

Redno vzdrževanje gre na račun najemnika, popravila/obnova pa na račun lastnika (v tem primeru strehe bi šlo iz rezervnega sklada v katerega pa lastniki tako ali tako vplačujemo).

piše ZLASTI, kar pomeni, da pride tudi še kaj izven tega seznama.
 

Oakey

Majstr
3. feb 2016
908
555
93
Kdo pa krije popravilo okvare (servis) bele tehnike do katere pride z redno uporabo?

Torej popravilo hladilnika, pečice, pralnega in pomivalnega stroja, klime...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Pri meni po pameti. Če je najemnik not dalj časa (več let) potem on, če pa glih pride pa jaz.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.643
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Utrgan pant na vratih pečice (spada tudi v "belo tehniko") in crknjen grelec v taisti pečici?

Kaj je prvo in drugo? Ali je oboje "investicijsko"?

Kaj če je bela tehnika dana "free of charge" v uporabo?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Oakey pravi:
Kdo pa krije popravilo okvare (servis) bele tehnike do katere pride z redno uporabo?

Torej popravilo hladilnika, pečice, pralnega in pomivalnega stroja, klime...

Načeloma tisti, ki hoče imeti kaj na hladnem, si kaj oprati, umiti posodo, se ohladiti itd.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.325
7.357
113
Ksz
To krije najemodajalec. Se zlasti ce je najemnik not dalj casa. Logika je v tem, da imas not ocitno resnega najemnika ki je ze dolgo not in ti je cilj da bi not tudi ostal. Ce ti ni do takega vzdrzevanja opreme potem pa stanovanje oddaj brez nje. Zlomljen pant je pa verjetno posledica napacne oz neskrbne uporabe. To bi jaz zamenjal in stroske menjave obracunal pri naslednji najemnini. Lahko pa sam poskrbi za menjavo.