Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Na slo-techu so pisali, da so ob prenosu iz abanke na nkbm ponastavili limit za spletna plačila na 0€ in zato ne gre skozi verifikacija. Hvala bogu sem se abanke še pravi čas znebil.
Tole je groza..kličem, itak dobivam samo odzivnike, po 2 urah končno pridem do administratorke, ki pa seveda ne ve zakaj se gre..vmes prekine..celo popoldne se že zajebavam. Za danes sem pokuril že vse živce.
Ali nimaš na voljo svojega bančnika in video klica iz mobilne aplikacije? Na NLB vsak problem na enega od teh dveh načinov rešim v nekaj minutah. Bančnici mailam direktno na njeno ime in vedno promptno odgovori, video klic pa deluje 24/7 in ga v manj obremenjenih urah ni problema takoj vzpostaviti. Sicer za te bombončke plačujem 8€ mesečno in nobenih drugih provizij, ampak je vredno prav zaradi takih problemov.
To ni NLB
razen splošne številke za pomoč uporabnikom ni nič drugega. Sem itak zdaj na slo-techu videl da nisem edini s to težavo. Potrebno je dati zahtevek za limit in ko ga bodo (človeški faktor) uspeli sprocesirat in potrditi, bo verjetno tudi kartica postala polno funkcionalna. Do takrat pa lahko čičam in čakam..Vrhunska migracija in support. Nej se jebejo!
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.