Plačevanje kazni glede na dohodek...

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Kazen mora biti vzgojna, pravi star čebelji pregovor. Zato so pa bArabci uvedli tepežkanje, bičanje in sekanje rok. Boli enako reveža in bogataša.
Jaz bi za cestne nasilneže uvedel javno bičanje na mestnih trgih. Njihove žrtve imajo prednost pri prijavi za rablja.
Ne moremo imeti tak kot "zeleni", ti bo že 8888 razložil.
smile-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Glede relativizacije višine kazni - v filozofsko-sociološko diskurzu ima kazen dve temeljni funkciji: vzgoja tistega, ki je prekršek (kaznivo dejanje) naredil, da ga ne bo več in postavitev modela za vzor, da bodo ostali imeli strah pred kaznijo in se držali norm.
Mogoče v normalnih državah.
Pri nas so pa kazni v funkciji polnjenja državne ali mestne blagajne in posledično polnjenje privatnih žepov tistih, ki se napajajo od tam.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Najbolje je, ko te potem napiše, da daj link. Da mi je pri roki, ne bi nič več spraševal, garant.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Boljši "uravnalni" sistem bi bil, ne kazen na osnovi dohodka ampak kazen na osnovi vrednosti avta
evil.gif
Ubogi šoferji avtobusov in tovornjakarji.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Ne, ubog si ti... v glavi
stupid-1.gif
A nisi ravno prej napisal, da bi najvišje kazni dal tovornjakarjem in šoferjem avtobusov, ki vozijo najdražja vozila? Al kako si to mislil?
 

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
49
Murgle
Nisem.... avto je avto, tovornjak je tovornjak, avtobus pa je avtobus. Jaz sem napisal AVTO. Razumeš?
crazy1.gif


Šoferji tovornjakov in avtobusov pa so profesionalni šoferji, tako da bi se enostavno lahko razmejilo sistem kaznovanja. Je pa tudi res, da nekdo, ki mu vožnja pomeni vsakdanji kruh bi moral še posebej upoštevati omejitve in predpise.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Nisem.... avto je avto, tovornjak je tovornjak, avtobus pa je avtobus. Jaz sem napisal AVTO. Razumeš?
crazy1.gif


Šoferji tovornjakov in avtobusov pa so profesionalni šoferji, tako da bi se enostavno lahko razmejilo sistem kaznovanja. Je pa tudi res, da nekdo, ki mu vožnja pomeni vsakdanji kruh bi moral še posebej upoštevati omejitve in predpise.
Aha, potem praviš da bi morali imet svoj sistem kaznovanja še za tiste, ki vozijo služben avto, rent a car, ženin avto, sposojen avto.....Al kako bi kaznoval kururja s 500 eur plače, ki nekaj pelje z dragim direktorjevim avtom? po zvišani tarifi ali znižani?
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Nisem.... avto je avto, tovornjak je tovornjak, avtobus pa je avtobus. Jaz sem napisal AVTO. Razumeš?
crazy1.gif


Šoferji tovornjakov in avtobusov pa so profesionalni šoferji, tako da bi se enostavno lahko razmejilo sistem kaznovanja. Je pa tudi res, da nekdo, ki mu vožnja pomeni vsakdanji kruh bi moral še posebej upoštevati omejitve in predpise.
Aha, potem praviš da bi morali imet svoj sistem kaznovanja še za tiste, ki vozijo služben avto, rent a car, ženin avto, sposojen avto.....Al kako bi kaznoval kururja s 500 eur plače, ki nekaj pelje z dragim direktorjevim avtom? po zvišani tarifi ali znižani?

kolko kurirjev si videl v npr s 65 amg?
bonk.gif

Zakoni so da se jih spoštuje in če je omejitev skozi vas 50 kmh ne vidim razloga zakaj bi mimo vozili npr 90 neglede na to ali sedijo v rentacar vozilu, službenem vozilu ( vstavi po želji)
ti pa si
stupid-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Nisem.... avto je avto, tovornjak je tovornjak, avtobus pa je avtobus. Jaz sem napisal AVTO. Razumeš?
crazy1.gif


