Pc v garancijskem popravilu v Acord u-92

darinkoman

Pripravnik
29. feb 2008
319
0
16
Računalnik je crknu, izklopil se je in se več ne vklopi. (verjetno napajalnik?)
jezen.gif

Danes je bil dostavljen v omenjen servis.(Acord-92 LJ). V hitri servis ga niso vzeli, ker bi naj imel nenormalno gužvo.
Tako da se tukaj obračam na vas, če kdo pozna koga, ki bi lahko omenjeno popravilo pospešil?
nahrung002.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
ksz

Vodja servisa je sicer Josip Sešet, ampak ti ne bo pomagalo, če mu težiš. Tako ali tako iščejo serviserja, sem ravno pred parimi dnevi opazil na njihovi spletni strani. Po svoje so si sami krivi, da imajo gužvo in sicer iz dveh razlogov: premalo serviserjev ter njihova izrecna zahteva, da se reklamacije rešuje izključno pri njih. Tako da recimo jaz prodam njihov (pcplus) računalnik, čez pol leta se recimo okvari osnovna plošča. Se pač zgodi. Ampak ni dovolj, da pokličem tja in povem, kaj je narobe in prosim za nadomestek (staro ploščo jim tako ali tako vrnem). Ne. Treba je poslat tja z dopisom, kaj je narobe, da oni preverijo.
Sedaj pa seštej dneve:
1. stranka mi prinese računalnik. Če nimam veliko ostalega dela, pogledam še isti dan. Če računalnik dobim popoldne, se ga bom 99% lotil naslednji dan. Ampak recimo da sem ga dobil zjutraj, okrog poldneva že kličem na Acord, kjer mi itak naročijo, da je treba poslat tja. Pošljem.
2. Če je sreča mila in pošta ne izgubi paketa ali ga pošlje kam drugam, je plošča pri Acordu. Težim po telefonu.
3. Mogoče ploščo priklopijo in pogledajo, kaj je narobe. Ne nujno. Še vedno kličem in težim.
4. Ugotovijo, da plošča res ne dela. Če imajo enako na zalogi, mi jo pošljejo.
5. K sreči so dostavne službe zanesljivejše od pošte, tako da ploščo po vsej verjetnosti dobim že zjutraj/dopoldne, tako da je do popoldneva računalnik pripravljen.

SUM: 5 dni. Se pravi od ponedeljka do petka... lahko pa bi bilo urejeno v dveh dneh (če bi mi ploščo poslali takoj, ko sem klical tja, jo dobim naslednji dan). Saj razumem, da želijo reklamacije preverit, ampak saj vem kaj delam... Če stestiram ram, napajalnik, po možnosti tudi procesor in ostale razširitvene kartice (ki tako ali tako izginjajo, ker je vse vgrajeno na plošči), kaj potem ostane? Eh...
 

darinkoman

Pripravnik
29. feb 2008
319
0
16
Pri meni bo SUMA: min 14dni. Na vrsto pride šele naslednji teden + še 1-2 dni da ga porihtajo. Tkao, da bom lahko vesel, če ga dobim nazaj v 14 dneh.

Bom pa že počakal, saj nimam druge. Sem mislil, da bo šlo kaj mimovrste
redface-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
povečini je v slo povsod podobno. raja pač hoče poceni robo, kater pa logično ni kvalitetna. da pa bi kdo dal kaj več denarja ob nakupu, da bi potem imel mir, pa seveda nihče ne razmišlja.
 

ishtar007

Majstr
31. avg 2007
1.367
241
63
LOL, darjan, pa ti sploh kaj veš o računalnikih?!!! Samo ohišje pač ni računalnik, komponente, pa so dandanes tako samo še od (večinoma) dveh proizvajalcev. V končni fazi tukaj igra pomembno vlogo predvsem, kakšno srečo imaš s samim računalnikom, ne pa same komponente!
Poceni=starejše, počasnejše komponente
Drago=nove, hitrejše komponente
Ti pa namiguješ, da naj bi bilo dražje npr. narejeno v EU, cenejše pa npr. na Kitajskem. Če še ne veš, če 99% računalniške robe narejeno na Kitajskem in v Tajvanu!
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Citat:
Uporabnik netko pravi:
če imajo tako gužvo na servisu očitno prodajajo šrot robo...

zanimivo, avti so tudi skoz na servisih, so šrot roba
confused-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Ne.

