petrol diesel

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
ve slucajno kdo do katere temperature bi naj bil petrolov ultimax primeren?

Namrec danes zjutraj, mi je avto po 10-15s vzgal, se pa cez 1,2s vgasno. To se mi je zgodlo 2,3x pol pa vec raje nisem probal.

Predvidevam, da je bilo enostavno premrzlo? Lahko imam kake tezave zaradi tega?
V kolikor ja, mi lahko petrol odgovarja za to
smile-1.gif
? Namrec na polno sem tankal 2 dni nazaj :D
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če se ne motim najmanj do -15 stopinj celzija. Tako narekujejo standardi. Če se ne motim neke sankcije niso predpisane.
Lahko se pa lotiš Petrola z lastnim odvetnikom. Srečno.
smile-1.gif


Ogo
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Če se ne motim najmanj do -15 stopinj celzija. Tako narekujejo standardi. Če se ne motim neke sankcije niso predpisane.
Lahko se pa lotiš Petrola z lastnim odvetnikom. Srečno.
smile-1.gif


Ogo

no jaz se nebi rad loto nobenga - bolj me zanima ce je lakho kaj narobe ce ni bla zadeva dovolj tekoca, da mi je kaj zamasilo al pa zamazalo :\
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
omv nafta -16,... vžge v prvo,...
b

pri -18 tudi
smile-1.gif


Sicer pa tudi s Petrolom nismo imeli nikoli problemov, pa fotr vedno tanka na Petrolu jst pa malo mešano.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ah zopet po nepotrebnem tolčete po Petrolu. No jaz sem prejšnji teden natočil polni tank Ultimax dizla in je pri -15 tudi kresnil v prvo. Zrihtajte si akomulatorje, grelne svečke in bo vam tudi vžigal in presenečeni boste, tudi na Petrol nafto!
wink-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
mal poglej okoli naftnega filtra.ponvadai sploh pri starejših dizlih je bil tam največji problem da ni vžagl oziroma je crknil.danes more dizel z pterolovo ali omv nafto pri -30 vžgati brez problema
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ah zopet po nepotrebnem tolčete po Petrolu. No jaz sem prejšnji teden natočil polni tank Ultimax dizla in je pri -15 tudi kresnil v prvo. Zrihtajte si akomulatorje, grelne svečke in bo vam tudi vžigal in presenečeni boste, tudi na Petrol nafto!
wink-1.gif

meni je vzgal, problem je da dalje ni laufal ampak po 1,2s vgasno. Drugic sem probal ko je vzgal dodat malo gasa, vendar takoj ko sem spusto je po par sekundah vgasno.

Tudi jaz bom po novem probal z OMV, da vidim kak se kaj obnasa - samo v tem casu morem skurit polni tank :D Se vedno pa me zanima, ce je lahko kaka posledica zaradi te zgoscene nafte ali kaj je posledica prenizke temperature
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.267
113
-19 petrol, vžgal brez problema... verjetno pa voziš renaulta in ti zato ne vžge
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik netko pravi:
-19 petrol, vžgal brez problema... verjetno pa voziš renaulta in ti zato ne vžge

res je. lahko kaj vec poves?
bolj kot to, da bi bil petrol generalni krivec me skrbi, da mogoce bencinska crpalka ni poskrbela za vse kar mora, al pa dobila gorivo z premalo aditiva. Se ne spoznam na te zadeve, zato raje vprasam :p
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Bencinska pumpa nima veze z aditivi saj so le ti dodani prej preden se gorivo dostavi na to pumpo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Al pa imaš filter goriva poln vode ali kakega sranja.
wink-1.gif


Ogo

poln vode ali parafina.naj kupi novi filter (15€)lahko ga zamenja sam.predno ga vžge naj dvakrat obrne kontakt da pumpa nafila filter z nafto in bo vžgal.jaz sem pozimi imel vedno enega rezervnega v prtljažniku ko sem imel g2
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.267
113
v zadnjih letih sem slišal samo od voznikov renaultov da jim ne vžge v extremnem mrazu, zato sem sklepal da imaš ti isto znamko...
 

maggio

Fizikalc
19. avg 2007
1.704
1
38
Lj-bežigrad
danes sem ostal 3x na avtocesti, dopoldne okoli 10h, tankam kjerkoli, zato je tolk večja možnost vode v nafti, in bom jutri zjutraj takoj menjal filter nafte.
Ko sem obstal sem snel cevko z filtra malo napumpal in je blo spet za nekaj km (aja v tej furi sem jih naredil 120km) in prišel srečno do doma - čeprav se mi je že v prvo naredil totalen mrak in EUR so skoraj že leteli.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Kaj veš koliko je bila temp. ko si ga vžigal?

Mislim da je vseeno ali imaš petrol ali omv - oba morata kresnit tudi pri - 20 brez problema (če je akumulator OK oz. sveče - če gre za ropotuljo).
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
po mojem je blo kakih -15 do -13, pri cemer je zunaj cez noc blo kao -18.

se pravi bi bilo dobro menjat filter.

Nevem ce bi bil aku problem ali pa svecke, glede na to da je vzgal, ceprav s tezavo. Skrbi me tisto, da ni vec dalje laufal :D
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Poskusi še s filtrom..sploh če že dolgo ni bil menjan.

Je pa res, da svoje čase,ko sem jaz vozil Fiatovega dizla, da so bili podobni simptomi ob zmrzovanju nafte..vžgal je, samo ga je potem pobralo..sploh, ko si se enkrat odpravil na pot. Pa sem vlivam noter XY število adtitivov... pod -10°C ni bilo variante da si se kam pripeljal (edino dokaj uspešen aditiv je bil od Fuchsa - liter flaša, razni Castroli, Liqui Moly & Co. ni bilo efekta).