Sem šla na Petrol štrom, na žalost.... Po 2 mesecih so me nategnili in porabo zaračunali 2x (sešteli dejansko in predvideno porabo). Reklamacijo so najprej zavrnili češ da račun štima. Ker znam seštevati in odštevati sem se ponovno pritožila, kar so menda posredovali naprej, od takrat naprej tišina....Prosila sem za kontakt neodvisne osebe za reševanje konfliktov, pa me ignorirajo.
Okradli so me le za ca 20.-eur, s takimi malenkostmi se velefirma Petrol pač ne ukvarja. Ob prvi priliki grem stran, pa še malo jih bom po medijih vlačila. Tako!
Spoštovani,
obračunavanje obračunske moči, omrežnin ter vseh prispevkov je za posameznega odjemalca pri vseh dobaviteljih električne energije enako. Torej, tisto obračunsko moč, ki ste jo imeli pri vašem prejšnjem dobavitelju, jo v takšni količini zaračunavamo tudi na Petrolu, medtem ko se omrežnine in prispevki obračunavajo glede na porabljeno količino energije za posamezno obračunsko obdobje. Glede na nastali položaj, ki ste ga opisali, predvidevamo, da smo s strani Sistemskega operaterja distribucijskega omrežja (SODO) najprej prejeli ocenjeno količino porabljene energije, nato pa smo z vaše strani prejeli še dejansko stanje števca in posledično dejansko količine porabljene energije za posamezno obračunsko obdobje. V takšnem primeru se ocenjena poraba odšteje od dejanske porabe in na koncu vam zaračunamo le dejansko porabo. Nikakor pa v tovrstnih primerih ne gre za dvojno zaračunavanje.
Če pa imate še kakšno vprašanje ali bi želeli še dodatna pojasnila, se, prosim, obrnite na elektronski naslov
podpora.strankam@petrol.si. Sporočite nam svoje ime, priimek, naslov in šifro plačnika. Na podlagi teh podatkov vam bomo nastali položaj lahko še podrobneje razjasnili.
Saša Rozman
Trženje – Rešitve za dom
Petrol d.d., Ljubljana