Imaš tudi sestavljene računalnike, kateri imajo manjšo kvarljivost, ampak seveda višjo ceno. Pa tudi komponente so različne, predvsem matične plošče, ki jih je malo morje in pa napajalniki. Tudi proizvajalci imajo prverjanje kvalitete in različne serije, čeprav na istih strojih, imajo lahko različno kvaliteto. Kdo pokupi slabšo kvaliteto, pa je verjetno vsakmu jasno.

@Jado, VSE se kvari, to je point proizvajalcev...če bi naredili neuničljivo robo...kaj bi potem ljudje kupovali? Ampak nekaj je, če se kvari 5% robe, nekaj pa 25% ali več.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Folk najprej išče najcenejše najobskurnejše trgovine, včasih te srat prime ko vidiš da se drkajo za € ali dva, potem pa jamra, da nimajo servisa na nivoju mercedesa.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
true...kakšen SOLO je živi dokaz za to.

ampak...kar človek išče in hoče, to dobi, le premalo se jih to zaveda in krivi krivdo na nekoga tretjega.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik netko pravi:
a oni so edini ki sestavljajo računlanike in jih prodajajo?

Niso edini, imajo pa veliko kooperantov, ki pač prodajajo njihove (pcplus) računalnike. Tako si pač na umeten način širijo prodajno mrežo, poprodajna podpora pa je bolj tako-tako. Vendar to strank ob nakupu nikoli ne zanima (ali si ti recimo ob nakupu računalnika vprašal "Kako pa je s servisom?"), zato pač je tako kot je.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Folk najprej išče najcenejše najobskurnejše trgovine, včasih te srat prime ko vidiš da se drkajo za € ali dva, potem pa jamra, da nimajo servisa na nivoju mercedesa.

Če se mi kdo pritoži glede urne postavke, jim lepo obrazložim, da plačajo znanje. Tako jaz enkrat zaračunam recimo 20€, sošolci, prijatelji in sosedje ki znajo namestit windows (potem pa se počasi konča, ali pa še to ne, če so v igri gonilniki za sata krmilnik), pa jih ocurijo po 5x za 10€. In vsakič doplačajo tisto, kar bi moralo bit narejeno že v začetku.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.267
113
ti si tam zato da izbereš dobavitelja, ki ti bo dobavljal in servisiral tako, da tvoje stranke ne bodo jamrale v nasprotnem pri tebi ne bodo več kupile... upam da ti je to jasno
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Mogoče za nekaj časa, ampak se že razve, da je treba sošolca po 5x klicat, da zrihta eno reč tako kot je treba. Tako ali tako meni primarne stranke niso fizične osebe, tudi servis in prodaja računalnikov in opreme k sreči nista moj edini vir dohodka.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.267
113
ta hec bi pa rad slišal do konca

komponente dveh proizvajalcev naprej seveda še joke o poceni in sterješe ter počasnejše in dražje novejše in hitrejše... o kakšnem eu sploh sanjaš... reci, da pojma nimaš in da govoriš povprek pa ti odpustim v nasprotnem zamenjaj poklic ker ti ni pomoči
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.267
113
človek ti si iz foha pa bi ja vedel razliko med avtomobili in računalniki... avtomobili so namreč narejeni tako da so na določen interval na sevisu če so pokvarjeni ali pa ne ker je potrebno narediti redni servis zamenjati olje filtre, to seveda polni kašacitete servisa pri računalniku seveda ni tako razen če ste s tronom pogruntali nekaj takega
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Pa dober netko kaj bi ti rad? ckrne ti tv v garanciji, boš zahteval novega? Ne moreš, gre na servis itd....
Crkne ti pralni stroj, isti postopek.....povsod je isti postopek, ki pač traja......jaz sem čakal na GSM od SIMOBILA pazi 46 dni, pa sem dobil drugega.......