Šoferji tovornjakov in avtobusov pa so profesionalni šoferji, tako da bi se enostavno lahko razmejilo sistem kaznovanja. Je pa tudi res, da nekdo, ki mu vožnja pomeni vsakdanji kruh bi moral še posebej upoštevati omejitve in predpise.
Aha, potem praviš da bi morali imet svoj sistem kaznovanja še za tiste, ki vozijo služben avto, rent a car, ženin avto, sposojen avto.....Al kako bi kaznoval kururja s 500 eur plače, ki nekaj pelje z dragim direktorjevim avtom? po zvišani tarifi ali znižani?

kolko kurirjev si videl v npr s 65 amg?
bonk.gif

Zakoni so da se jih spoštuje in če je omejitev skozi vas 50 kmh ne vidim razloga zakaj bi mimo vozili npr 90 neglede na to ali sedijo v rentacar vozilu, službenem vozilu ( vstavi po želji)
ti pa si
stupid-1.gif
v bivši firmi se je kurir dostikrat peljal z direktorjevim avtom.

Jest pa ne vidim razloga, da bi vozniki za enak prekršek in enako ogrožanje plačevali različne kazni. Pa naj bo to na osnovi vrednosti avta, dohodkov ali premoženja.

Ampak zanimivo, da nihče od teh "pravičnežev" da bi bogati plačevali več, da bo vse enako bolelo ne zagovarja tudi stališča, da bi bogati v zaporu sedeli manj, saj jim zapor naredi bistveno večjo škodo kot brezposelnemu. torej v vprimeru nesreče kot Mačkova, da bi direktor sedel 2 leti, brezposelen pa 12 let.

Ali pa da v zakon vnesejo določilo, da je za umor revežu zagroženih max 30 let, bogatemu pa max 10 let.
Sama foušarija jih je, pa bi radi kaznovali tiste, ki imajo boljši avto od njegovega.
So pa dražji avti praviloma bolj varni.
 

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
49
Murgle
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Nisem.... avto je avto, tovornjak je tovornjak, avtobus pa je avtobus. Jaz sem napisal AVTO. Razumeš?
crazy1.gif


Šoferji tovornjakov in avtobusov pa so profesionalni šoferji, tako da bi se enostavno lahko razmejilo sistem kaznovanja. Je pa tudi res, da nekdo, ki mu vožnja pomeni vsakdanji kruh bi moral še posebej upoštevati omejitve in predpise.
Aha, potem praviš da bi morali imet svoj sistem kaznovanja še za tiste, ki vozijo služben avto, rent a car, ženin avto, sposojen avto.....Al kako bi kaznoval kururja s 500 eur plače, ki nekaj pelje z dragim direktorjevim avtom? po zvišani tarifi ali znižani?

To ni možno, da si tak nor kot se delaš... sicer ti je Vaginko že lepo odgovoril...

Slovenci smo itak svetovno znani po tem, da na veliko posojamo vsem svoje avtomobile
smirk-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Mr_Orange pravi:
Nisem.... avto je avto, tovornjak je tovornjak, avtobus pa je avtobus. Jaz sem napisal AVTO. Razumeš?
crazy1.gif


Šoferji tovornjakov in avtobusov pa so profesionalni šoferji, tako da bi se enostavno lahko razmejilo sistem kaznovanja. Je pa tudi res, da nekdo, ki mu vožnja pomeni vsakdanji kruh bi moral še posebej upoštevati omejitve in predpise.
Aha, potem praviš da bi morali imet svoj sistem kaznovanja še za tiste, ki vozijo služben avto, rent a car, ženin avto, sposojen avto.....Al kako bi kaznoval kururja s 500 eur plače, ki nekaj pelje z dragim direktorjevim avtom? po zvišani tarifi ali znižani?

To ni možno, da si tak nor kot se delaš... sicer ti je Vaginko že lepo odgovoril...

Slovenci smo itak svetovno znani po tem, da na veliko posojamo vsem svoje avtomobile
smirk-1.gif
Vaginko ni prav nič odgovoril na temo, različnega plačevanja kazni glede na vrednost avta.

