Lastim si Peugeot-a 308 1.6 16V VTI (EP6 motor) letnik 2008 in 250000km. Prvi lastnik vsi servisi opravljeni redno. Zadnjih 14 dni imam težave z napačnimi vžigi (misfire) kot kaže.
Do napake pride po malo daljši vožnji ko je motor na delovni temperatur in v prostem teku oz nizkih obratih. Na zaslonu se izpiše Depollution system faulty in prižge se lučka za motor, diagnostika pokaže napako P1339 (včasih tudi P1340 in P1336). Ko pride do napake motor teče zelo nemirno saj kot kaže ECU prekine vbrizg v 3. clinder. Če motor ugasnem, počakam par sekund in nato ponovno vžgem, motor spet deluje po vseh 4 cilidnrih, Depollution system faulty in prižgana lučka za motor pa ostaneta. Pri hladnem štartu motorja ni zaznati nobenih težav.
Do sedaj smo preizkusili:
-zamenjava mest vžigalnih tuljav med cilindri
-zamenjava mest svečk med cilindri
-čiščenje in zamenjava mest injektorjev
Zamenjane so bile tudi vse 4 svečke in vse 4 tuljave, zamenjana sta bila tudi oba senzorja na odmičnih gred in senzor na ročični gredi, vendar napaka ostaja ista.
Opravljen je bil tudi kompresijski test, ki je pokazal normalno kompresijo na vseh 4 cilindrih.
Na tujih forumih berem da bi bila vzrok tudi visokotlačna črpalka za gorivo, vendar kot kaže jo ta motor nima (očitno samo motorji z turbino EP6DT).
Kode so bile prebrane z pomočjo Texa IDC5 in Wurth WoW, ne vem pa če bi bilo kaj drugače z Diagbox-om saj do njega nimam dostopa.
Hvaležen bom za vsak namig oz. pomoč pri reševanju.
Do napake pride po malo daljši vožnji ko je motor na delovni temperatur in v prostem teku oz nizkih obratih. Na zaslonu se izpiše Depollution system faulty in prižge se lučka za motor, diagnostika pokaže napako P1339 (včasih tudi P1340 in P1336). Ko pride do napake motor teče zelo nemirno saj kot kaže ECU prekine vbrizg v 3. clinder. Če motor ugasnem, počakam par sekund in nato ponovno vžgem, motor spet deluje po vseh 4 cilidnrih, Depollution system faulty in prižgana lučka za motor pa ostaneta. Pri hladnem štartu motorja ni zaznati nobenih težav.
Do sedaj smo preizkusili:
-zamenjava mest vžigalnih tuljav med cilindri
-zamenjava mest svečk med cilindri
-čiščenje in zamenjava mest injektorjev
Zamenjane so bile tudi vse 4 svečke in vse 4 tuljave, zamenjana sta bila tudi oba senzorja na odmičnih gred in senzor na ročični gredi, vendar napaka ostaja ista.
Opravljen je bil tudi kompresijski test, ki je pokazal normalno kompresijo na vseh 4 cilindrih.
Na tujih forumih berem da bi bila vzrok tudi visokotlačna črpalka za gorivo, vendar kot kaže jo ta motor nima (očitno samo motorji z turbino EP6DT).
Kode so bile prebrane z pomočjo Texa IDC5 in Wurth WoW, ne vem pa če bi bilo kaj drugače z Diagbox-om saj do njega nimam dostopa.
Hvaležen bom za vsak namig oz. pomoč pri reševanju.