ksz
če greš h peku in kupiš 100 kil kruha, ti bo dal še popust, saj je zainteresiran, da ti proda čim več in zasluži. za razliko od države, ki bi morala biti zainteresirana, da vozniki storijo čim manj prekrškov, in iskati načine, kako to doseči (pustimo zdaj sintiča in njegova razmišljanja o bajnih zaslužkih države na račun prometnih prekrškov). torej nehajte z bedastimi primerjavami kupovanja kruha, hotelskih storitev in ostalega s plačevanjem prometnih kazni.
ravno tako mi je smešno, kako nekateri jamrate o (ne)enakosti pred zakonom. strogo gledano, že zdaj različni ljudje dobijo različne kazni za prekrške ali kazniva dejanja. pa je vse po zakonu. banalni primer: Janez bo za vožnjo po 70 naselju dobil 300 evrov in 3 točke, Lojze pa bo za identičen prekršek poleg navedenaga še ob vozniški izpit (ker je že od prej imel več kot 15 točk). skratka, pri izreku višine kazni se upoštevajo še okoliščine. zdaj, katere okoliščine, je pa stvar dogovora. lahko je to vrednost premoženja, letni prihodek, predhodna kaznovanost... osebno se najbolj nagibam k tretji opciji v obliki progresivnega naraščanja višine kazni, z nizko izhodiščno kaznijo. za normalne ljudi bi namreč zadostovalo, če bi jim policaj rekel "danes boste za ta prekršek plačali 50EUR, če boste v roku dveh let storili še kak prekršek, bo kazen 2× višja". za pacijente, ki pogosto delajo prekrške, se bo kazen pridno višala.
skratka, opcij je veliko, pohvalno pa je, da vlada razmišlja še kako drugače, ne samo o dvigovanju kazni.