ksz
Vodja servisa je sicer Josip Sešet, ampak ti ne bo pomagalo, če mu težiš. Tako ali tako iščejo serviserja, sem ravno pred parimi dnevi opazil na njihovi spletni strani. Po svoje so si sami krivi, da imajo gužvo in sicer iz dveh razlogov: premalo serviserjev ter njihova izrecna zahteva, da se reklamacije rešuje izključno pri njih. Tako da recimo jaz prodam njihov (pcplus) računalnik, čez pol leta se recimo okvari osnovna plošča. Se pač zgodi. Ampak ni dovolj, da pokličem tja in povem, kaj je narobe in prosim za nadomestek (staro ploščo jim tako ali tako vrnem). Ne. Treba je poslat tja z dopisom, kaj je narobe, da oni preverijo.
Sedaj pa seštej dneve:
1. stranka mi prinese računalnik. Če nimam veliko ostalega dela, pogledam še isti dan. Če računalnik dobim popoldne, se ga bom 99% lotil naslednji dan. Ampak recimo da sem ga dobil zjutraj, okrog poldneva že kličem na Acord, kjer mi itak naročijo, da je treba poslat tja. Pošljem.
2. Če je sreča mila in pošta ne izgubi paketa ali ga pošlje kam drugam, je plošča pri Acordu. Težim po telefonu.
3. Mogoče ploščo priklopijo in pogledajo, kaj je narobe. Ne nujno. Še vedno kličem in težim.
4. Ugotovijo, da plošča res ne dela. Če imajo enako na zalogi, mi jo pošljejo.
5. K sreči so dostavne službe zanesljivejše od pošte, tako da ploščo po vsej verjetnosti dobim že zjutraj/dopoldne, tako da je do popoldneva računalnik pripravljen.
SUM: 5 dni. Se pravi od ponedeljka do petka... lahko pa bi bilo urejeno v dveh dneh (če bi mi ploščo poslali takoj, ko sem klical tja, jo dobim naslednji dan). Saj razumem, da želijo reklamacije preverit, ampak saj vem kaj delam... Če stestiram ram, napajalnik, po možnosti tudi procesor in ostale razširitvene kartice (ki tako ali tako izginjajo, ker je vse vgrajeno na plošči), kaj potem ostane? Eh...