Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Dosti originalnih proizvajalcev ve, da lahko pod dvemi imeni proda več, kot pod enim. Ravno zaradi tega je dostikrat kvaliteta generikov zelo dobra(prihajajo iz iste linije itd)
Dosti pa tudi vec da bodo odvisni od trgovca ce prodaja generika preseze prodajo originala. To je tudi cel point generikov, kajne. Da lahko trgovec molze do onemoglosti in ne dobrobit kupca.
V bistvu temu ni čisto tako. Trgovec hoče izmolsti kupca. Logično, to je njihova dejavnost - delat profit. In v trgovino zaidejo ljudje z različno veliko kupno močjo. Imava naprimer jest5-a ki ima veliko denarja in tebe ki ga imas npr. manj. ampak oba bi rada kupila izdelek A. Izdelek a pa stane 15EUR. jest5 ga brez pomislekov vzame s police in ga kupi. Ti pa ga z veseljem kupil a je enostavno predrag. Zato greš v drugo trgovino, kjer imajo tudi izdelek B, ki je podoben izdelku A (oboje je npr. sir), je pa cenejsi. In namesto da bi zasluzila proizvajalec izdelka A in trgovec, ki ga trzi, sta zasluzila proizvajalec in zrgovec ki trzi izdelek B. Kako so se trgovci temu zoperstavili? Uvedli so izdelke, ki po kakovosti niti ne odstopajo preveč od izdelka A, namenjeni pa so kupcem z manjšo kupno močjo. namreč vsem v verigi je jasno, da je od končnega potrošnika bolje dobiti 1 enoto denarja kot 0 enot denarja. Ta izdelek (recimo mu A2) pa mora biti po kvaliteti in ostalih lastnostih podoben izdelku A, saj ga sicer kupci, ki zelijo izdelek A ne bodo kupovali (ne pozabi nas cilj je, da sluzimo na ljudeh ki zelijo izdelek A, ne zelimo da kupijo izdelek C, kot neko drugo opcijo. Zelimo da jim je A dostopen in zato kupijo se C). Razliko v ceni dosežemo predvsem preko tega da ni prisotna znamka in preko vzajemnega zavedanja proizvajalca in trgovca, da na ta način pobirajo še dodatne kupce. Ok, sedaj imamo izdelek A, ki stane 15 EUR in izdelek A2, ki stane 8 EUR oba pa sta si povsem podobna. Tu nastopi problem, da bi slej ali prej večina kupcev (tudi jest5, ki ima kupno moč višjo od tebe) začela kupovati izdelek A2 in bi se dobiček cele verige drastično zmanjšal. Zato je potrebno jest5-a prepričati, da on ne želi kupiti izdelka A2. Izdelek A2 mora biti na pogled neprivlačen (a se ti zdi s-budget embalaža privlačna? vsak oblikovalec začetnik bi naredil boljšo zadevo) in pa seveda nikjer ne sme biti omenjeno, da je podobno ali celo enako kvaliteten kot izdelek A. Bistvo trgovskih znamk je, da poberejo kupce, ki nimajo za regularne znamke in da odbijejo kupce, ki imajo dovolj denarja za nakup regularne znamke.
Podobno je s popusti in karticami ugodnosti (ki sluzijo vsemu drugemu samo ugodnostim ne) ampak pustmo to za kako drugo temo da ne gremo preveč off.
Tako da jest5 ima povsem prav in genericne znamke praviloma niso tako slabe kot nam to predstavlja trgovec.