Pc v garancijskem popravilu v Acord u-92

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.911
113
40
MB
ksz

je pa zanimivo, kak so potrošniki izobraženi glede svojih pravic, pa za kake stvari kličejo inšpektorje ...

drugače pa ja .. 45 dni majo časa
evil.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
kako se potrošniki odzovejo na ološ firme je tipičn primer comtron.

zanič odnos do strank, zanič servis....a raja še vseeno kupuje tam...zakaj...ker so pač največji in forsirajo z marketingom. Občasno se zamenjajo pravnega lastnika, da se znebijo dolgov v ozadju in lepo naprej šibajo isti [censored]
wink-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Pri dobrih proizvajalcih lahko doplačaš popravilo naslednji dan, 24 ur in podobne zadeve. Če pa se išče cheapo računalnik z komponentami iz vseh vetrov, samo da je poceni, potem ga verjetno tudi lahko pogreša uporabnik nekaj dni.

Če se greste pro in zadevo rabite, potem je potrebno možnost okvare upoštevati že pri nakupu. Če je računalnik za forume in igrice, bo pač treba malce počakati, zakon daje servisu 45 dni časa. Zato ne vem zakaj jamranje.