Hej!
Ker vidim, da v sosednji temi nekaj govorite o agenciji Kompas, me zanima sledeči primer...
Danes zjutraj sem opazil, da imajo na njihovi spletni strani za nek hotel na hrvaškem "error price" in ker je sistem omogočal rezervacijo in plačilo, sem to tudi storil - plačal ponudbo.
Sedaj so mi napisali, da so imeli tehnične težave in da cena ni bila pravilna in da če želim pravo ponudbo, naj jim javim... Kot da so tisto že plačano ponudbo skenslali...
Kaj naj sedaj napravim? Gre resnično za dobro ponudbo - nekje 90% ceneje ;-)
Imam pravico vztrajat pri plačani ponudbi? Če so imeli oni tehnične težave, to ni moja skrb, kajne?
Ker vidim, da v sosednji temi nekaj govorite o agenciji Kompas, me zanima sledeči primer...
Danes zjutraj sem opazil, da imajo na njihovi spletni strani za nek hotel na hrvaškem "error price" in ker je sistem omogočal rezervacijo in plačilo, sem to tudi storil - plačal ponudbo.
Sedaj so mi napisali, da so imeli tehnične težave in da cena ni bila pravilna in da če želim pravo ponudbo, naj jim javim... Kot da so tisto že plačano ponudbo skenslali...
Kaj naj sedaj napravim? Gre resnično za dobro ponudbo - nekje 90% ceneje ;-)
Imam pravico vztrajat pri plačani ponudbi? Če so imeli oni tehnične težave, to ni moja skrb, kajne?