Ampak ker si že ti predlagal, različne kazni glede na vrednost avta, te pač sprašujem, koliko kaznovat avtobusarja, tovornjakarja, ali bi bila kazen različna če vozi pesek ali LCD-je, ker je vrednost vozila in tovora pač različna. kako tistega z rent-a carjem, poceni ali dragim službenim avtom, sposojenim avtom, ženinim avtom, ali od fotra..... In ja, poznam veliko voznikov, kjer v prometnem ni njihovo ime in tudi ti delajo prekrške.
Ampak ni panike, če sedaj že vidiš, da je ta tvoj predlog skrajno bedast, ni treba odgovorit.

Moje mnenje je pač za enak prekršek, enake kazni vsem. Ne moreš bit zdej kaznovan zato, da si kupil dražji in varnejši avto.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
ksz
če greš h peku in kupiš 100 kil kruha, ti bo dal še popust, saj je zainteresiran, da ti proda čim več in zasluži. za razliko od države, ki bi morala biti zainteresirana, da vozniki storijo čim manj prekrškov, in iskati načine, kako to doseči (pustimo zdaj sintiča in njegova razmišljanja o bajnih zaslužkih države na račun prometnih prekrškov). torej nehajte z bedastimi primerjavami kupovanja kruha, hotelskih storitev in ostalega s plačevanjem prometnih kazni.
ravno tako mi je smešno, kako nekateri jamrate o (ne)enakosti pred zakonom. strogo gledano, že zdaj različni ljudje dobijo različne kazni za prekrške ali kazniva dejanja. pa je vse po zakonu. banalni primer: Janez bo za vožnjo po 70 naselju dobil 300 evrov in 3 točke, Lojze pa bo za identičen prekršek poleg navedenaga še ob vozniški izpit (ker je že od prej imel več kot 15 točk). skratka, pri izreku višine kazni se upoštevajo še okoliščine. zdaj, katere okoliščine, je pa stvar dogovora. lahko je to vrednost premoženja, letni prihodek, predhodna kaznovanost... osebno se najbolj nagibam k tretji opciji v obliki progresivnega naraščanja višine kazni, z nizko izhodiščno kaznijo. za normalne ljudi bi namreč zadostovalo, če bi jim policaj rekel "danes boste za ta prekršek plačali 50EUR, če boste v roku dveh let storili še kak prekršek, bo kazen 2× višja". za pacijente, ki pogosto delajo prekrške, se bo kazen pridno višala.
skratka, opcij je veliko, pohvalno pa je, da vlada razmišlja še kako drugače, ne samo o dvigovanju kazni.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik sass pravi:
ksz
če greš h peku in kupiš 100 kil kruha, ti bo dal še popust, saj je zainteresiran, da ti proda čim več in zasluži. za razliko od države, ki bi morala biti zainteresirana, da vozniki storijo čim manj prekrškov, in iskati načine, kako to doseči (pustimo zdaj sintiča in njegova razmišljanja o bajnih zaslužkih države na račun prometnih prekrškov). torej nehajte z bedastimi primerjavami kupovanja kruha, hotelskih storitev in ostalega s plačevanjem prometnih kazni.
ravno tako mi je smešno, kako nekateri jamrate o (ne)enakosti pred zakonom. strogo gledano, že zdaj različni ljudje dobijo različne kazni za prekrške ali kazniva dejanja. pa je vse po zakonu. banalni primer: Janez bo za vožnjo po 70 naselju dobil 300 evrov in 3 točke, Lojze pa bo za identičen prekršek poleg navedenaga še ob vozniški izpit (ker je že od prej imel več kot 15 točk). skratka, pri izreku višine kazni se upoštevajo še okoliščine. zdaj, katere okoliščine, je pa stvar dogovora. lahko je to vrednost premoženja, letni prihodek, predhodna kaznovanost... osebno se najbolj nagibam k tretji opciji v obliki progresivnega naraščanja višine kazni, z nizko izhodiščno kaznijo. za normalne ljudi bi namreč zadostovalo, če bi jim policaj rekel "danes boste za ta prekršek plačali 50EUR, če boste v roku dveh let storili še kak prekršek, bo kazen 2× višja". za pacijente, ki pogosto delajo prekrške, se bo kazen pridno višala.
skratka, opcij je veliko, pohvalno pa je, da vlada razmišlja še kako drugače, ne samo o dvigovanju kazni.

Ali pa opcija, da se obvezno zavarovanje vsem, ki delajo prekrške podraži za tolikokrat, kolikokrat se napravi prekršek. S tem, da se mu večkratniki začnejo množit recimo po tretjem istem prekršku. Pač nevaren voznik. Kazni za prekrške pa ostanejo.

Ali pa možnost, da se vse skupaj pusti ohlapno vsak voznik pač ve pravila vožnje saj je hodil v šolo opravil izpite in dobil dovoljenje, ki dokazuje, da se je uspešno naučil, vse kar je potrebno za vožnjo. Torej nobene kazni za kršitelje zakonov.

AMPAK.

Če se zaradi kršenja predpisov zgodi prometna nesreča z poškodbami udeležencev, takrat pa ni omejitev kazni za povzročitelja. Od večkratnega povišanja zavarovanja, do plačevanja stroškov zdravljenja, doživljenjske prepovedi vožnje, zapora, skratka ni da ni kazni za povzročitelje prometne nesreče.

S tem bi lahko zmanjšali število prometnih policistov na minimum.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.098
9.744
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:Če se zaradi kršenja predpisov zgodi prometna nesreča z poškodbami udeležencev, takrat pa ni omejitev kazni za povzročitelja. Od večkratnega povišanja zavarovanja, do plačevanja stroškov zdravljenja, doživljenjske prepovedi vožnje, zapora, skratka ni da ni kazni za povzročitelje prometne nesreče.
Le glej, da ne boš ti kje spregledal znaka za omejitev hitrosti na 30 km/h in zbil starko, pa zaključil z življenjem, ker boš ekonomsko plačeval do konca življenja. Namreč to se vsakemu lahko zgodi.
Drugače pa je, če se ti to ''zgodi'' parkrat letno.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
.....skratka, opcij je veliko, pohvalno pa je, da vlada razmišlja še kako drugače, ne samo o dvigovanju kazni.
Vlada tudi sedaj razmišlja samo o dvigu kazni. Ampak tistim na socialni jih nekako težko še povečajo, pa so se domislili kazni povišat tistim, ki še kaj zaslužijo. Tem še lahko kaj vzamejo, revežem ne morejo, ker ni kje vzet. To je vsa filozofija tega predloga.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, kako je na Finskem (na Švedskem nimajo tega), od enega Finca:
Citat:
Well, well...

The Finnish system has been criticized heavily because it may lead to absurd situations.

The scale is twofold: Certain smaller crimes are handled by flat rate fines up to 150 EUR. Otherwise, the fines are proportional to the person's net income. There is no upper limit, and therefore even rather a minor incident may lead to a penalty being beyond any reasonable level. For example, one person got fines of 112,000 EUR because of driving 82 km/h at speed limit of 60 km/h. If the speed had been 80 km/h, only 115 EUR would have been payable.

One key problem is to define what is the net income. The system is based on salaried persons' income structure, but there are many people groups like physicians, entrepreneurs, farmers, investors, etc, whose income figures are not at all comparable. The poor guy happened to get his 112,000 EUR fine after selling his company, and having an income peak that year.

Another source for critics is that the system treats one-time accidental criminalists equally to those breaking the rules regularly. For a normal crime, the penalty scale is progressive, but for traffic crime, the maximum is always payable without any grace. There is something similar to the Flensburg point system in Germany: If you get fines three times a year or four times during two consecutive year, you will lose your driving license for a month. Every non-major offense is equal: not using the safety belt, overspeed of 30 km/h, or having tons of excessive load in the trailer.

The key driver of the system is collecting the money. About 80% of all the penalty money comes from the traffic crime. Increasing the traffic safety has no priority.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1523058
 

Kasius

Hugo Boss Opanæiæ
15. dec 2007
4.061
0
36
Pri tvoji
Že vidim, kako se bodo mutibariæi v benfah, uradno brezposelni, režali policistom, ko jim bodo pisali minimalne kazni.

In po kakšni tarifi bo kaznovan sin kakšnega privatnika, ko bo dirkal s fotrovim avtom, on pa brezposeln?
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.291
820
113
to tud jst ne razumem, zakaj tisti, ki iam več, mmora plačat več. sej mamo zato pike in ko jih dosežeš si brez izpita, kazni so pa neake skoz. nej pa pol nardijo tko kot za izgubljene dokumente. vsak naslednji nov je dražji, ne glede na socilani položaj.

lp